SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Haha, ja allerlei tegenstrijdige berichten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Btw had je nog uitgezocht van kinderopvang etc? Niet dat je er nu iets aan hebt... xd
In ieder geval is het heel moeilijk om subsidie te krijgen om hem naar de opvang te brengen voor hij 2 jaar is, maar tot 2,5 jaar is het sowieso moeilijk.
Met mijn aandoeningen zou er wel wat mogelijk zijn, maar dan moet ik ladingen papieren invullen en met bewijzen komen van therapeuten en weet ik wat allemaal nog meer om aan te tonen dat het te zwaar voor mij is om elke dag de hele dag voor hem te zorgen.
Ach ja, nu het toch weer warmer en zonniger wordt, kan ik ook meer met hem naar buiten en dan is het wel makkelijker en leuker.![]()
![]()
Jezus wat een gedoe.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja allerlei tegenstrijdige berichten.
In ieder geval is het heel moeilijk om subsidie te krijgen om hem naar de opvang te brengen voor hij 2 jaar is, maar tot 2,5 jaar is het sowieso moeilijk.
Met mijn aandoeningen zou er wel wat mogelijk zijn, maar dan moet ik ladingen papieren invullen en met bewijzen komen van therapeuten en weet ik wat allemaal nog meer om aan te tonen dat het te zwaar voor mij is om elke dag de hele dag voor hem te zorgen.
Ach ja, nu het toch weer warmer en zonniger wordt, kan ik ook meer met hem naar buiten en dan is het wel makkelijker en leuker.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja ik opende de enveloppe, las de vereisten en ik had zoiets van: "Ehhhh, laat maar!"quote:
De therapieën enzo zijn allemaal al weer zo lang geleden.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik opende de enveloppe, las de vereisten en ik had zoiets van: "Ehhhh, laat maar!"
De therapieën enzo zijn allemaal al weer zo lang geleden.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ah!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Animal Crossing op de Switch! Razend populair!![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Uit de stenen. Doe je met een bijl of een schep.
Man dat gaat laaaaang duren dan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tering jij hebt ook kort geslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen
Man dat gaat laaaaang duren danZonder wrijving geen glans![]()
Haha ja en we hebben behoorlijk veel dingen waar we ons geld aan kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb me wel echt de tyfus betaald aan kinderopvang. Koekoek
- Het huis van de familie van mevrouw ToT is nog steeds niet af, en ze hebben ook regelmatig problemen waar extra geld voor nodig is.
- Mevrouw ToT heeft nu rijlessen. Misschien in de toekomst een oud autootje voor haar, of een motor voor mij zodat zij de Prius mee kan nemen.
- Een trekhaak op de Prius + fietsendrager zodat we er lekker burgerlijk op uit kunnen trekken.
- We hebben deze zomer ¤900 of zo nodig voor de aanvraag van een Nederlands paspoort voor mevrouw ToT.
- We zitten te twijfelen over of we de badkamer en de keuken van dit huis willen moderniseren of dat we toch over een tijdje willen gaan verhuizen naar de leukere, grotere en iets meer centraal gelegen stad waar mevrouw ToT werkt.
- Vakanties (zodra dat weer mogelijk is.)
- Evt zonnepanelen als we hier zouden blijven wonen.
En zo zijn er nog wel veel meer dingen.![]()
Mooie TT
Koekoek.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja en we hebben behoorlijk veel dingen waar we ons geld aan kwijt kunnen.
- Het huis van de familie van mevrouw ToT is nog steeds niet af, en ze hebben ook regelmatig problemen waar extra geld voor nodig is.
- Mevrouw ToT heeft nu rijlessen. Misschien in de toekomst een oud autootje voor haar, of een motor voor mij zodat zij de Prius mee kan nemen.
- Een trekhaak op de Prius + fietsendrager zodat we er lekker burgerlijk op uit kunnen trekken.
- We hebben deze zomer ¤900 of zo nodig voor de aanvraag van een Nederlands paspoort voor mevrouw ToT.
- We zitten te twijfelen over of we de badkamer en de keuken van dit huis willen moderniseren of dat we toch over een tijdje willen gaan verhuizen naar de leukere, grotere en iets meer centraal gelegen stad waar mevrouw ToT werkt.
- Vakanties (zodra dat weer mogelijk is.)
- Evt zonnepanelen als we hier zouden blijven wonen.
En zo zijn er nog wel veel meer dingen.
Maar waarom schenk je geld aan familie om hun huis op te knappen?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering jij hebt ook kort geslapen
Lang genoeg wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Werkze Cin.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh.....ik ga gauw een paar uurtjes werken......Zonder wrijving geen glans![]()
Fijne dag CDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh.....ik ga gauw een paar uurtjes werken......
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |