abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7947321
Ik heb nu hi-pre pay en ik ben van plan om via internet een nieuwe mobiel te bestellen met een dutchtone abonnement. Is het mogelijk om je nummer te behouden als je van hi pre pay naar een dutchtone abonnement gaat? BVD Mark
pi_7947346
ja dat kan
(maar waarom zou je van de beste naar de slechtste gaan )

[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 17-01-2003 11:11]

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_7947356
Ja

Duurt een maand ongeveer....

vrijdag 17 januari 2003 @ 11:11:08 #4
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_7947361
nope, providers hebben beheer op alleen eigen nummers, ALLEEN abbonnementen kunnen dat, prepay niet.
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_7947376
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:11 schreef madmatt het volgende:
nope, providers hebben beheer op alleen eigen nummers, ALLEEN abbonnementen kunnen dat, prepay niet.
prepay kan het WEL ... heb ik ook namelijk
pi_7947386
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:11 schreef madmatt het volgende:
Dat zijn ze verplicht te doen....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:12:50 #7
38843 RogerWilco
Next quest please...
pi_7947396
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:12 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Dat zijn ze verplicht te doen....

bij abbo's wel ja
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:13:45 #8
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_7947415
alleen als je van abbo naar abbo gaat, OF bij dezelfde provider blijft, ik werk part-time bij phone-house, hebben we dagelijks mee te maken.
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_7947448
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:10 schreef okkie-man het volgende:
ja dat kan
(maar waarom zou je van de beste naar de slechtste gaan )
Ik wil graag een abonnement icm een leuk toestel. En als ik dat met hi profile ofzo neem, is dat zo'n 250 euro duurder. En volgens mij is dutchtone niet zo slecht waar ik woon (zo'n 10 km noordelijk van leiden)
pi_7947469
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:15 schreef riskymark het volgende:

[..]

Ik wil graag een abonnement icm een leuk toestel. En als ik dat met hi profile ofzo neem, is dat zo'n 250 euro duurder. En volgens mij is dutchtone niet zo slecht waar ik woon (zo'n 10 km noordelijk van leiden)

ik had een paar weken geleden een hi abbo afgesloten (16,50 per maand voor 90 belminuten) kreeg ik gratis een nokia 8310 bij ...
pi_7947513
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:16 schreef okkie-man het volgende:

[..]

ik had een paar weken geleden een hi abbo afgesloten (16,50 per maand voor 90 belminuten) kreeg ik gratis een nokia 8310 bij ...

Waar heb je dat gedaan dan? Want ik heb tot nu toe alleen hele hoge prijzen gezien, maar dit klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk. Want ik wil ook de 8310
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:20:27 #12
2218 TheLamb
and his Lambsfactory
pi_7947524
Het is altijd mogelijk om je nummer te porteren (mee te nemen) met een abonnement, maar ook als je een nieuwe prepay koopt. Kortom het maakt niet uit wat je eerst had (abo of prepay) en wat je nu neemt.

De telecomwinkels hebben het liever niet omdat het teveel gedoe is. Moeten ze nog een formulier helemaal invullen en doorfaxen, zij zijn alleen geinteresseerd in de bonus die ze krijgen doordat jij bij hun een abonnement aansluit. Kun je nagaan wat voor service je krijgt als je je prepay nummer wil porteren naar een nieuwe prepay....

Overigens zou ik KPN niet de beste willen noemen en Dutchtone niet de slechtste (eerder andersom qua service).

pi_7947552
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:19 schreef riskymark het volgende:

[..]

Waar heb je dat gedaan dan? Want ik heb tot nu toe alleen hele hoge prijzen gezien, maar dit klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk. Want ik wil ook de 8310

het was een stuntaanbieding die ze op www.gsm.nl vaker hebben met dat soort toestellen ...je moet maar eens kijken want ook bij bijvoorbeeld dutchtone kan je mooie toestellen krijgen
  vrijdag 17 januari 2003 @ 11:24:02 #14
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_7947576
Ik heb bij BelCompany gewerkt, en ik kan je zeggen dat het mogelijk is om je nummer mee te nemen. Of dat nu van pre-paid naar abbo is of andersom, of zelfs van pre-paid naar prepaid.

Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is als je het via internet doet. Maar als je gewoon naar de winkel gaat is het zeker mogelijk.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_7947606
Ja ik heb al aantal mooie aanbiedingen gezien. Zo wilde ik nu dutchtone 20 met een nokia 8310 nemen voor 14 euro. Maar Hi profile met gratis nokia 8310 is toch stuk aantrekkelijker, maar geloof niet dat die er nog is
pi_7947666
KPN heeft een heel aardig netwerk, maar ze hebben wel te hoge prijzen. De overige netwerken zijn tegenwoordig trouwens net zo goed. De netwerken van de kleine providers (O2, Dutchtone, Ben) hebben zelfs een beter netwerk in steden (beter bereik).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 19:25:53 #17
58161 kriebbel2003
www.johandouma.tk
pi_12814610
Ik heb vandaag een vodafone prepaid pakket gekocht, [had eerst KPN] en heb bij de winkel gevraagd of het ook mogelijk was om nummerbehoud toe te passen. Hiervoor moest ik bellen met de klantenservice van vodafone.. Ik bellen... Maar die man bij de klantenservice zei nu ineens dat het niet meer kon :S
Kan het nou wel of niet?
Ik zeg maar zo zoals mijn vader zegt, hij zegt ik zeg maar zo maar zeg maar niets, dus ik zeg, zoals mijn vader zegt, ik zeg maar zo, maar ik zeg maar niets. Check: www.johandouma.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')