Helpt toch niet. Ze heeft me vorig jaar laten zitten toen ik az-vvv bezocht.quote:
Hou je bek joh tokkiequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het altijd zeer merkwaardig hoe hondeneigenaren tokkies worden genoemd. Volgens mij heb je dan totaal geen idee wat het woord tokkie inhoudt. Wat niet wilt zeggen dat sommige baasjes tokkie zijn uiteraard.
Honden ruiken en likken elkaars anus, dat zou jou toch aan moeten sprekenquote:
Moet je een pets op je muil ofzo coke-verslaafde zwerverquote:
vieze beesten doen dat zonder te douchen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Honden ruiken en likken elkaars anus, dat zou jou toch aan moeten spreken
Vertel. Leg eens uit waarom alle hondeneigenaren tokkie zijn?quote:
er zijn vast uitzonderingen, ben ze echter nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel. Leg eens uit waarom alle hondeneigenaren tokkie zijn?
Tokkies zijn toch gewoon alle mensen met een andere mening en levensstijl?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het altijd zeer merkwaardig hoe hondeneigenaren tokkies worden genoemd. Volgens mij heb je dan totaal geen idee wat het woord tokkie inhoudt. Wat niet wilt zeggen dat sommige baasjes tokkie zijn uiteraard.
`Door zo'n ding''quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
er zijn vast uitzonderingen, ben ze echter nog niet tegengekomen.
heb nog geen tokkie gezien die zo'n beest op gepaste afstand van nette mensen weet te houden. het is altijd 'hij doet niets' 'hij snuffelt louter' alsof besnuffeld worden door zo'n ding niet vies is.
Nee, dat zou wel een merkwaardige betekenis van het woord tokkie zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tokkies zijn toch gewoon alle mensen met een andere mening en levensstijl?
En de meeste honden doen ook niks?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
er zijn vast uitzonderingen, ben ze echter nog niet tegengekomen.
heb nog geen tokkie gezien die zo'n beest op gepaste afstand van nette mensen weet te houden. het is altijd 'hij doet niets' 'hij snuffelt louter' alsof besnuffeld worden door zo'n ding niet vies is.
Da's een slim blondjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |