abonnement Unibet Coolblue
pi_193239373
Een goedemiddag allen.
Binnenkort laat ik een set nieuwe banden monteren op de zomervelgen en ik vraag me af of er users zijn hier die een aftermarket bandenspanningcontrole systeem hebben.
Op de werkbus heb ik het en vind het erg prettig. Scheelt natuurlijk ook best wel qua verbruik als het allemaal netjes op druk blijft.
Ik zoek geen ventieldopjes systeem maar met complete ventielen,ik heb al her en der wat kunnen vinden maar wat persoonlijke ervaringen zijn altijd welkom.
De auto zelf is uit 2005 en niet uit te breiden met OE spul.

(en een beetje netjes display is natuurlijk ook niet verkeerd)

Bedankt alvast. :)
pi_193326442
Hm,.oke thnx voor de hulp.
pi_193332424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 20:11 schreef Alpha74 het volgende:
Hm,.oke thnx voor de hulp.
Tja niemand koop dat spul simpel.

Dus ik zal zeggen probeer het uit en zet een review hier neer.
pi_193332927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 04:26 schreef suijkerbuijk het volgende:
Dus ik zal zeggen probeer het uit en zet een review hier neer.
Ik volg maar heb er dus nul verstand van.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 16:42:05 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_193370917
Ik heb het op de auto, maar het is voor mij helemaal nieuw dat je dat ook aftermarket kunt kopen inclusief aanduiding..

Misschien helpt het als TS eens de opties post die hij al heeft gevonden, dan kunen we mee kijken. Nu lijkt het een beetje op een zoekopdracht voor de PTA'ers, en die hebben wellicht wel iets anders te doen.. :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 30 mei 2020 @ 00:10:58 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_193377927
Heb ik inc oppomp systeem op de trekker
pi_193380555
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb het op de auto, maar het is voor mij helemaal nieuw dat je dat ook aftermarket kunt kopen inclusief aanduiding..

Misschien helpt het als TS eens de opties post die hij al heeft gevonden, dan kunen we mee kijken. Nu lijkt het een beetje op een zoekopdracht voor de PTA'ers, en die hebben wellicht wel iets anders te doen.. :+
Mobiletron had in 2017 een leuk systeem maar alleen voor motoren en vrachtwagens,het systeem zonder de lelijke dikke ventieldoppen. Op hun site kan ik geen systeem vinden voor personenauto's wat universeel toe te passen is.


Inawise gaf ook best goede resultaten maar er is iets niet goed gegaan met het bedrijf? Bereikbaarheid is 0 blijkbaar.

Digoptions TPMS4 is een leuk systeem maar een opbouwdisplay wat niet echt mooi is.
https://www.digoptions.co(...)m-lcd-tpms-4-interna

Verder ben ik eigenlijk nog niet gekomen.
De reden dat ik geen ventieldopsensoren wil is a;makkelijk te bietsen en b;ik weet niet wat ze doen met winterse omstandigheden. (Corrosie dus vast gaan zitten)
  zaterdag 30 mei 2020 @ 23:00:11 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_193392610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:11 schreef Alpha74 het volgende:

[..]

Mobiletron had in 2017 een leuk systeem maar alleen voor motoren en vrachtwagens,het systeem zonder de lelijke dikke ventieldoppen. Op hun site kan ik geen systeem vinden voor personenauto's wat universeel toe te passen is.
[ afbeelding ]

Inawise gaf ook best goede resultaten maar er is iets niet goed gegaan met het bedrijf? Bereikbaarheid is 0 blijkbaar.

Digoptions TPMS4 is een leuk systeem maar een opbouwdisplay wat niet echt mooi is.
https://www.digoptions.co(...)m-lcd-tpms-4-interna

Verder ben ik eigenlijk nog niet gekomen.
De reden dat ik geen ventieldopsensoren wil is a;makkelijk te bietsen en b;ik weet niet wat ze doen met winterse omstandigheden. (Corrosie dus vast gaan zitten)
Hmm, dat display van Digioptions is idd nog een beetje 2005 :+

Inawise is idd ter ziele, en ik moet het met je eens zijn; ik zou ook zo mijn twijfels hebben aan dop'jes' met sensoren erin... geen idee of je die zomaar kun pikken en ergens anders voor gebruiken, maar het ziet er gewoon al lomp uit..

Is het niet gewoon acteraf via een dealer te organiseren, of is het domweg nooit in jouw auto geleverd?

De meeste TPMS hits die ik krijg zijn idd aftermarket sensoren als replacement voor OEM systemen, niet voor een compleet aftermarket systeem.. en wat je dan evt wel vindt is vaak chinees, dat moet je ook niet willen.. Die digioptions is volgens mij ook een pingpongding. :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')