Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?quote:
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is de algemene opinie over Kingroland in de VBL-sc?
Sow dan.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Zo dan, koekoekquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De man is verloren gegaan in zijn vele acts en is daarmee zelf een act geworden.
Een user waar je medelijden mee kunt hebben. Maar omdat het een waardeloze zak stront is zal niemand er echt iets om geven.
Poeh.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...quote:
ken ik nietquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
@KingRoland kan zichzelf wel even voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DE EUVELEN van caps lock... aldus...
Maar goed, wie is King Roland en waarom is er onvrede alhier?
ik heb niks tegen jou gezegd en je moet je bek houden als je over mij praat teringdebiel @Lenny_Leonardquote:Op zondag 17 mei 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2020 23:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij mag ook je bek houden teringhond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |