Ga eens naakt op het hotelbed liggen, dan weet je het direct.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:54 schreef pumpjess het volgende:
Maar hoe kom ik erachter of het hem enkel om de seks te doen is? Ik vind seks op een 3e date veel te snel. En ja het is een man, heb het aangepast.
Zeggen dat je dat te asnel vindt, niet alsnog toegeven en kijken of het daten daarna klaar is of niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:54 schreef pumpjess het volgende:
Maar hoe kom ik erachter of het hem enkel om de seks te doen is? Ik vind seks op een 3e date veel te snel. En ja het is een man, heb het aangepast.
A. Hij is een man.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:54 schreef pumpjess het volgende:
Hoe je er achter? Nou als je in bed ligt met hem en hij doet zijn piemel in je dan weet je het 100 procent zeker.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:54 schreef pumpjess het volgende:
Hij heeft mij uitgenodigd om een dagje weg te gaan, hij vroeg of we daar ook kunnen overnachten, dan is de dag chiller. Maar ik liet weten liever niet, ook in verband met Corona enzo, maar hij wil alsnog gaan. Dus goed teken dan? Tenzij hij af gaat zeggen, dan weet ik dus waarom.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zeggen dat je dat te asnel vindt, niet alsnog toegeven en kijken of het daten daarna klaar is of niet.
Hij wil alsnog gaan TERWIJL jullie daar niet blijven overnachten? Of probeert hij dat idee er nog steeds doorgedrukt te krijgen?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:57 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij heeft mij uitgenodigd om een dagje weg te gaan, hij vroeg of we daar ook kunnen overnachten, dan is de dag chiller. Maar ik liet weten liever niet, ook in verband met Corona enzo, maar hij wil alsnog gaan. Dus goed teken dan? Tenzij hij af gaat zeggen, dan weet ik dus waarom.
Hij wil alsnog gaan terwijl we daar niet overnachten.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij wil alsnog gaan TERWIJL jullie daar niet blijven overnachten? Of probeert hij dat idee er nog steeds doorgedrukt te krijgen?
Kijk een man neukt je nog tegen de keien omhoog als dat de enige manier is om het te doen, daar gaat het niet om.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:59 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Hij wil alsnog gaan terwijl we daar niet overnachten.
Meestal kappen mannen het toch af als de buit snel binnen is? En als het om de seks te doen is, denk ik niet dat hij nog 5 dates blijft hangen als hij weet dat ik het voorlopig niet wil. Wat denk jij?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk een man neukt je nog tegen de keien omhoog als dat de enige manier is om het te doen, daar gaat het niet om.
Je komt er pas écht achter ná dat jullie seks hebben gehad. Als het daarna niet meer hoeft voor hem weet je het.
Als hij ook maar een klein beetje denkt dat er een kleine mogelijkheid is op seks blijft ie wel hangen...op voorwaarde dat hij niet een andere mogelijkheid heeft die hem sneller seks oplevert, want dan steekt ie daar wel zijn energie in.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:03 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Meestal kappen mannen het toch af als de buit snel binnen is? En als het om de seks te doen is, denk ik niet dat hij nog 5 dates blijft hangen als hij weet dat ik het voorlopig niet wil. Wat denk jij?
Ik wil dat best zeggen/ aangeven, maar er is nooit aanleiding toe geweest. We hebben nog niet eens gezoend, en hij praat verder nooit over seks ofzo. Als ik daar nu over begin, kan hij zeggen maar dat was ik ook helemaal niet van plan!quote:Op zondag 17 mei 2020 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als hij ook maar een klein beetje denkt dat er een kleine mogelijkheid is op seks blijft ie wel hangen...op voorwaarde dat hij niet een andere mogelijkheid heeft die hem sneller seks oplevert, want dan steekt ie daar wel zijn energie in.
Ik zeg niet dat hij je niet leuk kan vinden, maar je probeert hem te doorgronden etc etc. Waarom zeg je niet dat je seks te snel vindt na een paar dates, en als ie dat niet kan handelen heeft ie pech.
Dan zeg je, lijkt me leuk, alleen moet je wel weten dat ik nog niet toe ben aan seks.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:54 schreef pumpjess het volgende:
Ik ben een vrouw. En die overnachting gaat niet door, ik wil wachten met seks en zijn intenties uitvogelen en hem beter leren kennen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:07 schreef Kamover het volgende:
Ben jij een man of een vrouw? Als je een man bent, gewoon lekker zwaarden moet kunnen toch?
Als je een vrouw bent, hij gaat zeker proberen om te penetreren. En hij heeft schijnbaar signalen opgevangen dat jij dat ook wil. Of hij heeft een bord voor zijn kop, dat kan ook.
Ja, maar een man zegt en doet alles als hij denkt dat dat hem pussy oplevert, of, op zijn minst zijn kans op pussy niet vermindert.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:08 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Ik wil dat best zeggen/ aangeven, maar er is nooit aanleiding toe geweest. We hebben nog niet eens gezoend, en hij praat verder nooit over seks ofzo. Als ik daar nu over begin, kan hij zeggen maar dat was ik ook helemaal niet van plan!
Nou ik heb hem maar 2x ontmoet in m’n leven, en nu 3 weekjes contact ofzo. Dat vind ik heel snel, ik wil eigenlijk pas seks als ik zeker weet dat we richting een relatie gaan, en ik achteraf geen spijt krijg.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:10 schreef mspoez het volgende:
Seks is toch leuk? Vooral met iemand waar je op valt. Wat houdt 'te snel' dan in?
En dat houd hij weken/ maanden vol? Want hij stopt dan aardig wat energie( dagelijks appen/ bellen, hele dagjes weg, mij ophalen) in het contact voor 1x seks dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar een man zegt en doet alles als hij denkt dat dat hem pussy oplevert, of, op zijn minst zijn kans op pussy niet vermindert.
Dan moet je ophouden met daten, want dat ga je nooit zeker weten. De kans op spijt ga je nooit uit kunnen sluiten.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nou ik heb hem maar 2x ontmoet in m’n leven, en nu 3 weekjes contact ofzo. Dat vind ik heel snel, ik wil eigenlijk pas seks als ik zeker weet dat we richting een relatie gaan, en ik achteraf geen spijt krijg.
Tenzij je gewoon down met jezelf bent en andersmans assholeness niet op jezelf betrekt.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan moet je ophouden met daten, want dat ga je nooit zeker weten. De kans op spijt ga je nooit uit kunnen sluiten.
Waarom zou je spijt krijgen van seks?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Nou ik heb hem maar 2x ontmoet in m’n leven, en nu 3 weekjes contact ofzo. Dat vind ik heel snel, ik wil eigenlijk pas seks als ik zeker weet dat we richting een relatie gaan, en ik achteraf geen spijt krijg.
Ja. ALS hij niet ergens anders een betere kans op sneller pussy heeft en bij jou het idee heeft dat er eventueel wat te halen valt, dan houdt ie dat prima vol.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef pumpjess het volgende:
En dat houd hij weken/ maanden vol? Want hij stopt dan aardig wat energie( dagelijks appen/ bellen, hele dagjes weg, mij ophalen) in het contact voor 1x seks dan.
Waarom zou je spijt krijgen van iets dat gewoon lekker is (ervan uitgaande dat het een fijne vrijpartij wordt natuurlijk)?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Klopt, maar het advies word wel regelmatig gegeven niet gelijk seks hebbben, dan is de spanning voor de man er snel af en hebben ze het gevoel dat je makkelijk bent, en zien ze je minder als relatie materiaal. Hij mag wel een beetje werken en jagen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan moet je ophouden met daten, want dat ga je nooit zeker weten. De kans op spijt ga je nooit uit kunnen sluiten.
Precies. Ik snap dat schuldgevoel eerlijk gezegd niet zo. Je beleeft er toch allebei plezier aan?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:10 schreef mspoez het volgende:
Seks is toch leuk? Vooral met iemand waar je op valt. Wat houdt 'te snel' dan in?
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat je gelijk je moet laten volyoghurten? Ik vind het mooi dat de TS even wil wachten, in plaats gelijk aan de vleeslollie begint te knabbelen na 1 date.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die vlieger gaat hier niet op want anders was dit topic er niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij je gewoon down met jezelf bent en andersmans assholeness niet op jezelf betrekt.
Vuistregels voor nette mensen is:quote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Klopt, maar het advies word wel regelmatig gegeven niet gelijk seks hebbben, dan is de spanning voor de man er snel af en hebben ze het gevoel dat je makkelijk bent, en zien ze je minder als relatie materiaal. Hij mag wel een beetje werken en jagen.
Natuurlijk mag hij dat, en ja, een meid die dr poes al na 5 min aanbiedt is over het algemeen wat minder interessant dan een vrouw die dat niet doet, maar dan nog geeft dat geen enkele zekerheid.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Klopt, maar het advies word wel regelmatig gegeven niet gelijk seks hebbben, dan is de spanning voor de man er snel af en hebben ze het gevoel dat je makkelijk bent, en zien ze je minder als relatie materiaal. Hij mag wel een beetje werken en jagen.
Als hij daarna geen contact/ amper nog interesse heeft en het ging puur alleen om de seks voor hem zou ik puur balen ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zou je spijt krijgen van seks?
Ook weer zoquote:Op zondag 17 mei 2020 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar die vlieger gaat hier niet op want anders was dit topic er niet.
....wat?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:18 schreef M1stral het volgende:
Gaat dit over de man zonder ruggengraat?
Die is uit op revenge-seks, geloof mij. Je helemaal uit elkaar trekken en dan zonder blikken of blozen verder met zijn leven, terwijl jij je traantjes staat te drogen als de dramaqueen die je bent.
Er moet altijd een ‘White Knight’ In zo’n topic komen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Vergeet die kindwrlijke reacties.
Door te overnachten leer je iemand wel beter kennen. Als jij aangeeft dat je het nog even te snel vind om sex te hebben, zou die daar vrede mee moeten hebben.
Misschien wil die dit zelf ook niet. Weet jiet hoe ver jullie van elkaar wonen, maar het kan relaxeder wezen om gewoon te overnachten. Hoeft niet meteen op sex uit te draaien. Ja, het is een man, maar niet alle mannen willen ook meteen sex, en kunnen daar best mee wachten. Al is het wel handig als de vrouw dat ook expliciet vermeld.
Ook als de seks lekker was?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:18 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Als hij daarna geen contact/ amper nog interesse heeft en het ging puur alleen om de seks voor hem zou ik puur balen ja.
Heb je de vorige topics niet meegekregen ofzo?quote:
Lijkt me ook iets te snel gaan. Ik vind overnachten eigenlijk ook heftiger dan seks. Bij seks slaap je daarna tenminste comfortabel in je eigen bed en kan het allemaal rustig verwerkt worden. Overnachten is gelijk van wtf zijn we nu partners of iets.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:22 schreef Plots het volgende:
Wtf???, al na 3 dates samen ergens overnachten
Maar als je er zelf ook van genoten hebt dan verlies je toch verder niks?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:18 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Als hij daarna geen contact/ amper nog interesse heeft en het ging puur alleen om de seks voor hem zou ik puur balen ja.
Dus bij een eerste keer seks met je date zou je niet blijven slapen?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:22 schreef incel het volgende:
[..]
Lijkt me ook iets te snel gaan. Ik vind overnachten eigenlijk ook heftiger dan seks. Bij seks slaap je daarna tenminste comfortabel in je eigen bed en kan het allemaal rustig verwerkt worden. Overnachten is gelijk van wtf zijn we nu partners of iets.
Ohhhh dát topic. Ja, die wil je gewoon batsen TS. Dat zegt niets over zijn eventuele verdere interesse, maar neuken wil hij. Dat wil elke man, maar in jouw situatie helemaal...als het over die man gaat (en laten we gewoon eerlijk zijn, het gáát over die man).quote:Op zondag 17 mei 2020 18:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb je de vorige topics niet meegekregen ofzo?
Als je je username eer aan doet snap ik dat overnachten heftiger is dan seks, want dat komt er sowieso niet van.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:22 schreef incel het volgende:
[..]
Lijkt me ook iets te snel gaan. Ik vind overnachten eigenlijk ook heftiger dan seks. Bij seks slaap je daarna tenminste comfortabel in je eigen bed en kan het allemaal rustig verwerkt worden. Overnachten is gelijk van wtf zijn we nu partners of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |