COD MW, FF VII Remake, The Last Of Us Part II, Ghost of Tsushima en dan is er wel meer duidelijk over next gen en wat ik wel, niet of later ga kopenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon net zoals je boy Ricko CoD spelen tot Cyberpunk uitkomt.
Vrijdag vrij genomenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het lange weekend zit er weer op.![]()
Bijna Pinksteren
Drie games uitgespeeld. Wat is jullie score?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het lange weekend zit er weer op.![]()
Bijna Pinksteren
Drie wanden met 2 of 3 lagen voorstrijk behandeld en 1 of 2x geverfd.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie games uitgespeeld. Wat is jullie score?
3 keer afgetrokken.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie games uitgespeeld. Wat is jullie score?
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Drie wanden met 2 of 3 lagen voorstrijk behandeld en 1 of 2x geverfd.
Ik vind de omschrijving van @voetbalmanager2 toch wat poėtischer.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de omschrijving van @:voetbalmanager2 toch wat poėtischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Cyberpunkquote:Op zondag 24 mei 2020 21:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gewoon net zoals je boy Ricko CoD spelen tot Cyberpunk uitkomt.
Divinity 1 is wel redelijk hardcore in dat opzicht TOV andere recentere rpgs.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer veel gespeeld dit weekend, en ik kom stapje voor stapje verder met Divinity.
Is wel even wennen na een spel als Witcher 3. Quests zijn veel vager, gevechten duren ontzettend lang. Constant je gear repareren en alles moeten laten identifiėn en moeten verkopen. Crafting is vaag en je recepten zijn gebaseerd op geluk. De boeken met recepten zijn random geloof ik.
Maar, stapje voor stapje komen we verder. Nu level 16.
maar, zijn de stemmen ook nederlands?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:51 schreef Drankster het volgende:
Haha Bloodborne kan je ook in het Nederlands instellen, Google translate niveau wtf.
Ja, je moet wat meer nadenken en onderzoeken. Maar voor een spel dat dit soort dingen vereist van de speler (en daarnaast zulke lange gevechten heeft) is het misschien iets te groot. Je hebt de hele tijd het idee dat je niet verder komt.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Divinity 1 is wel redelijk hardcore in dat opzicht TOV andere recentere rpgs.
Op zich niks mis mee, het is wel een stuk leuker dan zo snel mogelijk van ? Naar ? Op de map rennen.
Inmiddels begonnen met chapter 2 van rdr 2.
De sfeer, dialogen, cutscenes zijn echt fantastisch.
Grafisch kan er ook niks aan tippen.
Je moet allee wel veel geduld hebben.
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 25 mei 2020 06:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
het misschien iets te groot. Je hebt de hele tijd het idee dat je nie
Nee, wel gekocht. Ligt al een jaar ofzo in de kast.quote:Op maandag 25 mei 2020 06:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen.
Heb je deel 2 ook gespeeld?
Melkmuil oidquote:Op zondag 24 mei 2020 23:51 schreef Drankster het volgende:
Haha Bloodborne kan je ook in het Nederlands instellen, Google translate niveau wtf.
Days of play sale in de story zelf vanaf 3 juniquote:Op maandag 25 mei 2020 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar PlayStation Plus in de aanbieding is?
Ik zou wachten tot de feestdagen dan is het altijd wel in de aanbiedingquote:Op maandag 25 mei 2020 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar PlayStation Plus in de aanbieding is?
Deel 2 is echt een verbetering op alle fronten. Grafisch, story, keuzes alles. Die game is het echt waard om volledig uit te spelen.quote:Op maandag 25 mei 2020 07:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wel gekocht. Ligt al een jaar ofzo in de kast.
Ik las juist van de week dat de combat zoveel minder is dan in deel 1 omdat er minder strategie bij komt kijken. Iedereen zou de mogelijkheid hebben om over het slagveld te springen waardoor dingen als olie, vuur en gifwolken nutteloos zijn.quote:Op maandag 25 mei 2020 07:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Deel 2 is echt een verbetering op alle fronten. Grafisch, story, keuzes alles. Die game is het echt waard om volledig uit te spelen.
Zo dat laatste vind ik nogal een understatement. Het is echt een combo van me dood vervelen en actiequote:Op zondag 24 mei 2020 22:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Inmiddels begonnen met chapter 2 van rdr 2.
De sfeer, dialogen, cutscenes zijn echt fantastisch.
Grafisch kan er ook niks aan tippen.
Je moet allee wel veel geduld hebben.
Helaasch.quote:Op maandag 25 mei 2020 08:34 schreef blessed19 het volgende:
Heren,
Onder de ps hits zijn er een aantal racegames te vinden. Kunnen jullie mij adviseren welke te kopen?
Ik hou van arcade racing. De eerste need for speed heb ik kapot gespeeld, net als ridge racer, burn-out paradise en screamer. Zit er ook een soortgelijke titel onder de ps hits? Er zijn verscheidene nfs spellen, maar ik heb geen zin in boefjes vangen oid. Gewoon puur arcade race genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |