Hij komt nog wel in de super om magnetron menus te halen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:31 schreef maily het volgende:
Jeetje, kom je niet meer buiten dan?
Klinkt niet best ....
Buk eens, dan geef ik je een schop onder je kont.
En over twee weken naar de tandartsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij komt nog wel in de super om magnetron menus te halen.
Wat is FOMO?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef -Straw- het volgende:
Was jij sowieso niet al depressief?
Andersom kan ook. Veel mensen die zich nu juist beter voelen. Hebben geen last van druk en FOMO.
Heb je een gebrek aan motivatie, of een gebrek aan invulling? Als je de dingen die je voorheen deed niet vervangt met wat anders, dan ervaar je inderdaad een grote leegte.
Zelf denk ik dat het bij jou echt een mindset probleem is (kan ook door depressie komen). Je ziet overal problemen, in plaats van dat je er zelf het beste van maakt.
En wat betekent dat? Fear is angst, maar verder ?????quote:
Mensen die bang zijn leuke / belangrijke dingen te missen als ze thuisblijven oidquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:26 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
En wat betekent dat? Fear is angst, maar verder ?????
Of als ze uitloggen ....quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:29 schreef Womanly het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn leuke / belangrijke dingen te missen als ze thuisblijven oid
Even gestopt met medicatie vanwege de vele bijwerkingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:57 schreef -Straw- het volgende:
Was jij sowieso niet al depressief?
Andersom kan ook. Veel mensen die zich nu juist beter voelen. Hebben geen last van druk en FOMO.
Heb je een gebrek aan motivatie, of een gebrek aan invulling? Als je de dingen die je voorheen deed niet vervangt met wat anders, dan ervaar je inderdaad een grote leegte.
Zelf denk ik dat het bij jou echt een mindset probleem is (kan ook door depressie komen). Je ziet overal problemen, in plaats van dat je er zelf het beste van maakt.
In overleg met je arts gestopt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:22 schreef osodevo het volgende:
[..]
Even gestopt met medicatie vanwege de vele bijwerkingen.
Ik wil gewoon normaal kunnen leven en mijn doelen voor elkaar krijgen. Hele dag binnen zitten achter de pc maakt mij alleen maar nog verder angstiger waardoor ik niet eens de deur meer uit durf.
Bofkont!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Omdat ik in een achtergelegen gebied in Drenthe woon en van nature al niet van de massa's ben, verneem ik eigenlijk bar weinig van alle maatregelen. Mijn kano ligt vlakbij en daar vermaak ik mij uren en uren mee. Zie wel dat de natuur opknapt omdat er weinig boten varen. Eendjes zijn allemaal al uitgekomen omdat de eieren dit jaar niet zijn weggespoeld door de speedboten. Heb al (stiekem) wat plantjes uitgezet. Gaat lekker hier.
Ja, nu wel.quote:
Omdat ik niet meer onder de mensen kom. Door een gebrek aan prikkels is de noodzaak daartoe niet meer aanwezig. Het zijn zware medicijnen, die heb ik niet zonder reden gekregen. Bijwerkingen heb ik al lang last van en nu snel afbouwen. Zit niet meer bij de psychiater, dus mijn huisarts heeft het afbouwschema opgesteld. Achteraf gezien had ik er beter niet mee kunnen beginnen maar zat toen in een crisis.quote:
Dit is de standaard voor mij.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef osodevo het volgende:
Merk dat sinds ik thuiszit, echt steeds minder de deur uitkom. Ik kom nu alleen maar een paar keer per week buiten, alleen om maar even boodschappen te doen.
Heb je soms geen last van een depressie, dat je de wereld zo zwart-wit ziet? Ik zie dat je veel adviezen hebt gekregen in dit topic, waarom maak je geen lijst met wat je graag wil en hoe je dat kunt bereiken met de adviezen die je hebt gekregen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef osodevo het volgende:
Net naar de supermarkt geweest. Ik heb liever een hele dan een halve lockdown, want ik zie nu overal stelletjes en groepjes mensen lopen die de 1.5 meter niet respecteren omdat ze bij elkaar horen. Voelt kut om al die stelletjes te zien en al die mooie vrouwen met korte kleding aan.
Ene kant voel ik boosheid, op mijzelf omdat het niet wilt vlotten... aan de andere kant de vraag wat ik verkeerd doe dat ik nog steeds in deze klote situatie zit.
En ja ik wil een quick fix maar die is er niet. De lange weg frustreert mij zeer, temeer de concurrentie ook niet stil staat.
Tja ik heb dat ook vandaag, niet in de supermarkt maar buiten. Allemaal samen op pad, lang leve de lol. En ik word ook steeds eenzamer, of in ieder geval bewust van dat ik weinig sociale contacten heb buiten werk en familie en dat voelt op deze zonnige en vrije dagen extra hard aan. Maar goed, de oplossing daarin ligt deels in een relatie en deels in gewoon vriendschappen. Alleen doe je dat niet in een paar dagen. En de mensen waar ik mee om ga zijn meestal al goed voorzien dus daar moet ik het ook niet van hebben voor echt diepgaand contact. Waarschijnlijk komt er nu een advies op van omring je met andere mensen, ga op een teamsport, heb ik allemaal al gedaan. Daar is het niet vanzelfsprekend dat je alleen maar stille eenzame mensen ontmoet. Teamsport was leuke bezigheid en leuk contact maar die mensen waren ook al redelijk voorzien of relatie of gezin. Werkt misschien alleen als je nog rond de 20 bent een echte student. 10 jaar later zijn de meeste mensen redelijk gesetteld.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:11 schreef osodevo het volgende:
Net naar de supermarkt geweest. Ik heb liever een hele dan een halve lockdown, want ik zie nu overal stelletjes en groepjes mensen lopen die de 1.5 meter niet respecteren omdat ze bij elkaar horen. Voelt kut om al die stelletjes te zien en al die mooie vrouwen met korte kleding aan.
Ene kant voel ik boosheid, op mijzelf omdat het niet wilt vlotten... aan de andere kant de vraag wat ik verkeerd doe dat ik nog steeds in deze klote situatie zit.
En ja ik wil een quick fix maar die is er niet. De lange weg frustreert mij zeer, temeer de concurrentie ook niet stil staat.
Omdat ik hunker naar een quick fix. Mijn probleem is te complex om het alleen op te lossen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:16 schreef Geennaam7190 het volgende:
[..]
Heb je soms geen last van een depressie, dat je de wereld zo zwart-wit ziet? Ik zie dat je veel adviezen hebt gekregen in dit topic, waarom maak je geen lijst met wat je graag wil en hoe je dat kunt bereiken met de adviezen die je hebt gekregen?
Probeer jezelf een spiegel voor te houden, het moet wel, anders zat je nu niet in de situatie waarin je zit en je zegt zelf ook dat je het zat bent. Niemand kan je veranderen, als je er zelf niet aan begint.
Succes, een fijne dag nog verder.
Als je voorzien bent boeit het ook niet of je in quarantaine moet. Je hebt immers elkaar om gezelschap te houden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Tja ik heb dat ook vandaag, niet in de supermarkt maar buiten. Allemaal samen op pad, lang leve de lol. En ik word ook steeds eenzamer, of in ieder geval bewust van dat ik weinig sociale contacten heb buiten werk en familie en dat voelt op deze zonnige en vrije dagen extra hard aan. Maar goed, de oplossing daarin ligt deels in een relatie en deels in gewoon vriendschappen. Alleen doe je dat niet in een paar dagen. En de mensen waar ik mee om ga zijn meestal al goed voorzien dus daar moet ik het ook niet van hebben voor echt diepgaand contact.
Ik heb het geprobeerd. Doei.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat ik hunker naar een quick fix. Mijn probleem is te complex om het alleen op te lossen.
Komt daarbij nog bij dat Corona social distancing regel van 1.5 meter een nog verdere barrière opwerpt om vrouwen te ontmoeten.
Vraag me af hoe succesvol de meeste daarvan zullen zijn, want waarschijnlijk is het gewoon snel maar genoegen nemen met iemand om maar niet alleen te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:52 schreef Vimbavimba het volgende:
En Tinder? Hoor dat nu daten via Tinder nu eerder leidt tot een relatie
Dit kennen we nu wel, je hebt meer dan genoeg tips gehad. Topic na topic na topic hierover gaan we niet doen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat ik hunker naar een quick fix. Mijn probleem is te complex om het alleen op te lossen.
Komt daarbij nog bij dat Corona social distancing regel van 1.5 meter een nog verdere barrière opwerpt om vrouwen te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |