abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193201736

TT verzamel spoiler in t klein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.

Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis

Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel

Te huur per uur:

Je kan ook nog matten met Haags

En Cinda danst met David

SPOILER
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193201740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:07 schreef RTR het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk de regels voor rijinstructeurs dan? :P

Maar dat laatse lijkt me heel verstandig.
Voor echte rijinstructeurs weet ik de regels uiteraard niet, maar als je een familielid of zo les wil geven, moet je sowieso 3 uur aan instructies of lessen volgen, je moet zo'n "L" op je dak donderen en ik meen dat je eigenlijk ook een rem aan jouw kant moet hebben.
In de Prius kan ik zelfs niet eens bij de handrem vanaf de bijrijdersstoel, aangezien je die met je linkerVOET moet bedienen. :P
pi_193201745
Zo voor een nieuwe auto kijken *O*
pi_193201746
_O- Ik zie nu David "Ten inch" pas in de OP! :D
pi_193201751
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:11 schreef engine het volgende:
Zo voor een nieuwe auto kijken *O*
:D Ow tof! :D Wat heb je in gedachten?
Een vet getunede BMW Isetta met dikke sloffen er onder? B-)
pi_193201762
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Voor echte rijinstructeurs weet ik de regels uiteraard niet, maar als je een familielid of zo les wil geven, moet je sowieso 3 uur aan instructies of lessen volgen, je moet zo'n "L" op je dak donderen en ik meen dat je eigenlijk ook een rem aan jouw kant moet hebben.
In de Prius kan ik zelfs niet eens bij de handrem vanaf de bijrijdersstoel, aangezien je die met je linkerVOET moet bedienen. :P
Aah zo ja weet ik veel joh :P

Zo'n Prius rijdt wel echt lekker. Betrouwbaar, lekker zuinig (y)
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193201773
sowieso op de bijrijdersstoel plaats nemen als er een vrouw achter het stuur zit :') :T
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193201778
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:13 schreef RTR het volgende:

[..]

Aah zo ja weet ik veel joh :P

Zo'n Prius rijdt wel echt lekker. Betrouwbaar, lekker zuinig (y)
Zeker, dat zijn ook de hoofdredenen waarom we dit gekozen hebben. (Naast ook de ruimte er in.)

En dat hij geen schakelmomenten heeft, is ook erg tof! :Y Gewoon gas geven en hij gaat vooruit.
Het Power-knopje is ook erg leuk, maar die gebruik ik een stuk minder vaak als wat ik vooraf gedacht had! :')
pi_193201789
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:14 schreef RTR het volgende:
sowieso op de bijrijdersstoel plaats nemen als er een vrouw achter het stuur zit :') :T
:D Whaha! :D
Ja krijg je zoiets als in American Beauty! :')
pi_193201816
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:12 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Ow tof! :D Wat heb je in gedachten?
Een vet getunede BMW Isetta met dikke sloffen er onder? B-)
In gedachten heel veel :P

Maar ook niks speciaals joh. Zit toch meestal alleen in de auto en de helft van het jaar staat ie sowieso stil. Peugeot 108 zat ik nu naar te kijken.. Zoiets.
pi_193201828
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Zeker, dat zijn ook de hoofdredenen waarom we dit gekozen hebben. (Naast ook de ruimte er in.)

En dat hij geen schakelmomenten heeft, is ook erg tof! :Y Gewoon gas geven en hij gaat vooruit.
Het Power-knopje is ook erg leuk, maar die gebruik ik een stuk minder vaak als wat ik vooraf gedacht had! :')
Ja die automaat is fijn en vrij probleemloos! Is voor je vrouw ook wel prettig! Wist je dat je ook in een automaat af mag rijden? Maar dat zou ik niet doen hoor, het kan wel maar dan mag je alleen maar in een auto met automaat rijden.
pi_193201832
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:19 schreef engine het volgende:

[..]

Maar ook niks speciaals joh. Zit toch meestal alleen in de auto en de helft van het jaar staat ie sowieso stil. Peugeot 108 zat ik nu naar te kijken.. Zoiets.
Kijk dan ook naar een Kia Picanto 1.2 :)
Heb er 7 jaar probleemloos en naar volle tevredenheid in gereden. :)
pi_193201839
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:19 schreef engine het volgende:

[..]

Ford Fiesta (y)
pi_193201856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:21 schreef RTR het volgende:

[..]

Ja die automaat is fijn en vrij probleemloos! Is voor je vrouw ook wel prettig! Wist je dat je ook in een automaat af mag rijden? Maar dat zou ik niet doen hoor, het kan wel maar dan mag je alleen maar in een auto met automaat rijden.
Ja we zijn bewust voor een automaat gegaan en zij krijgt nu ook lessen in een automaat. :)
Ze vindt schakelen te lastig en wordt er onzeker van.
Ze heeft ook al een beetje op een parkeerplaats gereden in onze Kia, maar ze liet de koppeling te plotseling opkomen enzo, en dat vindt ze helemaal niks.
Ze moet gewoon 1 pedaal indrukken om vooruit (of achteruit) te gaan, en 1 pedaal om langzamer te gaan of te stoppen. That's fucking it. :P
pi_193201862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:22 schreef RTR het volgende:

[..]

Ford Fiesta (y)
Een RS'je?

pi_193201893
Een beetje nieuwe Ibiza is ook best leuk! :Y
Een Cupra bijvoorbeeld! ;)

Overigens wel eerst goed verdiepen in mankementen per merk/model! :Y
Mijn topic in PTA hier heeft veel dingen verhelderd! :Y Ik dacht dat men tegenwoordig geen slechte auto's meer maakte! :')

pi_193201908
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:22 schreef RTR het volgende:

[..]

Ford Fiesta (y)
Ja die was ik ook naar aan het kijken. Ziet er wel prima uit.
pi_193201911
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja we zijn bewust voor een automaat gegaan en zij krijgt nu ook lessen in een automaat. :)
Ze vindt schakelen te lastig en wordt er onzeker van.
Ze heeft ook al een beetje op een parkeerplaats gereden in onze Kia, maar ze liet de koppeling te plotseling opkomen enzo, en dat vindt ze helemaal niks.
Ze moet gewoon 1 pedaal indrukken om vooruit (of achteruit) te gaan, en 1 pedaal om langzamer te gaan of te stoppen. That's fucking it. :P
Jezus sta ik ff voor lul :T

Ze kan altijd later nog examen doen in een handgeschakelde auto en dan hoef je het theorie-examen niet opnieuw te maken :D
pi_193201926
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef engine het volgende:

[..]

Ga je voor nieuw, eentje waar de kop er net van af is, of een brikkie dat met kauwgom, vliegertouw en ducttape aan elkaar hangt?
pi_193201933
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef engine het volgende:

[..]

Klopt ik heb er zelf ook 1 maar ik ga een mondeo kopen vanwege de ruimte.
pi_193201954
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:28 schreef RTR het volgende:

[..]

Jezus sta ik ff voor lul :T

Ze kan altijd later nog examen doen in een handgeschakelde auto en dan hoef je het theorie-examen niet opnieuw te maken :D
Klopt! :Y
Maar zelf denkt ze niet dat ze dat ooit zal gaan doen; voorlopig kan ze de Prius lenen in noodzakelijke gevallen en anders kopen we een simpel oud automaatje voor haar. We hadden al een heel leuke Mercedes gezien, zo'n kleinere familiewagen, voor maar ¤1500. Verdacht goedkoop, ook omdat hij nog redelijk nieuw was.
pi_193201972
Ow, even opnieuw gekeken: die A140 is gewoon sowieso vaak heel goedkoop! :D
pi_193201992
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:34 schreef ToT het volgende:
Ow, even opnieuw gekeken: die A140 is gewoon sowieso vaak heel goedkoop! :D
Zijn ook slechte auto's man, Mercedes onwaardig. Automaat vaak problemen en storingen, koppakking die er met 80.000 km ui ligt. Roest en weet ik veel wat :T
pi_193201997
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:36 schreef RTR het volgende:

[..]

Zijn ook slechte auto's man, Mercedes onwaardig. Automaat vaak problemen en storingen, koppakking die er met 80.000 km ui ligt. Roest en weet ik veel wat :T
:o Srsly?
pi_193202021
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 08:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Ga je voor nieuw, eentje waar de kop er net van af is, of een brikkie dat met kauwgom, vliegertouw en ducttape aan elkaar hangt?
:D
Private lease. Dat geklooi met die ouwe meuk wel zat. Zelf ook niet de ruimte of gereedschap om zelf onderhoud te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')