quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Dat zijn echt giftige lui. Zo heb ik er ook één op mn werk die ooit eens een uurtje cursus heeft gevolgd en nog net niet de ultimate zenmaster denkt te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:42 schreef DKUp het volgende: Meneer heeft een cursus gevolgd en lult nu debiel.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Revanches het volgende:
Als ze dr haar donker had en andere bril ophad was het best een knappe vrouw geweest
docent autotechniek tochquote:Op maandag 18 mei 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die man is net een leraar of een zware autist. Wat kan die bazelen.
Oh dat had ik gemist. Alles valt weer op zijn plek danquote:
Hé?ik kijk live maar zie geen jongen?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke jongen, dit kraagje. Schoonmoeders worden er ook wel blij van.
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Engelse Teletubbies, FOKKING GANGSTER
Ik loop een minuut achter. Sorryquote:
quote:
Wij worden gewoon oudquote:
Ik vind haar ook liefquote:Op maandag 18 mei 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde meisje is misschien wel het meest schattige meisje in eeuwen.
17 had gekund ja.quote:
Mensen die mauwen over exen, meteen doorlopen.quote:
Soberso, mensen die blijven hangen in het verledenquote:Op maandag 18 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die mauwen over exen, meteen doorlopen.
Ik ook, lijkt me een lieve vrouwquote:Op maandag 18 mei 2020 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die vrouw met zwart jurkje en wittigpaars haar echt enorm fascinerend.
Eerst ff restylen qua kleding en haar.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:57 schreef RickoKun het volgende:
kraagguy is wel tof. Maar idd "te lief" ofzo
Ze is ook een beetje teveel lellebel voor deze jongen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
Toch liever iemand waarvan ze weet dat die vreemdgaat
En misschien wel qua hoofd ietwat. Maar ik bemoei niet!quote:Op maandag 18 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerst ff restylen qua kleding en haar.
Met wat precies?quote:
Bemiddelt in de buurt bij ruziesquote:
Ja?quote:
Ik zoek hem niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Die Feyenoorder zocht een mokkel, go go go!
Mijn type doet in geen miljoen jaar mee met een programma als ditquote:Op maandag 18 mei 2020 20:03 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Ja, ook een leuke uitstraling, net als die gene van vorige week (?)
Zeg nooit nooit!quote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn type doet in geen miljoen jaar mee met een programma als dit
Correct.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh, dus hij doet geen delete statement op de tabel met incidenten in de database?
Hahah wow!quote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Colinda ziet eruit alsof ze 3 jaar geleden al gestorven is en het probeert te maskeren met een tanner
GASTquote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Colinda ziet eruit alsof ze 3 jaar geleden al gestorven is en het probeert te maskeren met een tanner
Ze heeft wel een strakke huidquote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
The mummy returns againquote:Op maandag 18 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Nouuuuuu. Valt nog mee. Uitspraak tickt wel alle boxjesquote:Op maandag 18 mei 2020 20:08 schreef itchycoo het volgende:
Je kunt er ook niet meer als een Wesley uitzien. De tering.
Dit is ook nog de gay worstelen.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Worstelen. Echt totaal niet aantrekkelijk om naar te kijken.
Geen divibokaalquote:Op maandag 18 mei 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Geen lesbiennes en homo’s mistakes were made.
We hebben een transgender gemist.
Arm paardquote:Op maandag 18 mei 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Paardensportkomt er zo een dominant stevig grietje, zit ze op paardrijden
Sportquote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hebben ze dit weten te matchen? Oh ja altijd minstens één wazige match
Hahaquote:
Wordt nog een verrassing als ze dan zijn oren ziet bij de derde datequote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef DKUp het volgende:
Geen lenzen in en ze kan hem nu niet zien......
Ja. Nee.quote:
ze houd van bloemkoolquote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hebben ze dit weten te matchen? Oh ja altijd minstens één wazige match
Zij ook. Perfecte match.quote:
Goeie vondstquote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Als je bloemkooloren google imaged zie je hem in een Vice artikel daarover lol.
Ja zo gaan al die vrouwen dus de boel opspuitenquote:
Haha. Lijkt me wel heel pijnlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Als je bloemkooloren google imaged zie je hem in een Vice artikel daarover lol.
Ja maar dat is lelijkquote:Op maandag 18 mei 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo gaan al die vrouwen dus de boel opspuiten
Oooooooohquote:Op maandag 18 mei 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol ziet Julie wel zitten. Zij zegt echter nee.
Of afentoe er een tik er op gevenquote:Op maandag 18 mei 2020 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dat is lelijkOkay, ik snap je.
quote:Op maandag 18 mei 2020 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Julie ziet er wel gezond en vriendelijk uit. Beetje zo'n meisje waar ik graag een kaas zou kopen.
FOUTquote:Op maandag 18 mei 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol ziet Julie wel zitten. Zij zegt echter nee.
Ja jij ookquote:
Je opmaak popje.quote:
Ja als hij een bak eten neerlegtquote:Op maandag 18 mei 2020 20:18 schreef DKUp het volgende:
Hij denkt haar wel op de grond te krijgen.....
Hahahahaha
Zij kletst mij een slappequote:Op maandag 18 mei 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee. Sexloze relatie. Mochten ze wat gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |