Correctquote:
Dan zou die nu moeten kloppen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
je lijstje is incorrect, die van soapie klopt (excl mijn punt..)
goed, volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:15 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan zou die nu moeten kloppen toch?
Nieboerwegquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef mschol het volgende:
duidelijk te moeilijk, was ik al beetje bang voor maar goed.. (was de Gravin Petronillalaan ) een makkelijke om verder te gaan:
[ afbeelding ]
Symfoniestraatquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef mschol het volgende:
duidelijk te moeilijk, was ik al beetje bang voor maar goed.. (was de Gravin Petronillalaan ) een makkelijke om verder te gaan:
[ afbeelding ]
Nope, en dit laantje heeft ook nog een echte straatnaam (op google maps, er staat geen bordje denk ik). De straat waarvan de foto genomen is, is ook goedquote:
Ik herkende het doordat er wat vrienden "aan de overkant" liggenquote:
Hork: 132quote:
Klopt helemaal !quote:
Klopt!quote:
Da's vlotquote:
Stom toevalquote:
Je denkt in de juiste richting.quote:
quote:
Correct!quote:
Ik zal m volgende keer speciaal voor jou moeilijker maken...quote:Op zondag 7 juni 2020 14:10 schreef Hork het volgende:
[..]
Ja, als je weet waar het is zijn ze niet zo moeilijk
Er komen er genoeg voorbij waarvan ik geen idee heb waar het isquote:Op zondag 7 juni 2020 14:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik zal m volgende keer speciaal voor jou moeilijker maken...
Haha, idd. Bierbrouwersgaarde klopt.quote:Op maandag 8 juni 2020 08:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ergens bij de Gaardes denk ik. Zo verrot ziet het er iig uit.
quote:
Correct!quote:
De vaart zit erinquote:
Geeft niet ..... Hier een nieuwequote:Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef laziness het volgende:
Oh sorry mensen! Wil een ander iets plaatsen? Ik heb telefonisch altijd erge moeite foto’s te plaatsen en nu geen computer bij de hand.
Hork: 136quote:
quote:
Hork: 137quote:
Correct!quote:
Ja, dat is de goede richting!quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:24 schreef Hork het volgende:
Is Zuid West volgens mij. Kom er zo snel niet op
Dat is niet de goede richting. Is Moerwijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:39 schreef soapie het volgende:
Zal wel Ypenburg of Leidschenveen zijn denk ik
Oh echt, dat had ik niet verwacht! Ik ga daar maar eens zoeken dan!quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:41 schreef Hork het volgende:
[..]
Dat is niet de goede richting. Is Moerwijk.
Yes!quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:52 schreef soapie het volgende:
Echt erg, ik heb daar om de hoek op school gezeten, echt onherkenbaar!
Menkemastraat
Dat is m wel inderdaad!quote:
Geeft niet, herkende het ook niet. En ik ben er nog wel eens geweest nadat het oude wijkje plat was gegooid.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:52 schreef soapie het volgende:
Echt erg, ik heb daar om de hoek op school gezeten, echt onherkenbaar!
Menkemastraat
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:03 schreef Peter het volgende:
De Ruijterstraat
Ik herkende de roestige balkons
Nee, Hoedemakerquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geeft niet, herkende het ook niet. En ik ben er nog wel eens geweest nadat het oude wijkje plat was gegooid.
Zat je op basisschool Moerwijk aan de Raaphorstlaan?
Ah, daar is ook verdomd weinig van overgebleven. Nu staan er allemaal boompjes.quote:
quote:
Gloriantstraat in Moerwijkquote:Op zaterdag 4 juli 2020 00:17 schreef 4-elements het volgende:
Excuses, was een beetje druk vandaag.
Maar bij deze:
[ afbeelding ]
Bingoquote:
Ik vind het lijken op ergens achter de Denneweg, maar kan het niet plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:48 schreef Messina het volgende:
Oké hintje. Dat groen rechtsboven is een parkeergarage
Dat is nog bijna 20 minuten fietsen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik vind het lijken op ergens achter de Denneweg, maar kan het niet plaatsen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Messina het volgende:
Hork: 140
Maringo: 120
soapie: 77
Admiraal_Anaal: 28
Messina: 28
WheeleE: 27
kapiteinpannekoek: 25
Marvelous: 20
Gretsch: 10
Motorbloempje: 8
jna: 8
MissMSX: 8
CaLeX: 7
wimschim: 6
De_Onnoembare: 6
Peter: 5
Nyand: 4
mschol: 4
BAzZz2: 3
Taiga: 3
Stokj 3
mossad_agent:3
laziness: 3
Atreidez: 2
Ticootje: 2
JAM: 2
4-elements: 2
Jovatov: 1
GotC: 1
Ray_nl: 1
Mickael79: 1
lunatiek: 1
liesje1979: 1
Ja! Ik vond "Laan" zo leuk![]()
Dat is een goede vraag. Je had er al een heleboel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:46 schreef Fransie het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de lijst???
[..]
Ja, ik was altijd lekker bezig. Nu weer terug, dus dacht kan ik jou weer inhalen. Gaat zo niet lukken..quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:16 schreef Hork het volgende:
Ik was de reeks ook lange tijd uit het oog verloren.
Volgens mijn zijn deelnemers die een bepaalde tijd niet meer online waren geweest eruit gehaald.
Wat mij betreft kan je er gewoon weer tussen met de laatst bekende score
Had verwacht dat dit een lastige was. Ik heb je er weer tussen gezet !quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef Fransie het volgende:
Dit is trouwens de Wagenstraat. Ben benieuw hoeveel punten ik nu krijg
Dank! Ja, lastig tinypic doet het niet meer.. Ga verder proberen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Afbeelding doet het niet?
En welkom terug!
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
foto verkeerd geplakt.. deze:
[ afbeelding ]
maar toon dupuiserf?
Lang Offline geweest?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:46 schreef Fransie het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de lijst???
[..]
Helemaal goed!quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:23 schreef WheeleE het volgende:
Welkom terug Fransie. Ik ga opnieuw op jacht naar een plek in de top 5.
Volgens mij is het t Dirk Buserf.
Je bent goed op dreefquote:
Ook veel te ver uit de buurt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:44 schreef 4-elements het volgende:
Dacht aan de straatjes bij Bloemendaal. Maar huizen lijken niet te kloppen.
Zijn wel erg duur trouwens..quote:Op donderdag 9 juli 2020 19:53 schreef WheeleE het volgende:
Mijn eerste ingeving was in de buurt van Buitenklingen, maar die lijken niet van zulke 2-onder-1-kappers te hebben. En voor Vroondaal is het net niet duur genoeg (en te uniform).
Yes!!quote:
Vanaf het Hubertusviaduct zie je net de bovenkant van de huizenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 19:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Rij daar dagelijks vlak langs, nooit geweten dat er zulke huizen staan.....
Ik ga er eens op letten!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 20:15 schreef Fransie het volgende:
[..]
Vanaf het Hubertusviaduct zie je net de bovenkant van de huizen
quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:34 schreef WheeleE het volgende:
Het blijft een beetje stil, dus daarom maar een nieuwe opgave:
[ link | afbeelding ]
Zoek het in de noordelijke helft van de stad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:28 schreef soapie het volgende:
[..], deze zegt me alleen helemaal niks.....
Bingo!quote:
Lijkt er anders wel op.quote:
Ja gezellig is het wel samen met jou en de Admiraal. Maar toch...die competitiedrang hequote:
Bingo!quote:
Kijk eens in noord-DHquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:19 schreef 4-elements het volgende:
Geen idee, maar iemand anders blijkbaar ook niet
quote:
Dat heb ik ook vaak...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:37 schreef 4-elements het volgende:
Heb daar in de buurt nog zitten kijken, maar blijkbaar dit stukje gemist.
Ik vermoed dat het niet in Laak is, andere portieken...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
Doet me aan de Schlegelstraat denken.
De pest aan deze bouwstijl is dat het de halve oude stad isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:20 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet in Laak is, andere portieken...
Dat kan kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:33 schreef Hork het volgende:
Deze lijkt me in (de buurt van) Loosduinen
Wacht voortaan even op degene die de opgave plaatste om de punten uit te delen, zoals het hoortquote:
Ik dacht, ik post 'm alvast. Vorige keer kreeg ik commentaar dat ik er te lang over deed om een nieuwe foto te posten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Wacht voortaan even op degene die de opgave plaatste om de punten uit te delen, zoals het hoort
Nope. Kijk een aan de andere kant van de Lozerlaan.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:50 schreef soapie het volgende:
Gevonden: Piet Moeskopsstraat, nooit geweten dat deze huizen daar stonden....
Zo dan, dat is snel!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja...zo'n non-descript plaatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Naja...zo'n non-descript plaatje!
Hork: 141
Maringo: 120
Fransie: 110
soapie: 81
WheeleE: 29
Gretsch: 10Ik kom regelmatig in die buurt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IJsselsteinstraat!quote:
Correct en tevens juistquote:
Ademt heel erg de sfeer uit rondom Hoefkade/Hooftskade/Koningsstraat. Die hoek. Weet alleen niet exact welke straat.quote:
dat wijkje tussen CS en Schenkviaduct?quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:37 schreef 4-elements het volgende:
Zo blijkt maar weer eens dat dit een vergeten buurtje is.
Nope.quote:Op maandag 17 augustus 2020 13:47 schreef manny het volgende:
[..]
dat wijkje tussen CS en Schenkviaduct?
Het is jaren 70/80 nieuwbouw. Dat is gedaan in de Schilderswijk, Molenwijk, Spoorbuurt, Waldeck, Houtwijk etc etcquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nope.
En ook niet bij het Westeinde. Het gemene aan deze foto is dat er heel veel wijkjes in deze bouwstijl zijn gebouwd, En dat je net niet een heel makkelijk herkenningspunt kunt zien op de foto.
quote:
Nu ja zeg en ik heb een hele goede vriendin daar in de straat erop kruisend wonenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nu ja zeg en ik heb een hele goede vriendin daar in de straat erop kruisend wonen
Wist wel dat ik het ergens van kon.
Pieter van den Zandestraat, vanmiddag nog langs gelopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:03 schreef soapie het volgende:
Nou @:WheeleE (ea natuurlijk), bijt hier je tanden dan maar eens op stuk....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Pieter van den Zandestraat, vanmiddag nog langs gelopen
Gerrit van der Veenlaan. Zie nog net niet mijn eigen huis op deze foto.quote:
Correct!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gerrit van der Veenlaan. Zie nog net niet mijn eigen huis op deze foto.
En hoe heb ik nou over die Pieter van den Zandestraat heen kunnen kijken. Zat ik dus toch goed.
quote:
Hork: 143quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:44 schreef Peter het volgende:
Ik vermoed centrum, maar wat een oerlelijke huizen dat gele gebouw!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Centrum klopt wel jahquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:26 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vermoed centrum, maar wat een oerlelijke huizen dat gele gebouw!!
Klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WheeleE: 30
Gretsch: 10
Motorbloempje: 8
jna: 8
MissMSX: 8
CaLeX: 7
4-elements: 7
Peter: 7
wimschim: 6