quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Waarom doen ze datquote:Op maandag 18 mei 2020 20:28 schreef Poefbank het volgende:
Vrijdag weer een herhaling. Ben benieuwd wat ze volgende week gaan uitzenden
Zonder dit topic was ik al 63 afleveringen geleden afgehaakt.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:27 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Maar de topics gingen wel snel, dus redelijk veel vermaak
Precies.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder dit topic was ik al 63 afleveringen geleden afgehaakt.
Jezas kom op gastquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over bloemkooloren
Is denk ik zo'n roker die door de neus uitblaast.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:38 schreef Revanches het volgende:
dr zitten nog resten soep in die snor ofzo?
Vast gezeten?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Wat heeft Sergio hiervoor gedaan eigenlijk?
Hoeft ie geen voorgerecht te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:38 schreef Revanches het volgende:
dr zitten nog resten soep in die snor ofzo?
Ah, dat lijkt aannemelijker jaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is denk ik zo'n roker die door de neus uitblaast.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:39 schreef itchycoo het volgende:
Zou deze man op “geile oma’s in de buurt willen neuken”-advertenties klikken?
Wel eerlijk en puur.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Zei hij nou als eerste eis dat ze niet moet zeuren?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Die eis heb jij niet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Ik ben dol op zeurende vrouwen. Nouja, ik vind het apart om dat zo expliciet en gelijk als eerste te noemen als het gaat om wat je zoekt in een vrouw/partnerquote:
Vind ik ook apart, en ook wat generiek om dat als eis te noemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik ben dol op zeurende vrouwen. Nouja, ik vind het apart om dat zo expliciet en gelijk als eerste te noemen als het gaat om wat je zoekt in een vrouw/partner
Wellicht was dat zijn derde eis, editing enzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik ben dol op zeurende vrouwen. Nouja, ik vind het apart om dat zo expliciet en gelijk als eerste te noemen als het gaat om wat je zoekt in een vrouw/partner
Even douchen dan is het wel weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Goed figuur die meisje. Wel zo'n reistype denk ik.
Oh Curaçao, die is al blacked
Dat is waar ja. Ik ging stuk om de eis van een meisje in The Dateables. “Hij mag niet stinken”quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Sex on the beach was haar favoriet zei ze netquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Jep, die is flink uit elkaar getrokken daaro
Lekker schurenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sex on the beach was haar favoriet zei ze net
Holy shit, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga niet meer tellen hoe vaak ze haar hoofd cq haar schudt
Mevrouw mag ik u rijdenquote:
Droog haar.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef itchycoo het volgende:
Coördinator vestigingsadministatie. “Schrijf daar het adres van deze vestiging maar op”
3 weken in een all-in, jezelf helemaal klemzuipen en volvreten.quote:
De deur blijft dichtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Juist wel. Als vrouw alleen op stap. Iedereen opent de deuren voor je.
Oké Henk.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef brongteker het volgende:
Hebben we niet allemaal een tante als Marian of ben ik de enige
Ik heb er geen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:58 schreef brongteker het volgende:
Hebben we niet allemaal een tante als Marian of ben ik de enige
Aan mijn lijf geen polonaise pincetquote:
Niemand plukt aan me als ik een rondleiding op een bootje krijg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aan mijn lijf geen polonaise pincet
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Helemaal alleen zijn is af en toe goddelijk chill
Klein orkestquote:
Dat grietje van net wel dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef Revanches het volgende:
maar hij heeft first dates toch helemaal niet nodig?
Iddquote:
Huh? Waarom dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:02 schreef RickoKun het volgende:
Tom heeft wel iets weg van Daan, wat jij, Pisces?
quote:
Oké. Ja soms zie je iets kleinsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |