Neuh.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nou de enige die bitterbal niet gezien heeft behalve wat ze hier prijs geeft?
Misschien had je niet die naaktfoto moeten gebruiken boven de bankquote:Op zondag 17 mei 2020 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een uitvergrote foto (1.20 x 80) van buufje op canvas laten bedrukken maar dat voelt enigszins raar maar vond haar zo mooi op die foto, ze keek maar raar toen die binnen kwam
Zou niet eens zo lelijk zijnquote:Op zondag 17 mei 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien had je niet die naaktfoto moeten gebruiken boven de bank
Ik mis dequote:
Budaquote:
USquote:
Rustig kan best lekker zijnquote:Op zondag 17 mei 2020 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
RustigMaar vandaag wel even gezellig bij mijn vader geweest.
Ja moet je even terugzoeken joh.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
US
Jouw weekend was bijzonder? Lees iets over een foto?
Mijn weekend wasquote:
Hoezo dat?quote:
Iets te veel rustig de laatste maandenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rustig kan best lekker zijn
Alles goed met je vader?
Gewoon gevoel, gewoon 2 dagen vrij.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Gefeliciteerd trouwens, begreep dat je vader wordt!
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn weekend was![]()
Veel werk verzet en veel 🥰
Hoe zit dat met dat samen thuiswerken (niet met mij) dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets te veel rustig de laatste maanden
Jawel. Wat goeie gesprekken gehad
Alles al klaar voor toekita? dwz kinderkamer e.d. ??quote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon gevoel, gewoon 2 dagen vrij.
Ja klopt, thanks
Ooooh serieus, proficiat johquote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks
Meh. Ik geloof niet dat dat er van komt. En dat ligt ook heel erg aan mij. Zij is toch niet helemaal iemand met wie ik me een relatie kan voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met dat samen thuiswerken (niet met mij) dan?
En top![]()
Ken het gevoel....quote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks
bijna alles. Gamekamer is nu 3/4 klaar voor een kind en de rommelkamer is nu soort rommelkamer plus. Daar staat de PC nu en 1 kattenpaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles al klaar voor toekita? dwz kinderkamer e.d. ??
Thanksquote:
Proficiat!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja klopt, thanks
Naar Breda geweest en daar eea aan klusjes en afspraken gehad. Gordijnen gekocht en opgehangen, wc-bril gekocht en gemonteerd, oude zooi weggegooid en nog tig andere dingen. Op zich niet supersuperdruk, maar we waren nogal vd luie weekendenquote:
ja van heeeeeeel erg lang terug!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
AH zometeen BZV special. vooral kijken hoe het gaat met de boeren van toen![]()
Gelukkig! Hopelijk kun je snel weer naar de bootquote:
Have fun!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
AH zometeen BZV special. vooral kijken hoe het gaat met de boeren van toen![]()
Zeker niet vóór 8 juniquote:Op zondag 17 mei 2020 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig! Hopelijk kun je snel weer naar de boot
Maar dat begint al op te schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |