Moet je hem even aanzettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij weer geen geluid bij mijn videocall
ik wacht nog even met vervangen op de nieuwe reeks videokaarten en nieuwe processoren, hij is opzich nog snel genoeg..quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deze is wel aan vervanging toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef DW457 het volgende:
Even een uiting van blijdschap, maar even weggewerkt voor als je daar nu geen zin in hebt.fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
09:47
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gereageerd op het hoge aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. Met meer dan een miljoen gevallen is Amerika het land met de meeste besmettingen. ,,Als wij veel coronagevallen hebben, zie ik dat niet als iets slechts. Dan zie ik dat op een bepaalde manier als iets goeds. Het betekent namelijk dat we veel beter testen dan andere landen."
,,Dus als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef DW457 het volgende:
Even een uiting van blijdschap, maar even weggewerkt voor als je daar nu geen zin in hebt.SL1200?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:36 schreef Koen66 het volgende:
ik game niet dus heb geen laptop nodig, mijn zakelijke laptop voldoet prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
09:47
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gereageerd op het hoge aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. Met meer dan een miljoen gevallen is Amerika het land met de meeste besmettingen. ,,Als wij veel coronagevallen hebben, zie ik dat niet als iets slechts. Dan zie ik dat op een bepaalde manier als iets goeds. Het betekent namelijk dat we veel beter testen dan andere landen."
,,Dus als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:Heb je die schermen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
quote:
oh vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
al een jaar ruim..
de standaard is wel prijzig (299) maar is wel veel stabieler dan de drie losse bureaublad steunen die ik nu gebruik
oh.. euhh.. als ik opgeruimd hebquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vetMaak es een foto als je wilt ;p
oke ;pquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. euhh.. als ik opgeruimd heb(was ik sowiesow van plan een van deze dagen)
yupquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ;p
zijndie 3 schermen op 1 pc aangesloten?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:Welk racespel doe je? iRacing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |