Toch vaak de enige mogelijkheid voor starters en alleenstaanden met een modaal inkomenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Sociale huur is klote ja, ik ben blij dat ik daar niets meer mee te maken heb.
Op m'n 30equote:Op maandag 18 mei 2020 18:17 schreef Karzai het volgende:
Zo ben ik ook begonnen, pas op mijn 36e kon ik een huis kopen
Ik ben na mijn afstuderen ook nog bijna 10 jaar in een studentenflat blijven wonen. Gewoon omdat makkelijk en goedkoop.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch vaak de enige mogelijkheid voor starters en alleenstaanden met een modaal inkomen
Ik weet niet, als ik echt niets zou kunnen vinden zou ik gewoon genoegen nemen met een huisgenoot. Maar dat is wel meer een dingetje voor voor je 30e natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch vaak de enige mogelijkheid voor starters en alleenstaanden met een modaal inkomen
Ook met vier?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik echt niets zou kunnen vinden zou ik gewoon genoegen nemen met een huisgenoot.
Nee, maar in de particuliere sector zijn echt wel betaalbare dingen te vinden voor twee personen als je allebei werkt.quote:
nou ja je hebt dan ook geen keus toch? Tenzij je bij je ouders blijft.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik echt niets zou kunnen vinden zou ik gewoon genoegen nemen met een huisgenoot. Maar dat is wel meer een dingetje voor voor je 30e natuurlijk.
update van mijn peperplantjes die doen het het best boven de 25 gradenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
heb maar weer wat bloemen in de creche moeten zetten. kunnen duidelijk niet tegen de zon
Wanneer kan je een pepertje verwachten?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
update van mijn peperplantjes die doen het het best boven de 25 graden![]()
[ afbeelding ]
Zou het, lijkt zo kort om vrucht te gaan dragen in die tijd nog?quote:
Dat is zeker absurd ja. Krijg je ook totaal geen doorstroming van natuurlijk. Ik zit hier bijvoorbeeld wel leuk in mijn starters appartementje, en ik kan het goed betalen, maar ik heb daar wel 47 voor moeten worden. Als ik naar mijn ouders kijk die laag in de 30 een KAST van een vrijstaand huis lieten bouwen... Ook met 1 inkomen en geen universiteit gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
het is natuurlijk absurd dat mensen die werken en gewoon modaal werken geen kant op kunnen
Sneller zelfs nog volgens intratuinquote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het, lijkt zo kort om vrucht te gaan dragen in die tijd nog?
Mijn paprika is even hoog.
*gooit nog wat Pokon bij de paprika.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sneller zelfs nog volgens intratuin
Oogsttijd Vanaf 8 tot 10 weken na het planten
ja ik heb echt geluk gehad met mijn vader anders had k nu ook ergens in sociale woning gezetenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker absurd ja. Krijg je ook totaal geen doorstroming van natuurlijk. Ik zit hier bijvoorbeeld wel leuk in mijn starters appartementje, en ik kan het goed betalen, maar ik heb daar wel 47 voor moeten worden. Als ik naar mijn ouders kijk die laag in de 30 een KAST van een vrijstaand huis lieten bouwen... Ook met 1 inkomen en geen universiteit gedaan.
Ik heb heel erg veel geluk gehad toen ik mijn huis kocht, was toen 25 en niet echt een topinkomen. Maar de huizenmarkt was dramatisch (2013) en de makelaar heeft samen met de hypotheekbank nog even flink wat van de prijs afgepraat bij de verkopende woningbouw, was ex-huur. Achteraf gezien was dit huis echt schijtgoedkoopquote:Op maandag 18 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is zeker absurd ja. Krijg je ook totaal geen doorstroming van natuurlijk. Ik zit hier bijvoorbeeld wel leuk in mijn starters appartementje, en ik kan het goed betalen, maar ik heb daar wel 47 voor moeten worden. Als ik naar mijn ouders kijk die laag in de 30 een KAST van een vrijstaand huis lieten bouwen... Ook met 1 inkomen en geen universiteit gedaan.
met rijst?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Chicken saag was lekker. Volgende keer wat pittiger en iets minder tomaat.
kwiwiquote:Op maandag 18 mei 2020 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Nog wat extra planten voor m’n balkon gekocht, ben helemaal into planten ineens door deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |