Mogge! heerlijk geslapen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Warm ja, maar gelukkig wel een droge lucht, veel minder last van lijf.
Brrr, zometeen een webinar, dan een meeting en eind van de middag nog een meeting.
Als je een saaie cursus hebt, kun je altijd nog de stekker van de modem er uit trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:03 schreef Uhmmpie het volgende:
hier online workshop met een bedrijfspsycholoog.
vorige sessie ging over doelen stellen
deze gaat over "ego"
maar we zijn al de helft van de tijd nu aan het besteden aan het huiswerk van de vorige keer.
nou hou ik niet zo van dit soort cursussen... maar dit is echt heel leuk
Ik zag pas een mooie hack: camera en microfoon uitzetten en je schermnaam aanpassen naar ‘connecting...’quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je een saaie cursus hebt, kun je altijd nog de stekker van de modem er uit trekken
Ja ik dacht ook al, kun je het videosignaal niet overrulen, dat je gewoon een video van 10 minuten opneemt en die steeds laat zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag pas een mooie hack: camera en microfoon uitzetten en je schermnaam aanpassen naar ‘connecting...’
Irritant is dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:26 schreef z80 het volgende:
Met een vochtige doek door de hut. Mijn vinger ergens aan opengehaald. En aan de sporen te zien al iets langer dan even.![]()
Voor het eerst in dit huis een pleister. Moest wel de plastic verpakking nog van de verbandtrommel halen.
Er is webcamsoftware die filmformaten aan kanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al, kun je het videosignaal niet overrulen, dat je gewoon een video van 10 minuten opneemt en die steeds laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |