sorrij?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nu ben je gewoon raar bezig. Doe normaal en hou dit soort gepraat voor je zeg
Jij moet gewoon je gore bek houwe maat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom mag ik zijn voormalige leider toch wel taggen
Laat je niet uitlokken.quote:
Ga er nu niet op reageren.quote:
ik zeg toch wdr duitslandquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
30 jaar geleden! Telt niet meer!![]()
Oostenrijk is toch nooit wereldkampioen geweest? Of gaat dit over curling?
@3rr0rquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt niet voor niets ome error genoemd
Mijn excuus. Je hebt gelijk.quote:
Jeetje, niet zo boosquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gore bek houwe maat.
Whoops sorry verkeerde!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gore bek houwe maat.
waarom kijkten de spaniers ook film vanavond?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin net met het kijken van een vage film
Ga je me nou ook nog dmmenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook echt alles negeren wat er gaande is
Ja, dus het slaat nergens op wat je zegtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg ook schijnen.
Zucht, laat maar.
Wat jij wil.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dus het slaat nergens op wat je zegt
Zit waarschijnlijk al onder je 'ignore' dan.quote:
Oke maar misschien gewoon wat normaler reageren in plaats van wat je hier gewend bent, slaat namelijk nergens op wat je doetquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ga je me nou ook nog dmmenniet doen hoor...
Klopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk al onder je 'ignore' dan.
Misschien moet je zelf ook even de manier van reageren aanpassen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke maar misschien gewoon wat normaler reageren in plaats van wat je hier gewend bent, slaat namelijk nergens op wat je doet
Een Spaanse serie die normaliter uit het tijdstip van hun huidige galas op dinsdag werd uitgezonden volgens mij, maar er wordt ook een nummer van gezongen komende weekquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom kijkten de spaniers ook film vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |