Oke Groningen dan.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf liever wat noordelijker
Viel me laatst niet tegen alhoewel de binnenstad ook wel iets erg viezigs heeft.quote:
Studenten zijn nou eenmaal niet zo schoonquote:Op maandag 18 mei 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me laatst niet tegen alhoewel de binnenstad ook wel iets erg viezigs heeft.
quote:
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me laatst niet tegen alhoewel de binnenstad ook wel iets erg viezigs heeft.
ik heb aan mijn sollicitatieplicht voldaanquote:Op maandag 18 mei 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Zo zo mevrouwtje Bitterbal, waarom solliciteren we niet?”
Ja, die stelt niks voor de eerste maanden.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb aan mijn sollicitatieplicht voldaan
Veel troep op de straat, sissende groepjes kanslozen, vage winkeltjes en een wel erg prominente hoerenbuurt net naast de mooiste winkelstraat meh.quote:
Oh ik hou van de binnenstad daar.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel troep op de straat, sissende groepjes kanslozen, vage winkeltjes en een wel erg prominente hoerenbuurt net naast de mooiste winkelstraat meh.
Maar ook mooie grand cafés, vrij veel eenpitterwinkeltjes en wat leuke restaurantjes.
Ken ze niet en vind ze niet lelijk maar ze zien er wat goedkoop uit voor die prijs.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand van dit merk gehoord? Vind het wel toffe schoenen![]()
https://en.giesswein.com/(...)?color=cyan-blue-572
ja das niet mijn probleemquote:Op maandag 18 mei 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die stelt niks voor de eerste maanden.
Serieus?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken ze niet en vind ze niet lelijk maar ze zien er wat goedkoop uit voor die prijs.
Dit soort voorspellingen zijn net zoveel waard als zeggen dat je oma 99 gaat worden want de andere werd dat ook.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een nieuws![]()
Het ziet ernaar uit dat veel inwoners dit jaar op vakantie gaan naar het exotische Tuinesië of het adembenemende Balkonia. En mocht je een trip buiten de deur plannen, dan waarschijnlijk in eigen land. Daarom is de weersverwachting belangrijker dan ooit: krijgen we een warme zomer?
Meteoroloog Yannick Damen van Weeronline weet het zeker: de zomer van 2020 wordt vooral zonnig.
Zonnige zomer in Den Haag
“Het lijkt erop dat het een warme en droge zomer wordt”, vertelt de weerexpert ons. Volgens Yannick moeten we rekening houden met temperaturen van 25 graden of meer. “De kans op meerdere hittegolven is ook vrij groot.”
Juni en augustus zijn zomerse maanden
Vooral in juni en augustus krijgen we volgens hem zomerse dagen voor onze kiezen en worden hittegolven niet uitgesloten. “In juli verwacht ik geregeld westen- of zuidwestenwinden en daarmee wordt koele zeelucht over ons land geblazen. Ik verwacht in deze maand dan ook enkele regenbuien.” Wil je optimaal genieten van een zonnig Tuinesïe? Dan is Yannicks advies: neem vrij in juni of augustus.
https://indebuurt.nl/denh(...)020-den-haag~129832/
Schiet die man af!!!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
wat een nieuws![]()
Het ziet ernaar uit dat veel inwoners dit jaar op vakantie gaan naar het exotische Tuinesië of het adembenemende Balkonia. En mocht je een trip buiten de deur plannen, dan waarschijnlijk in eigen land. Daarom is de weersverwachting belangrijker dan ooit: krijgen we een warme zomer?
Meteoroloog Yannick Damen van Weeronline weet het zeker: de zomer van 2020 wordt vooral zonnig.
Zonnige zomer in Den Haag
“Het lijkt erop dat het een warme en droge zomer wordt”, vertelt de weerexpert ons. Volgens Yannick moeten we rekening houden met temperaturen van 25 graden of meer. “De kans op meerdere hittegolven is ook vrij groot.”
Juni en augustus zijn zomerse maanden
Vooral in juni en augustus krijgen we volgens hem zomerse dagen voor onze kiezen en worden hittegolven niet uitgesloten. “In juli verwacht ik geregeld westen- of zuidwestenwinden en daarmee wordt koele zeelucht over ons land geblazen. Ik verwacht in deze maand dan ook enkele regenbuien.” Wil je optimaal genieten van een zonnig Tuinesïe? Dan is Yannicks advies: neem vrij in juni of augustus.
https://indebuurt.nl/denh(...)020-den-haag~129832/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |