er is geen urgentie en weinig tijd dus ik verwacht het nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uiteindelijk gespeeld gaat worden, jij?
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is geen urgentie en weinig tijd dus ik verwacht het niet
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.
Wat een waardeloze bond is het toch.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
Urgentie: 2 clubs die een prijs willen bijschrijven.
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.
ze lopen niet over van initiatief inderdaad, voeg daar het gezeur van Utrecht aan toe en ze laten het gewoon voor wat het isquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat een waardeloze bond is het toch.
Waarom niet doordeweeks tussen de 1e en 2e speelronde?quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar werd de JC schaal op 27 juli gespeeld en begon de competitie 2 augustus, nu mag er voor september niet gevoetbald worden dus vul maar in wanneer dat dan zou moeten, ik denk niet dat de KNVB een weekend gaat toewijzen aan deze wedstrijd of een zelfs maar een avond.
Geen idee hoe het Europese programma eruit gaat zien maar dat zal dus ook rond die tijd gaan beginnen.
ik spreek slechts mijn verwachting uit omdat je in principe al een maand achterloopt en je verder ook nog een Europees en nieuw bekerprogramma hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet doordeweeks tussen de 1e en 2e speelronde?
Het kan overigens ook nog dat er een uitzondering wordt gevonden voor een aantal dingen in augustus, misschien ook wel de bekerfinale.
Ik heb een andere hypothese. Utrecht gaat nu eerst nog een tijdje zeuren bij de UEFA, voorstel voor een Europees ticket wordt afgewezen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze lopen niet over van initiatief inderdaad, voeg daar het gezeur van Utrecht aan toe en ze laten het gewoon voor wat het is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb een andere hypothese. Utrecht gaat nu eerst nog een tijdje zeuren bij de UEFA, voorstel voor een Europees ticket wordt afgewezen.
Vervolgens komen ze er ergens in juni eindelijk achter dat het niet gaat werken en doen Feyenoord en Utrecht een voorstel om de wedstrijd alleen om de prijs te spelen.
Ajax is wel heel stil gebleven moet ik zeggen over eventueel kampioenschap zeker nu blijkt dat elk ander land wel een kampioen uitspreekt, al lag het daar wel wat makkelijker ook qua punten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kan ook nog tot protesten leiden vanuit Amsterdam dat 2 schalen ontnomen wordt.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT #2416 naar #2418
Weet TS zelfs niet dat dat automatisch gaat?
Ajax had die titel gewoon moeten hebben vind ik. Maar goed, in Amsterdam toch prijzen zat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is wel heel stil gebleven moet ik zeggen over eventueel kampioenschap zeker nu blijkt dat elk ander land wel een kampioen uitspreekt, al lag het daar wel wat makkelijker ook qua punten.
Maar mocht de bekerfinale gespeeld worden denk ik niet dat Ajax opeens gaat protesteren dan hadden ze dat al lang gedaan.
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
Jaap dus naar Cincinatti. Als hij maar geen opmerking over slavernij maakt met zijn Aryan Brotherhood-hoofd.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.
Directeurtje is een Nederlander dus die haalt alle mislukte Eredivisietrainers binnen. Als Jaap eruit ligt zal hij Verbeek wel halen of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat dachten ze daar we nemen nog een keer een kaaskop. De vorige beviel zo goed.
Oja die drol van Zwolle.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Directeurtje is een Nederlander dus die haalt alle mislukte Eredivisietrainers binnen. Als Jaap eruit ligt zal hij Verbeek wel halen of zo.
Ik zet mn geld op Art Langelerquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Ow ja dan wordt het een ex Zwolle trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |