Moet je hem even aanzettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij weer geen geluid bij mijn videocall
ik wacht nog even met vervangen op de nieuwe reeks videokaarten en nieuwe processoren, hij is opzich nog snel genoeg..quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deze is wel aan vervanging toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef DW457 het volgende:
Even een uiting van blijdschap, maar even weggewerkt voor als je daar nu geen zin in hebt.fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
09:47
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gereageerd op het hoge aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. Met meer dan een miljoen gevallen is Amerika het land met de meeste besmettingen. ,,Als wij veel coronagevallen hebben, zie ik dat niet als iets slechts. Dan zie ik dat op een bepaalde manier als iets goeds. Het betekent namelijk dat we veel beter testen dan andere landen."
,,Dus als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:44 schreef DW457 het volgende:
Even een uiting van blijdschap, maar even weggewerkt voor als je daar nu geen zin in hebt.SL1200?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:36 schreef Koen66 het volgende:
ik game niet dus heb geen laptop nodig, mijn zakelijke laptop voldoet prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
09:47
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gereageerd op het hoge aantal coronabesmettingen in de Verenigde Staten. Met meer dan een miljoen gevallen is Amerika het land met de meeste besmettingen. ,,Als wij veel coronagevallen hebben, zie ik dat niet als iets slechts. Dan zie ik dat op een bepaalde manier als iets goeds. Het betekent namelijk dat we veel beter testen dan andere landen."
,,Dus als wij een miljoen mensen testen in plaats van veertien miljoen, hebben we veel minder gevallen. Toch? Dus ik zie het als iets eervols. Het is echt eervol."![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:Heb je die schermen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
quote:
oh vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
al een jaar ruim..
de standaard is wel prijzig (299) maar is wel veel stabieler dan de drie losse bureaublad steunen die ik nu gebruik
oh.. euhh.. als ik opgeruimd hebquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh vetMaak es een foto als je wilt ;p
oke ;pquote:Op woensdag 20 mei 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
oh.. euhh.. als ik opgeruimd heb(was ik sowiesow van plan een van deze dagen)
yupquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ;p
zijndie 3 schermen op 1 pc aangesloten?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga met vakantiegeld wel dit apparaat kopen voor 3x27" schermen:Welk racespel doe je? iRacing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bis vincit qui se vincit!
echt racen is niet mijn ding heb ik ontdekt..quote:
das al fijner dan maar 1 scherm hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook 2 schermen maar 1 is aangesloten op een laptop
ik was altijd van "ow wat is hier nou weer aan"quote:
je speelt het in de schuur?:Pquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
racen is niet mijn ding heb ik ontdekt..
[..]
das al fijner dan maar 1 scherm hebben
[..]
ik was altijd van "ow wat is hier nou weer aan"
voordat ik het wist had ik een stuurtje a 300 euro staan (goedkoop relatief) en had ik er al flink wat uurtjes in verzonken
nope, een kamer... en ik zou graag willen dat ik een permanente plek kon vinden ervoor (dan kon ik stuurtje laten staan, nu moet ik em heen en weer slepen want ook normale werkplek enzoquote:
De hele instalatie? Hoezo heb je geen permanentje plek dan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, een kamer... en ik zou graag willen dat ik een permanente plek kon vinden ervoor (dan kon ik stuurtje laten staan, nu moet ik em heen en weer slepen)
deze: (incl de standaard)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gemiddelde peuter vraagt nog minder 'waarom?'quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is Bitterbal toch heerlijk nieuwsgierig![]()
![]()
zolang ze niet mijn pincode vraagt en/of andere te prive zaken, sure..quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Schattig jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ik vind het een goede eigenschapquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De gemiddelde peuter vraagt nog minder 'waarom?'
jullie hebben haar weggejaagdquote:
geen last van #customcssquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Fok doet echt raar he, de laatste tijd? Normaal zijn de post van een TS bij mij altijd geel maar nu opeens niet meer.
ik had het idee dat het weer wat beter ging.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Fok doet echt raar he, de laatste tijd? Normaal zijn de post van een TS bij mij altijd geel maar nu opeens niet meer.
Zie nu dat in andere topics de TS nog wel gewoon geel is. Buda wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had het idee dat het weer wat beter ging.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
deze: (incl de standaard)O wat vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net mijn eerste opdracht gehaald, wel een auto van de weg gereden :p
das toch vet joh. zon stuur en dan die pedalenquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zie nu dat in andere topics de TS nog wel gewoon geel is. Buda wat heb je gedaan?
maar jij doet alleen racen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/FdkrCGJ
Ik zit zo.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moest een liftschacht afleveren
oeh mooi dat witquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Pioneer PLX-500, het kleine broertje van de PLX-1000
[ afbeelding ]
Ik hou wel van jouw enthousiasmequote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch vet joh. zon stuur en dan die pedalen
het is ook een leuk spel zie ik. ingewikkeld wel ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou wel van jouw enthousiasme
Oeh, dat is een mooi apparaatquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kwa autorij spelletjes wel ja.quote:
ook sim spellen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kwa autorij spelletjes wel ja.
Stuurtje weg, en dan speel ik ook andere spellen.
Die is wel een stuk betaalbaarder jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
oh en ik schakel ook nog handmatigquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
O wat vet
Ik heb net mijn eerste opdracht gehaald, wel een auto van de weg gereden :p
Nee, niet echt. Beetje Anno 1800 of civilization. Maar verder niet echt.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dank je wel! Gekleurde platen zien er ook heel vet uit hierop.
Dank dank.quote:
Klopt ook helemaal!quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel een stuk betaalbaarder jaLeuk ding
das toch wel beetje sim strategie achtig. Vroeger deed ik veel age of empiresquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Beetje Anno 1800 of civilization. Maar verder niet echt.
Ik heb een paar weken geleden alle munt hier uit de tuin getrokken omdat het nogal wild begon te groeien, is inmiddels al weer bijna allemaal terugquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
O, mijn muntplantje staat te gillen om water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |