Je kan toch prima met vrienden afspreken met in acht neming van anderhalve meter afstand?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:56 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Je mag niks, met vrienden afspreken lijkt geen optie. Mag je wel alleen naar het strand met inachtneming van de anderhalve meter?
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan toch prima met vrienden afspreken met in acht neming van anderhalve meter afstand?
Je mag niet afspreken. Niet met meer dan 2 mensen i.i.g.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt wordt dat lastig idd😏
Volgens mij wel hoor. We hebben het over buiten he. Niet binnen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:33 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je mag niet afspreken. Niet met meer dan 2 mensen i.i.g.
Je daar aanhoudenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:33 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je mag niet afspreken. Niet met meer dan 2 mensen i.i.g.
Afspreken ligt bij mensen die ik ken erg gevoelig in deze tijden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:19 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan toch prima met vrienden afspreken met in acht neming van anderhalve meter afstand?
Mag niet. Het valt onder samenscholing.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. We hebben het over buiten he. Niet binnen.
Ja want de politie komt je tuin in om iedereen een boete te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik wil geen strafblad en heb meer hersenen dan jij blijkbaar.
Hè doe wat je niet laten kan. Ik wil liever andere mensen niet in gevaar brengen. Jij geeft blijkbaar geen fuck om je omgeving. Ook goed.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja want de politie komt je tuin in om iedereen een boete te geven![]()
![]()
Wel ff je handen weer insmeren hequote:Op donderdag 21 mei 2020 12:02 schreef loni55 het volgende:
[..]
Hè doe wat je niet laten kan. Ik wil liever andere mensen niet in gevaar brengen. Jij geeft blijkbaar geen fuck om je omgeving. Ook goed.
Ach als je dit gebruikt om aan jezelf te bewijzen hoe stoer je wel niet bent zou ik iets aan je zelfbeeld doen.quote:
Okquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:05 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ach als je dit gebruikt om aan jezelf te bewijzen hoe stoer je wel niet bent zou ik iets aan je zelfbeeld doen.
Nogmaals doe wat je niet laten kan.
Dankje!quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier alleen op deze dag !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervalt gelukkig vanaf 1 juni. Achterlijke regel dat je niet met meer dan zijn 2en mag zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:59 schreef loni55 het volgende:
[..]
Mag niet. Het valt onder samenscholing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |