abonnement Unibet Coolblue
pi_193212008
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 23:54 schreef LazyDave het volgende:
E-commerce schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijn, kun je een cursus over kopen.
Veel digital nomads geven dit soort cursussen! Als het over dropshipping gaat moet je daar ver vandaan blijven. Dat wordt bijna als een soort religie gepromoot _O-
One man's trash, another man's treasure.
pi_193212078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef baskick het volgende:

[..]

Ja, met aanleg en een zekere intelligentie is het meeste wel te leren. Nu weet ik nog niet wat je kunt en/of wat je hebt gestudeerd. Hoe verwacht je concrete input dan?
Ik heb geschiedenis gestudeerd, maar niet afgemaakt. Ik ben toen gaan werken met het idee na een (paar) jaar een andere studie te gaan doen, maar dat is er nooit meer van gekomen.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 19:56:28 #28
51385 baskick
Juist ja!
pi_193212151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef Arkai het volgende:

[..]

Veel digital nomads geven dit soort cursussen! Als het over dropshipping gaat moet je daar ver vandaan blijven. Dat wordt bijna als een soort religie gepromoot _O-
Dat was de grap toch juist? Althans, zo interpreteerde ik die post :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:54 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb geschiedenis gestudeerd, maar niet afgemaakt. Ik ben toen gaan werken met het idee na een (paar) jaar een andere studie te gaan doen, maar dat is er nooit meer van gekomen.
Oke, dat geeft mij weinig aanknopingspunten voor remote werk. Hou ik het bij vertalen, als je talen zo goed zijn.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_193212284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef baskick het volgende:
Oke, dat geeft mij weinig aanknopingspunten voor remote werk.