quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dus samen het First Dates menu beteugelen als achtergrondvulling om ons wat beter te verbinden wordt helemaal niets?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Verbinden
Beteugelen
Mijn twee jeukwoorden van 2020
Ik weet nog steeds niet hoe je er nu uitziet. De verbinding is nog niet tot stand gekomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus samen het First Dates menu beteugelen als achtergrondvulling om ons wat beter te verbinden wordt helemaal niets?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei hardop GVD dus wat mij betreft geen tweede date.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Nou, bij het betalen is ze ineens niet meer zo dominant.
Ik hou van vloekersquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei hardop GVD dus wat mij betreft geen tweede date.
Dan moet iemand wel heel erg zijn of haar best doen om die klik te voelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Als een man geen klik voelt, dan komt dat toch ook nooit meer?
Hoorde je gister bij dat blondje niemand over.quote:
Doorgaans niet. Andersom toch ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien valt er nog wat te neuken. Leven is ervaren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Naja een man naait vaak elk potentieel ding dus als hij geen interesse heeft, zegt dat toch wel watquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan moet iemand wel heel er zijn of haar best doen.
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien valt er nog wat te neuken. Leven is ervaren.
Je moet er wel geil van kunnen worden jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naja een man naait vaak elk potentieel ding dus als hij geen interesse heeft, zegt dat toch wel wat
Klopt, maar een man duikt er nog eenmalig op, als hij dat niet eens wil...quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Doorgaans niet. Andersom toch ook niet?
Idd hoe ze binnenkwam ookquote:
Zou ik ook wel worden als ik hem was.quote:
Dat is ook weer zo, genoeg van die wanhopige types ja...quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Klopt, maar een man duikt er nog eenmalig op, als hij dat niet eens wil...
Nichtje gespotquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef Brybry het volgende:
Volgens mij hebben Shirley en ik dezelfde soort arts![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel worden als ik hem was.
Echtquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef Brybry het volgende:
Volgens mij hebben Shirley en ik dezelfde soort arts![]()
En misschien nog even lip fillers.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef ato het volgende:
[..]
Echt![]()
Ze ziet er wel goed uit, toch moet ze iets met haar haar doen.
Ik vind het in dit programma altijd van die nerdy types, ben benieuwd waar ze extra scoutenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Lesbo's zijn echt leeghoofden, jeetje
Meneer lijkt wel in de slappe was te zitten, met z'n vliegtuigje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef Craptacular het volgende:
Out of his league. Kort pittig is meer zijn league
Nerdy typesquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het in dit programma altijd van die nerdy types, ben benieuwd waar ze extra scouten
Was een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef Brybry het volgende:
[..]
Gast, ik ben 31. Hoe wordt dat een nichtJE?!
Ja als IT consultant kun je wel goed verdienen. Zo ziet hij er ook uit. Is zij een goede trophy wife/gold digger.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Meneer lijkt wel in de slappe was te zitten, met z'n vliegtuigje.
Die tattoo is wel een beetje verdacht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Brybry het volgende:
Omg. Ik vind dit spannend. Nichtje incoming
Ja zo cliche, natuurlijk was het niet gezellig. Dan spreek je toch nog een keer af?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik vond het ECHT ontzettend gezellig....”
Kan ook op de bingokaart. Inclusief geen tweede date.
Soms begonnen ze meteen met "Nee!" en dat is ook zo botquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef ato het volgende:
[..]
Ja zo cliche, natuurlijk was het niet gezellig. Dan spreek je toch nog een keer af?
MAAR ECHTquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
“Heb jij een tattoo, ik ook!!!!!”
*tilt shirt omhoog*
Zo waarquote:
Hoeveel vrouwen nooit met iemand op date zouden gaan als ze posthistorie op Fok! zouden lezenquote:
Ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen nooit met iemand op date zouden gaan als ze posthistorie op Fok! zouden lezen
Pluis gerust de mijne uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel vrouwen nooit met iemand op date zouden gaan als ze posthistorie op Fok! zouden lezen
Mijn complimenten zijn ontelbaar, geen uitzonderingen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouwe is het voorbeeld van mijn uitspraak Nine.quote:
Welke dan? Dat meisje met krullen?quote:
Sjips. Bustedquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jouwe is het voorbeeld van mijn uitspraak Nine.
Ja ditquote:
Aparte definitie voor autopiloot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
"wil je ook even de knuppel vasthouden"
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef kibo het volgende:
Het schuim komt al uit r latex pijpen
[/quote[quote]Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef kibo het volgende:
Het schuim komt al uit r latex pijpen
Detailsquote:
Hahhahahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:21 schreef bombmannl het volgende:
Haha stick in de hand en succes Shirley
Als mijn (achter)nichtjes meededen kon ik hier niet veilig posten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Brybry het volgende:
Zo. M'n hart doet het weer. Plaatsvervangende schaamte
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als mijn (achter)nichtjes meededen kon ik hier niet veilig posten.
Die zijn gestoord bedoel ik.
Ach jo, stel je niet aan. Mijn nicht is een vegan hipster, als ze mee zou doen met dit programma zou ik het aan niemand vertellen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Brybry het volgende:
Zo. M'n hart doet het weer. Plaatsvervangende schaamte
Ghehe. Dat zou ik ook niet durven danquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ach jo, stel je niet aan. Mijn nicht is een vegan hipster, als ze mee zou doen met dit programma zou ik het aan niemand vertellen.
Nou, dat wekte anders heel goed bij Shirley, dat was ook het enige waarin ze geïnteresseerd was. Verder zat ze te zeiken over zijn kledingkeuze.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef ato het volgende:
[..]
Nou en maar opscheppen over zijn vliegtuig.
Goede tactiek van Baron Pilootquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou, dat wekte anders heel goed bij Shirley, dat was ook het enige waarin ze geïnteresseerd was. Verder zat ze te zeiken over zijn kledingkeuze.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:06 schreef itchycoo het volgende:
Nou als ik het zo lees en wat ik tot nu toe heb gezien van de aflevering, was dit een prima aflevering om te missen. Ik ga hem afzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |