We hebben ook mensen nodig voor "alles voor '90"quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Hm ja, voor alles na '90 ben ik compleet nutteloos hoor
Je moet die vent hier naast me hebben maar die wil nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 13:24 schreef maily het volgende:
We hebben ook mensen nodig voor "alles voor '90"
Best aardige man hoor op het puntje na dat hij nog steeds geen plekje voor me heeft gevonden in de dagdienstquote:
De "gebruiksaanwijzing" staat in het bronartikel in de OP.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:13 schreef Piles het volgende:
Bijna zover![]()
Hoe doe je mee trouwens? En kan dat zonder Facebook?
Doen we individueel mee of samen ?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
De "gebruiksaanwijzing" staat in het bronartikel in de OP.
Hoeft volgens mij ook niet, zag een samen tool , naam ingeven en de url hier kopiëren.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef maily het volgende:
[..]
Heb geen facebook ...
Wie heeft er vorige keer meegedaan?
Waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:30 schreef hummels het volgende:
[..]
Hoeft volgens mij ook niet, zag een samen tool , naam ingeven en de url hier kopiëren.
Jij mag onze woordvoerster zijn
Die twee poppetjes aan de rechterrand in het midden, op https://top2000onlinecafe.nporadio2.nl/.quote:
Even kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
@:maily heb je een linkje waarmee we kunnen joinen?
https://top2000onlinecafe(...)43-9bc5-9da4969ad615 dit is mijn linkje, heb je daar iets aan?
Ja die van net is niet echt de goede denk ik, ik en 4 anderen joinden maar verder niemand daarquote:
Wees gerust, jou verslaan we toch nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe groot is dat team hier wel niet?
Ik ga opnieuwquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja die van net is niet echt de goede denk ik, ik en 4 anderen joinden maar verder niemand daar
Ik ga alleen lurken denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wees gerust, jou verslaan we toch nooit.
Dat ben ik, gok ikquote:
Eerst wel jaquote:
Nog 7 hier, loop ik achter?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef phoenyx het volgende:
Maar nog tijd zat om het in orde te krijgen, dikke 3 minuten, geen stress
Ja sowiesoquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |