Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.quote:
hoe gaan ze dat checken dan :pquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neen. Wel met vrienden, op anderhalf meter.
Met de mensen met wie je in huis woont mag je op schoot zitten.
Ha, kom gaan we uit eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vereniging wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Als de vereniging weer beperkt open mag mag mijn commissie de eerste activiteit organiseren. Ik weet niet of ik daar blij mee ben.
-quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
Niemand zei iets over wel/niet thuiswerken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik: "Yay, we mogen weer naar restaurants!"
Moeder: "Jullie moeten sparen nu."
Ik: "We mogen alle ouders die hard hebben meegeholpen met het klussen toch wel mee uit eten nemen?"
Moeder: "Oh ja, dat wel." *stuurt lijst aan potentiële restaurants
Studentenvereniging. Het is onduidelijk of deze open mag aangezien het niet altijd helemaal duidelijk is of we onder horeca of feestcafé vallen. Als hij open mag moet de commissie waar ik hoofd van ben iets organiserenquote:
Nee maar bestel wel regelmatig bij de restaurants waar ik eigenlijk zou willen gaan eten, beetje uit solidariteit ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je al iets ergens gereserveerd trouwens?
zouden sommige bedrijven dit niet gebruiken om veel kleiner te gaan huren zodat ze minder huurkosten hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot december 2022 zitten we nog wel thuis.
Even voor Henk en Ingrid uitleggen wat een dashboard isquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ontzettend kansloos gelul van Hugo
Ik was dit weekend ik denk op 4,5 mm afstand met mijn vrienden. Was wel fantastischquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |