Wat fijn dat het zo'n mooie vorm had.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van harte met je bolus.
Ik had een uitmuntende sigaar vanochtend. Mooi van kleur, nat doch stevig, een 8,5/10.
@:scrupuleus check deze review.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf nou van dat er dagenlang klagers zijn, het tot 21 mei duurt dat er uberhuabt een reactie komt van de grote baas omdat hij weer eens getriggered werd door een post, en dan blijkt dat het probleem dus al erkent en opgelost is, anderhalve dag terug, maar er totaal 0 communicatie over is geweest?
Vind je dat normaal? Vind je dat goed? Gaat dat altijd zo blijven (het is namelijk altijd al zo geweest)? Is het nou zoveel moeite voor iemand die wél verstand van zaken heeft om even te posten "ja, jongens, probleem gezien, gaan er mee bezig!" en dan een paar dagen later "Ja, jongens, opgelost! Merken jullie dat ook?".
Ah oke.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je jezelf weer als een totale mongool presenteert.
goed gedaan!quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesportDat valt niet mee in dit weer overigens.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:jancees
Doen we niks meequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef Ifrane het volgende:
Ik geniet nog intenser dan gisteren van mijn nieuwe mobiele airco terwijl ik PES 2020 op de PS4 aan het spelen ben.
Dit even ter info.
wat is je psn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:37 schreef Ifrane het volgende:
Ik geniet nog intenser dan gisteren van mijn nieuwe mobiele airco terwijl ik PES 2020 op de PS4 aan het spelen ben.
Dit even ter info.
Menskrachttwitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
Kom potje doen dan kerelquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is je psn?
oh laat maar want ga je toch niet toevoegen xD
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Menskrachttwitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
![]()
Goffetomme wat sneuquote:Op donderdag 21 mei 2020 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |