Aah, Natasha Shneiderquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aah, Natasha Shneider![]()
Mooi nummer, goed bandje,ook Eleven!
Josh Homme, altijd goed
P.S. volgens mij speelt de man van Natasha hier ook mee
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:54 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aah, Natasha Shneider![]()
Mooi nummer, goed bandje,ook Eleven!
Josh Homme, altijd goed
Enjoyquote:
Thanks...zeker wetenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:17 schreef Kanaroe het volgende:
Komt door Borrelnootjes onderschrift![]()
Enjoy the party Borrel!
nog zo eentje danquote:
Buddahs vredig op een berg in Tibet zitten te mediteren, maar ook daar hebben ze illegale underground zuip feesten!quote:
Meer dit! Rawrrrquote:
Ja, tis ook bar koud in die streken, coole gasten hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Jah je denkt dat die
[..]
Buddahs vredig op een berg in Tibet zitten te mediteren, maar ook daar hebben ze illegale underground zuip feesten!
dit is een andere versie van alizeequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:02 schreef cosmosis het volgende:
En uiteraard voor onze FOK! Warcraft vrienden.
Inderdaad, ken niks van die streek, maar vond het wel erg lache muziek!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, tis ook bar koud in die streken, coole gasten hoor
Haha is dat echt een ode aan Alizee, of toevallig?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dit is een andere versie van alizee
Dat weet ik niet, maar komt iig in het fefrein voorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:04 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha is dat echt een ode aan Alizee, of toevallig?
Get je zelf wel eens low?quote:
ik weet niet hoe ik het moet opvatten maar het zalquote:
Vroegah is dan niet lang geledenquote:
elk zijn charmequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Vroegah is dan niet lang geleden
Dit doet mij aan vroegah denken
Zekers, elk genre heeft zn charme als je niet in hokjes denkt. Ik heb iets minder met Gangster rap, maar niet direct negatief wanneer de lerycs goed zijn.quote:
Heb zelf weinig met lyrics ivm m'n slechthorendheid, dus ik let meer op t ritme en t geluid van de liedjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zekers, elk genre heeft zn charme als je niet in hokjes denkt. Ik heb iets minder met Gangster rap, maar niet direct negatief wanneer de lerycs goed zijn.
Ik zeker ook eerst op ritme en muziek, maar wanneer de rest catchy is maar het continue gaat van uh uh im a nigga from the hood, knap ik meteen af. Meer dan wanneer de lyrics kut zijn, trekt het ook de song naar beneden.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb zelf weinig met lyrics ivm m'n slechthorendheid, dus ik let meer op t ritme en t geluid van de liedjes.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zeker ook eerst op ritme en muziek, maar wanneer de rest catchy is maar het continue gaat van uh uh im a nigga from the hood, knap ik meteen af. Meer dan wanneer de lyrics kut zijn, trekt het ook de song naar beneden.
Als je slechthorend bent, dan kan de gemiddelde Amerikaanse rap song nog best ok zijn,quote:
Er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als je slechthorend bent, dan kan de gemiddelde Amerikaanse rap song nog best ok zijn,
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dat die gast er niet meer is. Zeer relaxte muziek.quote:
Zekers, toch zou ik dan meer focussen op melodieuse krachtige muziek, meer tranceachtige muziek, als je de lyrics toch niet kan horen en dit overbodig is.quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zekers, toch zou ik dan meer focussen op melodieuse krachtige muziek, meer tranceachtige muziek, als je de lyrics toch niet kan horen en dit overbodig is.
Hahah als je meer van metal houdt inderdaad! Het is in ieder geval niet te verstaan ook al heb je een goed gehoorquote:
Ja ik bedoel 50,60 muziek. Gekkiequote:
Musicmeter?quote:Op zondag 17 mei 2020 01:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kalmah, die heb ik op musicmeter toegevoegd
Ja mistressquote:Op zondag 17 mei 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ookEn 80'er jaren uiteraard, baas.
quote:
Wie bent u nu weer?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt heh, dat komt hier binnen, doet zijn ding, lijken wij wel.
quote:
quote:
quote:
Duurt een uur, bedankt.quote:
Een uur lang vol 80s lovesongs met fictieve reclames.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 02:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Een uur lang vol 80s lovesongs met fictieve reclames.
Je gaat het luisteren?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 02:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je gaat het luisteren?
* FernandoMartinez is emotioneel
Zat niet eens te kijken want ik refresh het DTS toppa te veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |