Sowieso al die buitenlandse studenten die hier studeren zijn rich kids, die betalen ook de volle mepquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die had thuis meerdere bediendes en toen hij naar NL kwam eerste paar weken alleen maar besteld
rich kid genot
Is er een lift? Groag!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En op welke van die etages staat je moeder achter het raam?
nope, zitten ook zat 'normale' mensen bijquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso al die buitenlandse studenten die hier studeren zijn rich kids, die betalen ook de volle mep
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nope, zitten ook zat 'normale' mensen bij
we hadden ook een tijdje een homeless guy op de bank uit Bulgarije, inmiddels wel afgestudeerd geloof ik
Mis niet EU landen denk ik dan? Ik had een meisje uit Oekraine die betaalde 10K per jaar, zal op uni wel 40 zijn danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nope, zitten ook zat 'normale' mensen bij
we hadden ook een tijdje een homeless guy op de bank uit Bulgarije, inmiddels wel afgestudeerd geloof ik
oh geen idee verderquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mis niet EU landen denk ik dan? Ik had een meisje uit Oekraine die betaalde 10K per jaar, zal op uni wel 40 zijn dan
misschien toch even spoedcursus bij inso nemenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had een rijke papa wel, het is dat ze niet mijn type was anders...
Alleen al dat Engels van Oostblokkers doet je oren bloeden, mij niet gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien toch even spoedcursus bij inso nemen
die is goed getrouwd
Hoe lul jij eigenlijk? Straat of netjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen al dat Engels van Oostblokkers doet je oren bloeden, mij niet gezien
Ligt eraan met wie ik ben, pas me gewoon aanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe lul jij eigenlijk? Straat of netjes?
heb je dat nog niet in je excelsheet staan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe lul jij eigenlijk? Straat of netjes?
Genoteerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je dat nog niet in je excelsheet staan?
@Scrummie2.1quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
FB / Forum is weer eens rete traag
Tering, wat kunnen mensen toch zeiken
Gereageerdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
FB / Forum is weer eens rete traag
Tering, wat kunnen mensen toch zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |