Berber heeft een negatieve associatie dus vandaar dat ik Amazigh zeg. Best vreemd om een beetje een soort 2erangs burger te zijn in je eigen land.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Uh.... Amazigh = Berber. Dat laatste klopt.
Maar goed, hebben we het nu over Arabische of Amazigh meisjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Berber heeft een negatieve associatie dus vandaar dat ik Amazigh zeg. Best vreemd om een beetje een soort 2erangs burger te zijn in je eigen land.
Laten we niet te kieskeurig worden denk ik danquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar goed, hebben we het nu over Arabische of Amazigh meisjes?
Ga gauw heenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kun je Somalië ook tot de Arabische wereld rekenen.
Nou ja, ik heb het ook niet verzonnen.quote:
quote:Staten die tot de Arabische wereld worden gerekend:
De Democratische Volksrepubliek Algerije
Het Koninkrijk Bahrein
De Unie der Comoren
De Republiek Djibouti
De Arabische Republiek Egypte
De Republiek Irak
De Republiek Jemen
Het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië
De Staat Koeweit
De Republiek Libanon
De Libische Republiek
Het Koninkrijk Marokko
De Islamitische Republiek Mauritanië
Het Sultanaat Oman
De Staat Palestina
De Staat Qatar
Het Koninkrijk Saoedi-Arabië
De Republiek Soedan
De Arabische Republiek Syrië
De Republiek Tunesië
De Verenigde Arabische Emiraten
De Federale Republiek Somalië
Het zijn geen Arabieren tho.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het ook niet verzonnen.
[..]
Het lot van ieder gekoloniseerd volk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Berber heeft een negatieve associatie dus vandaar dat ik Amazigh zeg. Best vreemd om een beetje een soort 2erangs burger te zijn in je eigen land.
Als je overal waar je komt de boel probeert te veroveren, mannen vermoordt, vrouwen tot seksslaaf neemt, je taal en religie opdringt en je cultuur als superieur propageert, dan vertroebelt dat het onderscheid nog weleens. Daar kunnen Europeanen en Arabieren samen leuke gesprekken over voeren.quote:
Neger wat zeg jij allemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het lot van ieder gekoloniseerd volk.
[..]
Als je overal waar je komt de boel probeert te veroveren, mannen vermoordt, vrouwen tot seksslaaf neemt, je taal en religie opdringt en je cultuur als superieur propageert, dan vertroebelt dat het onderscheid nog weleens. Daar kunnen Europeanen en Arabieren samen leuke gesprekken over voeren.
Als we niet uitkijken gaan wij datzelfde pad bewandelen. Het is wat dat betreft nu al bizar hoe volgzaam we zijn als er een Amerikaan met een zak met geld komt of met de boodschap HOMELAND SECURITY!!!1!11! Maar goed, we zijn dan ook een kinderlijk naïef volkje.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:02 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het lot van ieder gekoloniseerd volk.
[..]
Als je overal waar je komt de boel probeert te veroveren, mannen vermoordt, vrouwen tot seksslaaf neemt, je taal en religie opdringt en je cultuur als superieur propageert, dan vertroebelt dat het onderscheid nog weleens. Daar kunnen Europeanen en Arabieren samen leuke gesprekken over voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |