abonnement Unibet Coolblue
pi_193191746
Ik heb een snelle en zeer compacte MSI Trident 3 game PC te koop staan.

Deze pc is door zijn ultra compacte formaat overal en vrij onopvallend te plaatsen. Bijvoorbeeld in het TV kastje of onder een monitor. Ook is deze gemakkelijk mee te nemen in een rugzak.

Naast een tweetal USB 3.0 poorten aan de voorkant zit er ook een directe VR aansluiting en een USB-C aansluiting. De Trident 3 is voorzien van een externe voeding.

De pc is vrij geluidloos, de fans op de videokaart komen pas in actie wanneer de temperatuur omhoog gaat. De Trident is voorzien van MSI's Mystic Light aan de linker voorkant. Een RGB led welke zelf in te stellen is op alle kleuren van de regenboog, deze is overigens ook "uit" te zetten.

De case heeft net iets minder dan 9 liter inhoud, dit is consoleformaat!

- Intel Core I5-7400
- Gigabyte Geforce GTX 1660 TI 6 GB GDDR6
- 16GB DDR4 werkgeheugen (2 x 8 configuratie)
- 256GB Samsung NVMe SSD met koelplaat
- 1000 GB HDD
- Windows 10 Home

Inclusief de originele (luxe) doos.

I.V.M. de Corona crisis doe ik uitsluitend aan aangetekend en verzekerd opsturen (waarde ¤ 14.90) voor ¤ 10 euro! Hiermee is het pakket verzekerd tot ¤ 5.500 euro, heb je een track & trace code en moet er getekend worden voor ontvangst.

Wil je extra zekerheid over je aankoop dan zouden we bijvoorbeeld kunnen videobellen, zodat je de PC live in actie kunt zien!

Te ontvangen zoals jij wilt. Windows en updates volledig geļnstalleerd, pre installatie van Windows of een lege SSD met daarbij de Windows serial key.

Bij vragen stuur mij een bericht!

Eventueel kan ik tegen een kleine meerprijs de HDD vervangen voor een 500GB Samsung 860 evo SSD en een Microsoft Xbox One V2 Bluetooth controller meeleveren.

Vraagprijs: 625 euro

[ Bericht 0% gewijzigd door Dj-Larson op 18-05-2020 13:53:16 (prijs toegevoegd) ]
Armin van Buuren = King
pi_193191828
https://imgshare.io/image/NNqoDq

https://imgshare.io/image/NNqQxf

Foto's van het systeem.

[ Bericht 38% gewijzigd door Dj-Larson op 18-05-2020 14:05:24 ]
Armin van Buuren = King
pi_193192687
Op zich wel interessant, maar die foto's zijn stock foto's. Niet die van jouw (werkende) systeem.

Is het mogelijk het systeem ter plaatse te bekijken en op te halen? We houden natuurlijk afstand en netjes handen wassen en zo.

Die 1000GB HDD hoef ik niet. Windows licentie heb ik ook niet nodig. Ik bied ¤525,-
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193193128
Bedankt voor je interesse! :)

omdat ik een behandeling heb val ik helaas onder de kwetsbare patiėntengroep. Ik wil geen enkel risico lopen met huisbezoek :s Ik kan uiteraard 'echte foto's' maken. We kunnen ook videobellen waarin ik uitgebreid het systeem toon...

De licentie van Windows zit ingebakken in de bios waardoor ik die niet 'eraf' kan halen. Je bod is genoteerd maar ik vind het nog net wat aan de lage kant ;)
Armin van Buuren = King
pi_193198332
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:56 schreef Dj-Larson het volgende:

omdat ik een behandeling heb val ik helaas onder de kwetsbare patiėntengroep. Ik wil geen enkel risico lopen met huisbezoek :s Ik kan uiteraard 'echte foto's' maken. We kunnen ook videobellen waarin ik uitgebreid het systeem toon...
Ik begrijp volledig dat je dan geen enkel risico neemt inderdaad. Geen enkel probleem.

quote:
De licentie van Windows zit ingebakken in de bios waardoor ik die niet 'eraf' kan halen. Je bod is genoteerd maar ik vind het nog net wat aan de lage kant ;)
Snap ik volledig.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193215581
Verkocht, kan dicht! :)
Armin van Buuren = King
pi_193241290
Alles perfect geregeld. Heel erg bedankt!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')