Koalaberen staan ook bekend om verkrachtingen dus ik geloof ditquote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef herverwijderd het volgende:
Hij is eigenlijk drie koalaberen in een lange jas.
Precies. Echt de asotokkies van het dierenrijk zijn het, die geven alleen om zichzelf en hebben totaal geen empathisch vermogen.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Koalaberen staan ook bekend om verkrachtingen dus ik geloof dit
quote:Op maandag 18 mei 2020 11:04 schreef osodevo het volgende:
de enige momenten waarin hij spreekt hoor je een nasale of computerstem.
Shots fired.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:30 schreef Treinhoer het volgende:
Osodevo, ik respecteer BNW genoeg om je hier niet weg te zetten als gekkie. Maar gezien je posthisorie in alle andere gedeelte van het fora, je gedachten over vrouwen, de maatschappij en jezelf heb ik maar 1 ding te zeggen tegen je: ZOEK HULP!!!
Ga eens zitten met een psycholoog en leg al je kaarten op tafel. Ik denk dat je het nu niet ziet maar je zult er oprecht baat bij hebben, en de rest van de maatschappij ook. Anders eindig jij over een jaar of 20 misschien net wel zo als Panhuis. In een rechtbank op jacht naar TBS longstay.
Mijn zwager pingpongt veel met Jos Brech, hij schijnt daar heel fanatiek in te zijn, maar ik kan je garanderen dat hij bestaat, ik heb een polaroid actionshot van een rond de tafel-wedstrijd gezienquote:Op maandag 18 mei 2020 12:21 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat te denken van Jos Brech?![]()
#bushcrafter4life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |