Wat is dat? Voor jou dan? En waarom ben je boos joh, is maar een etiketje, net als in de supermarkt. (vers, afgeprijst). Wij zijn zoveel meer dan dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die dachten dat ik salafist was
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tijd geleden vriendkunnen we weer een spetterende klacht verwachten?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.
Lekker bezig, je hebt naar lange Frans geluisterd zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben bijna helemaal gestopt met het volgen van nieuws. Dat scheelt een hoop irritatie. Ik kan dat bedrog niet meer aanzien. Muziek en zon en plantjes hou ik me mee bezig.
Ik hou ervan, maarja krijg je he als Katwijks buurman zowatquote:
Huh?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is dat? Voor jou dan? En waarom ben je boos joh, is maar een etiketje, net als in de supermarkt. (vers, afgeprijst). Wij zijn zoveel meer dan dat.
Really?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[
[..]
Huh?Nee soms ben je gewoon even gefrustreerd door externe prikkels en dan moet je dat even lossen.
Heel af en toe, ik vind het verbergen van mijn mentale gesteldheid denk ik lastiger dan de gemiddelde persoonquote:
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 01:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heel af en toe, ik vind het verbergen van mijn mentale gesteldheid denk ik lastiger dan de gemiddelde persoon
Je bent echt aan het zeuren, post gewoon.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 02:11 schreef kree het volgende:
Eigenlijk he en dan luister ik zo ff de eerste stukjes iig van wat jullie posten.
Het is allemaal fucking hetzelfde gewoon bijna. Ok nu weet ik onderhand als muzikant ook wel die 2-5-1 enzo qua akkoorden of de varianten erop.
Eigenlijk is het dodelijk saai. Daarom vindt ik musicals ook wel leuk om aan mee te doen want daar komt het iig allemaal wel voorbij. Maar ben beetje te bang om hier te posten want wil er geen gezeur over want het is weer aparte stijl natuurlijk.
Kan dat denk hier even paartje tussendoor?
Echt hequote:Op vrijdag 22 mei 2020 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent echt aan het zeuren, post gewoon.
Ik moest vandaag denken aan dat gesprek over Tom Hanks en toen bedacht ik me dat Cameron Diaz ook zo'n actrice is waarvan ik de naam altijd vergeet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 02:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent echt aan het zeuren, post gewoon.
Hoe noem je dit eigenlijk deze stijl? Geen flauw ideequote:Op vrijdag 22 mei 2020 03:02 schreef kree het volgende:
Dit is ook mooi, wel even stukje kijken jullie
Ging al helemaal in de James Bond stijl theme hahaha. Naja hmms ben helemaal niet zo van het rap enzo maar begin er steeds meer waardering voor te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ging al helemaal in de James Bond stijl theme hahaha. Naja hmms ben helemaal niet zo van het rap enzo maar begin er steeds meer waardering voor te krijgen.
Ja Nouja wat ik er even over wil zeggen en dan hou ik maar op want kan er nog lang over doorgaan,quote:
Owh nice ff een relaxte na al dat geweldquote:
?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe staat het met de boomgaard. Ik hoorde dat er parkeerplaatsen gaan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou.... Hoe kan dat nou.. Nou.... Ik geloof het niet hoor. Gewoon omdat het kan.
Over een boomgaard en parkeerplaatsen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja jeroen25 zei ook al iets soortgelijks intelligents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het een troll poging? Was het een foutje? Of vind ik je gewoon een arrogante kwal...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het een troll poging? Was het een foutje? Of vind ik je gewoon een arrogante kwal...
Weet niet waarover je hebt hoor.Children of the night. What music they make.
Hey Sebbe, waar is je vriendin? Toch niet te afgeschrokken vorige week hoop ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zonde dat jij de enige lijkt die het op een manier weet te brengen dat ik niet direct__!
als reactie heb.
Desalniettemin is het duidelijk hoe de vork in de steel zit. Ik wil me graag afmelden van dit feestje.
Vriendin? Ik heb al denk ik bijna een jaar geen vriendin en de vorige was een engel in schaapskleren die er louter op uit was mij m'n zelfbeheersing te laten verliezenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey Sebbe, waar is je vriendin? Toch niet te afgeschrokken vorige week hoop ik.
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vriendin? Ik heb al denk ik bijna een jaar geen vriendin en de vorige was een engel in schaapskleren die er louter op uit was mij m'n zelfbeheersing te laten verliezenopgesodemieterd met dat soort lage streken
Hoe is t met jou chu...uhh cosmosis
Haha oldschool, deze is ook heerlijk!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
1 dag is genoeg om het goed te maken.
Haha besef ook dat de clip 5,35 muziek is en 6 seconden kleren uitzoeken voor de party. Met een clip gemaakt door vrouwen is het andersom,quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
1 dag is genoeg om het goed te maken.
Blijft lekker nummertje hequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
Zin om iemand vol op zijn bek te slaan![]()
Kan niet, dus dan maar zo:
Je zou echt meer Aurora moeten proberen als je Ellen Gouldin en Faiouza goeie muziek vindt.quote:
WoW dat is een oudje enzo. Gajaja. Bijna vergeten al.quote:
wasmismetjou IC komt in 10 minutenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te doen in deze flauwe tijden maar daarom![]()
Valt beetje in deze categorie van vergeten nr’squote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:17 schreef kree het volgende:
WoW da
[..]
WoW dat is een oudje enzo. Gajaja. Bijna vergeten al.
Dit is wel een beetje mijn nalatenschap aan deze SCquote:
Die komt hier regelmatig voorbijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
Valt beetje in deze categorie van vergeten nr’s
Krijg je kruis en hoofd wel een beetje ontdooidquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
Toch heh, heb ik een zwak puntje voor country
Ben je een cowgirl? Rawrrquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
Toch heh, heb ik een zwak puntje voor country
Ik vindt hem wel leuk althans ff voor keertje enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje mijn nalatenschap aan deze SC
Kwekkwek.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vindt hem wel leuk althans ff voor keertje enzo
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je kruis en hoofd wel een beetje ontdooid
Uhm, nee, maar wel een nazaat van zee-cowboys, telt dat ook.quote:
Jezus christus ik wist niet dat jullie allemaal al dit niveau bereikt hadden, Waarschijnlijk vroeg begonnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje mijn nalatenschap aan deze SC
Chufi?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jezus christus ik wist niet dat jullie allemaal al dit niveau bereikt hadden, Waarschijnlijk vroeg begonnen.
Trek het je niet aan man, hier een muziekje om je op te fleuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg en het interesseert me niets meer. Vind me op de block of op de frontlinie. GEEF ME M'N PLAYSTATION
bijna, 13quote:
Et tu, Brutequote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:33 schreef UitStraling het volgende:
Het is hier voortaan net een gekkenhuis en dan nog niet de minsten ook niet![]()
Ik ben er weg van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |