Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangenquote:
Gewoon net die ene zeldzame seksueel nog aantrekkelijke 40+ vrouw haar hond mee helpen vangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangen
Uhuh uhuhquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
Nooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Zolang je het met overgave doet blijf je mentaal flexibel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Ja enorm en jij wat minder begaafd dan gemiddeld, zullen we een dansschool voor niet al te slimme stijve blanken oprichten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Als je maar genoeg drinkt lukt dat wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Alleen met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Nee werk duurde te lang, te weinig tijd om de BBQ op te stoken. Gewoon gegeten, morgen BBQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |