Dat scheelt zeker. Nu, maar ook in de jaren hierna. Mijn moeder is heel erg in angst gaan leven om opnieuw ziek te worden. Daar wordt je leven niet leuker vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief![]()
Het is een moedig en sterk meisje, dat scheelt
Ja dat is tragisch dan maar dat zie ik met haar niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker. Nu, maar ook in de jaren hierna. Mijn moeder is heel erg in angst gaan leven om opnieuw ziek te worden. Daar wordt je leven niet leuker van
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is tragisch dan maar dat zie ik met haar niet snel gebeuren.
Was er net even en het hele huis stond vol met bloemen "ja iedereen is wat aan de vroege kant met bloemen maar goed welkom in mijn crematorium"
Ja dat scheelt allesquote:
ja beter. was uurtje wezen lopen begon het wel te voelen dus nog niet schilderproofquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel.
Hoe is het met je rug vandaag trouwens?
Beter, nou ja rug geneest maar langzaam hoor, had vorig jaar zomer voor het eerst ergens lichamelijk last van en dat was meteen mijn rug, kon geen 10 meter normaal lopen zonder heftige pijn te krijgen, duurde ook iets van drie maanden en ik meende hem vanmorgen nog even te voelen toen ik aan het rondrauzen wasquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beter. was uurtje wezen lopen begon het wel te voelen dus nog niet schilderproof
Ja ik ben niet zo geduldig, moet het wel afmaken anders doe ik het nooit meer :pquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter, nou ja rug geneest maar langzaam hoor, had vorig jaar zomer voor het eerst ergens lichamelijk last van en dat was meteen mijn rug, kon geen 10 meter normaal lopen zonder heftige pijn te krijgen, duurde ook iets van drie maanden en ik meende hem vanmorgen nog even te voelen toen ik aan het rondrauzen was
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
virtuele wachtrij voor de efteling
[ afbeelding ]
Joh ik was al blij dat ik kon pissen en ik ben echt niet flauw met mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo geduldig, moet het wel afmaken anders doe ik het nooit meer :p
ja denk dat het hier dan niet zo erg isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh ik was al blij dat ik kon pissen en ik ben echt niet flauw met mezelf.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' u heeft een plek gerserveerd voor 27-11-2027'
je mag nu alleen reserveren als je zon kaart hebt. vanaf maandag mag iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit doorlopende jaarkaarten gekocht voor de wurmen van mijn zussen, zouden die voorrang krijgen?
Even checken of dat nog afgeschreven is dit jaar
Ja dus, 6 maal 199 euroquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag nu alleen reserveren als je zon kaart hebt. vanaf maandag mag iedereen
ze kunnen zich aansluitein de rij, heb je toch l een beetje de efteling ervarinquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar als ze er geen gebruik van kunnen maken is het wel een beetje zuur.
Ik haat wachten, ga me vervelen in zo'n rij en dan ga ik mensen aanspreken die daar in eerste instantie helemaal geen behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen zich aansluitein de rij, heb je toch l een beetje de efteling ervarin
Hoop dat er geen chatfunctie in de virtuele rij isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haat wachten, ga me vervelen in zo'n rij en dan ga ik mensen aanspreken die daar in eerste instantie helemaal geen behoefte aan hebben
Vond het wel een goed idee, beetje afkopen dat ik nooit aan hun verjaardag denkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed cadeau![]()
![]()
Wil jij mijn oom Uitstraling zijn?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat er geen chatfunctie in de virtuele rij is
Slimquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond het wel een goed idee, beetje afkopen dat ik nooit aan hun verjaardag denk![]()
Staan ze daar met hun handjes omhoog "ja hoiiii oom US ik ben jarig hoor en wil NU een kadootje, ja kutjong ik heb je jaren geleden al een Efteling abbo gegeven, ga eens wijn halen ukkie"
“Geil IP-adres heb jij. Neuken?”quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel humor zijn. staat dat tabblad open en krijg je ineens zon chat bericht
Zo'n belerend hautain bericht van US, daar zit toch iedereen op te wachtenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel humor zijn. staat dat tabblad open en krijg je ineens zon chat bericht
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Geil IP-adres heb jij. Neuken?”
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer met alle kinderen dacht ik grappig te zijn door keihard te roepen er zitten toch godverdomme geen negers in deze achtbaan hč terwijl er een enorme neger achter ons in de rij stond.
Die gast kijkt me verwilderd en boos aan, ziet mijn gezicht en we schieten samen in een extreme slappe lach![]()
Maar ja die jonge kinderen onthouden dat op de verkeerde manier
Keuzestress uitstralingquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe mij maar biertje van de tap, mag jij uitkiezen welke.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
slechte grap.
Ik weet nog dat toen ik een kleine snack was ik met mijn tante de pizza bezorger stond op te wachten en toen ik hem zag riep HEY EEN ZWARTE![]()
Toen heb ik zo op mijn kop gekregen dat ik dat nooit meer zou doen
zeg je toch niet tegen je kinderen? Of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zat een keer met mijn vriendin op de bank, zij had twee jonge kindjes van een Surinamer, bladert ze wat in een blad en staat daar een foto van een aapje in, zegt ze tegen haar 5 jarige zoontje, heeeyyyy kijk dat ben jij Nickje, dat kind begon hysterisch te gillen joh
denken dat er ook maar iets waar gebeurt is dat US zegtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je toch niet tegen je kinderen? Of ligt dat aan mij?
Nou ze dacht dat het wel kon blijkbaar, beetje eelt door plagen en ze floepte het eruit ook,quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg je toch niet tegen je kinderen? Of ligt dat aan mij?
nou ja mijn schuin onder buren hebben een zoon. die is nu 18 en homo. En vader maakt graag als grap opmerkingen als kut homo en zo...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat er ook maar iets waar gebeurt is dat US zegt
Mooi gezellig huis heb je.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat er ook maar iets waar gebeurt is dat US zegt
diep van binnen is dat waarschijnlijk geen grapquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja mijn schuin onder buren hebben een zoon. die is nu 18 en homo. En vader maakt graag als grap opmerkingen als kut homo en zo...
Nou ja dat vind ik dan weer niet echt kunnen op die leeftijdquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja mijn schuin onder buren hebben een zoon. die is nu 18 en homo. En vader maakt graag als grap opmerkingen als kut homo en zo...
mijn nieuwe buur lesbo's zijn ook wel aardig, bijna jammer dat ik ze ga verlaten.quote:
ja dat weet ik dus niet. De vriend van de zoon komt ook gewoon thuis dus het lijkt allmeaal geen probleem te zijn maar vind het wel onaardig. Die jongen zal dat misschien al vaak genoeg hebben gehoord van anderequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
diep van binnen is dat waarschijnlijk geen grap
en de zoon roept het ook terug tegen de vader maar vind het eigenlijk niet zo grappigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik dan weer niet echt kunnen op die leeftijd
Als het met een lach kan is het prima maar je moet wel aardig sociaal beslagen en welbespraakt zijn wil je ermee weg kunnen komen en het is ook een beetje meisjes plagen is kusjes vragen, als er een serieuze ondertoon bij komt kijken dan is het al fout.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de zoon roept het ook terug tegen de vader maar vind het eigenlijk niet zo grappig
nou ja tegen een jongen zeggen die homo is dat het een kut homo is vind ik toch niet echt grappigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het met een lach kan is het prima maar je moet wel aardig sociaal beslagen en welbespraakt zijn wil je ermee weg kunnen komen en het is ook een beetje meisjes plagen is kusjes vragen, als er een serieuze ondertoon bij komt kijken dan is het al fout.
Ik kom er makkelijk en als vanzelf mee weg, genoeg echte valse nichten in mijn vriendengroep die ik verbaal af fakkel en zij mij maar we weten dat we kogels voor elkaar opvangen als het moet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja tegen een jongen zeggen die homo is dat het een kut homo is vind ik toch niet echt grappig
Ja nee ik laat planten doodgaan enz. Sowieso grafhekel aan tuinieren gewoon haha.quote:
ligt er aan welke drugs je wilt.quote:
Had ik ook altijd hoor, maar opeens begon ik het leuk te vinden. Dus kan nog komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee ik laat planten doodgaan enz. Sowieso grafhekel aan tuinieren gewoon haha.
Je hebt hem gekochtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik ook altijd hoor, maar opeens begon ik het leuk te vinden. Dus kan nog komen.
Ik heb ook gewoon weinig plek voor tuingereedschap enz (heb geen schuur waar dat kan staan) en mijn huis is al vol. En voortuin doe ik ook om een praktische reden want krijg normaal op zaterdag wel veel visite en dan kunnen er meer fietsen staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik ook altijd hoor, maar opeens begon ik het leuk te vinden. Dus kan nog komen.
Had ooit een keer een wietplant, vanaf zaadje gekweekt. weken mee bezig geweest, bleek het een mannetje.quote:
op zich vind ik een wietplant nog niet eens lelijk om in de tuin te hebben, maar ja, ik rook het niet..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ooit een keer een wietplant, vanaf zaadje gekweekt. weken mee bezig geweest, bleek het een mannetje.
Mannetjes werken niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ooit een keer een wietplant, vanaf zaadje gekweekt. weken mee bezig geweest, bleek het een mannetje.
Ik heb ook geen schuur hoor, tuingereedschap staat hier gewoon achter het huis.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon weinig plek voor tuingereedschap enz (heb geen schuur waar dat kan staan) en mijn huis is al vol. En voortuin doe ik ook om een praktische reden want krijg normaal op zaterdag wel veel visite en dan kunnen er meer fietsen staan.
Ja maar ik kan echt niet tegen random losse dingen enz.. Ja ik ben echt te netjes denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen schuur hoor, tuingereedschap staat hier gewoon achter het huis.
Ja die vind zijn weg wel, mooi als hij door klimop heen groeit juist, is het ineens of die zelf spectaculair bloeit.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Vind het echt een mooie bloem. heb hem bij de klimop gezet, mogen ze lekker samen groeien.
Misschien dan een paar leuke potten met wat makkelijke planten? Het is gewoon leuk als het ook een beetje gezellig is, dan ga je ook veel sneller buiten zitten enzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik kan echt niet tegen random losse dingen enz.. Ja ik ben echt te netjes denk ik.Ik wil niet allemaal losse meuk in de tuin hebben staan haha en een elektrische grasmaaier kan helemaal niet en naja is wel fijn met een grasveld.
Ja want die is van zichzelf een beetje saai. Maar een schutting is saaier.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vind zijn weg wel, mooi als hij door klimop heen groeit juist, is het ineens of die zelf spectaculair bloeit.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ik kan echt niet tegen random losse dingen enz.. Ja ik ben echt te netjes denk ik.Ik wil niet allemaal losse meuk in de tuin hebben staan haha en een elektrische grasmaaier kan helemaal niet en naja is wel fijn met een grasveld.
Ja zoiets wil ik wel doen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dan een paar leuke potten met wat makkelijke planten? Het is gewoon leuk als het ook een beetje gezellig is, dan ga je ook veel sneller buiten zitten enzo.
Kost geldquote:
Nog een tip voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dan een paar leuke potten met wat makkelijke planten? Het is gewoon leuk als het ook een beetje gezellig is, dan ga je ook veel sneller buiten zitten enzo.
Eikenboompjesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:45 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het in mijn achtertuin ook vet irritant dat er steeds allemaal eikenboompjes in het gras groeien.
Ja zal best maar ik vind het niet zo leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
EikenboompjesDaar kun je over 100 jaar mooie meubels van maken
Ik stel me Drenthe altijd al voor als één groot bos, maar nu nog meerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zal best maar ik vind het niet zo leuk.En in het voorjaar is het ook gewoon chiller om blad snel van tegels weg te halen. Woon onder/achter allemaal grote bomen namelijk.
Ik hou wel van Drenthe om de natuur enz.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me Drenthe altijd al voor als één groot bos, maar nu nog meer
Je bent zelf een mooi plekjequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou wel van Drenthe om de natuur enz.Sommige mensen lopen wel te janken over Drenthe maar we hebben hier echt wel een heleboel mooie plekjes.
Lol goede tip! Maar heb vandaag ook al een Toscaanse Jasmijn gehaald dus moet eerst even kijken hoe dit uitpakt qua klimmers.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een tip voor je![]()
De Rosa Veilchenblau, als je daar van dat blauwspul dat eigenlijk bedoeld is om hortensia's blauw te houden dan kleurt hij rijk felblauw
En tot die tijd kan je genieten van die leuke harige rupsjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
EikenboompjesDaar kun je over 100 jaar mooie meubels van maken
Ik ben er één keer geweest als kind, maar geen idee meer waar dat wasquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou wel van Drenthe om de natuur enz.Sommige mensen lopen wel te janken over Drenthe maar we hebben hier echt wel een heleboel mooie plekjes.
Alleen de treinreis is wel saai van Zwolle naar Emmen want is vooral veel platteland.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest als kind, maar geen idee meer waar dat was
Ja, da’s wel jammer. Maar eikenhoutquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En tot die tijd kan je genieten van die leuke harige rupsjes.
Oohja dat zijn nogal forse groeiersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol goede tip! Maar heb vandaag ook al een Toscaanse Jasmijn gehaald dus moet eerst even kijken hoe dit uitpakt qua klimmers.
Jasmijnquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja dat zijn nogal forse groeiers![]()
Gaat lekker ruiken
Ik heb Frans 18e eeuws eikenhout op de vloer, ga daar deze week maar een beetje mee aan de slag en verwennen want die heeft wel erg veel geleden die vloer.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, da’s wel jammer. Maar eikenhout
Hmm etenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens een wandeling maken. Even langs bij de automatiek
Ik heb vanochtend nog een stokroos zijn jaarlijkse knipbeurt verkochtquote:
De dakbinten van ons huis in Hongarije zijn van Transsylvaans eikenhout. Daar sla je spijkers op kromquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Frans 18e eeuws eikenhout op de vloer, ga daar deze week maar een beetje mee aan de slag en verwennen want die heeft wel erg veel geleden die vloer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog een stokroos zijn jaarlijkse knipbeurt verkocht![]()
[ afbeelding ]
en vijf minuten later:
[ afbeelding ]
ja optiefen met die rotzooi man. Slurpt al het water voor mijn haagbeukjes weg.quote:
Nog ff beetje naspoelen met waterstofperoxidequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vijf minuten later:
[ afbeelding ]
Ja ben benieuwd! Mijn moeder gaat keihard op keramiekquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een automatiek met kleine keramiekvoorwerpen![]()
Even een foto van maken voor @:liesje1979
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De dakbinten van ons huis in Hongarije zijn van Transsylvaans eikenhout. Daar sla je spijkers op krom![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een automatiek met kleine keramiekvoorwerpen![]()
Even een foto van maken voor @:liesje1979
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja optiefen met die rotzooi man. Slurpt al het water voor mijn haagbeukjes weg.
Natriumhypochloriet zou ook kunnen. Maar dat doe ik maar niet. EN ja ik weet dat het er over een paar maanden gewoon weer staat nuquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
Nog ff beetje naspoelen met waterstofperoxide
Gewoon proberen op te eten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat ik iets met keramiek heb maar klinkt wel leuk.
In mijn vorige huis in Dordrecht lag een heel oude plankenvloer. Die zag er rampzalig uit, maar dat hoorde wel een beetje bij het huis.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja dit is ook wel keihard ook hoor maar ik heb regelmatig van die wilde avonden hier en dan trekken er toch wel voren in, is allemaal wel wel te repareren weer en gezellige avondjes zijn ook wat waard maar ik moet wel een keer aan de slag.
Nee ik heb juist voorgenomen niks meer te eten wat knettertje hard is.quote:
Wacht, hier moet je echt even meer over vertellen. Jij hebt avonden zo wild dat je voren trekt in een eikenhouten vloer?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja dit is ook wel keihard ook hoor maar ik heb regelmatig van die wilde avonden hier en dan trekken er toch wel voren in, is allemaal wel wel te repareren weer en gezellige avondjes zijn ook wat waard maar ik moet wel een keer aan de slag.
Dat doet me nog steeds een beetje pijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vijf minuten later:
[ afbeelding ]
Vorig jaar was ie hoger dat ik hem afgeknipt heb. Maar het komt dus inderdaad gewoon weer terug. EN als ik het zat ben snoei ik hem weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doet me nog steeds een beetje pijn.
Nou ja gewoon dronken brabbelavonden, spontane dansavonden of gewoon een spelletjesavond, niets echt spannendquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, hier moet je echt even meer over vertellen. Jij hebt avonden zo wild dat je voren trekt in een eikenhouten vloer?
Dat moet toch wel terminaal ikeaspaanplaat uit de 18e eeuw geweest zijn als je met Mens-erger-je-nieten voren in je vloer trektquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja gewoon dronken brabbelavonden, spontane dansavonden of gewoon een spelletjesavond, niets echt spannend
Hehehe nee is een mooie chique warme vloer maar hout is nu eenmaal geen diamant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet toch wel terminaal ikeaspaanplaat uit de 18e eeuw geweest zijn als je met Mens-erger-je-nieten voren in je vloer trekt
Geef maar toe dat je al die slowaakse pornomodellen aan de haren over de vloer gesleept hebt op het vel van die zelfgeschoten sabeltandtijger waar die voren van komen mannetjuhquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe nee is een mooie chique warme vloer maar hout is nu eenmaal geen diamant.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een sequoia in de tuin willen hebben, maar denk dat mijn tuin daar wat te klein voor is
Ik ben gek op prachtige adembenemende vrouwen maar meh ervoor betalen is als je tanden poetsen met sinaasappelsap en azijn dus zolang ik mijn tanden nog heb is een wijntje en een glimlach voldoende.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je al die slowaakse pornomodellen aan de haren over de vloer gesleept hebt op het vel van die zelfgeschoten sabeltandtijger waar die voren van komen mannetjuh
Eh, ja. Daar had ik het niet over geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gek op prachtige adembenemende vrouwen maar meh ervoor betalen is als je tanden poetsen met sinaasappelsap en azijn dus zolang ik mijn tanden nog heb is een wijntje en een glimlach voldoende.
Jawel je had het over Slowaakse pornomodellenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh, ja. Daar had ik het niet over geloof ik
Ja en niet over betalenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel je had het over Slowaakse pornomodellen
Als je het geld hebt om die te kunnen betalen wil je ze niet betalen, leuk als je lelijk bent of zoquote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ermiste-persoon.html
Oh las er vanmiddag al over, Dus nog niet gevonden. Dat lijkt me geen goed nieuws,quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ermiste-persoon.html
Dat zou wel erg ziek zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Kan het geen actie van een flauwe grappenmaker zijn
Zieke geesten heb je altijd, maar ben bang dat dit toch wel echt isquote:
die zou ik een hele dikke rekening sturen naderhand...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
En dat is in Dordrecht?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf. Anderhalve centimeter is goed te doen heurquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 km gewandeld. Weer eens door het smalste straatje van de stad gelopen waar 1,5 afstand houden een dingetje is![]()
[ afbeelding ]
Ah ja, meterquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Anderhalve centimeter is goed te doen heur
Gelukkig zijn de muren niet te besmetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
5,5 km gewandeld. Weer eens door het smalste straatje van de stad gelopen waar 1,5 afstand houden een dingetje is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen mentions aanstaan maar meestal lees ik wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zit hetzelfde, maar dan 7cm korter.quote:
Coolquote:
Bij C&A ook. Dat is dubbelquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de muren niet te besmetten.
Ik deed vandaag een letterlijkeop de weg naar huis vanuit het centrum (want
kapper
vandaag). Een pretpark-rij voor de Primark.
Ja vast welquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zit hetzelfde, maar dan 7cm korter.
Kapperquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de muren niet te besmetten.
Ik deed vandaag een letterlijkeop de weg naar huis vanuit het centrum (want
kapper
vandaag). Een pretpark-rij voor de Primark.
Ik heb heul geen pics van bitterbal.quote:
Er was een vakje leeg. Ik had mijn pinpasje meegenomen, maar ik vond de kommetjes net een beetje te truttig. Witte kommen met een schapenkopje aan de binnenkant gebakken. En dan een gouden randjequote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen mentions aanstaan maar meestal lees ik wel een beetje bij.
Wat een supergaaf idee. Vraag me wel af of het veel verkoopt maar het idee is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kapper
Moest nog aan je denken vandaag, ik heb ook een soort oeronkruid in mijn tuin en dacht dat je misschien dat bedoelde. Uiteraard geen foto gemaakt maar een soort mega paardenbloem idee.
Lol ja nee die zou ik ook niet kopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er was een vakje leeg. Ik had mijn pinpasje meegenomen, maar ik vond de kommetjes net een beetje te truttig. Witte kommen met een schapenkopje aan de binnenkant gebakken. En dan een gouden randje
Dan ben je ziek. Doodziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
Aan ons sturen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Wat moet @:ijsdraakje met pics van @:bitterbal?
Nee, jammerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja nee die zou ik ook niet kopen.
Oh ik dacht dat jij dat zei dat je vandaag naar de kapper geweest was 'n allquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen pics van bitterbal.
En dat "jij" dan bitterbal was dus. Dacht ik. Maar dat was dus niet zo. Ik faal. Einde.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht dat jij dat zei dat je vandaag naar de kapper geweest was 'n all![]()
Ja, ben ik ook, maar wat is de link met bal?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat zei dat je vandaag naar de kapper geweest was 'n all![]()
Nee hoe jij eruit ziet weten we al
Ik volg het ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook, maar wat is de link met bal?
Oh, gewoon verward door Drakenbal Inc.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat "jij" dan bitterbal was dus. Dacht ik. Maar dat was dus niet zo. Ik faal. Einde.
Niks, mijn hoofd zat losquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook, maar wat is de link met bal?
Ik heb meer pics gezien van @bitterbal dan van @IJsdraakjequote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoe jij eruit ziet weten we al
Ik denk het ja. Veel te veel vrouwen aan mijn hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, gewoon verward door Drakenbal Inc.
Zo af en toe post ik mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb meer pics gezien van @:bitterbal dan van @:ijsdraakje
Meh. Je stookt je het leplazarus.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik de loterij zou winnen, zou ik dit pand kopen. Wat een beauty
https://www.funda.nl/koop(...)evershaven-6/#foto-1
Woensdagquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:56 schreef mschol het volgende:
ik zag dat mijn kapper nu noodgedwongen ook op afspraak werkt..
goed, ik wacht nog wel weekje of 2 ofzo, hoef ik heel de zomer niet meer te gaan
En een team schoonmaaksters erbij.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik de loterij zou winnen, zou ik dit pand kopen. Wat een beauty
https://www.funda.nl/koop(...)evershaven-6/#foto-1
Da's geen opzet.quote:
Heb ik er wel voor over. Hoewel ik eigenlijk het allerliefste in een cottage in Schotland zou wonenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En een team schoonmaaksters erbij.
Brrr.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Tandarts. Er zit ergens een vulling los.
Ik zou wel alvast de afspraak maken want voor je aan de beurt bent kan wel even duren. Ik ben nog steeds niet gebeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:56 schreef mschol het volgende:
ik zag dat mijn kapper nu noodgedwongen ook op afspraak werkt..
goed, ik wacht nog wel weekje of 2 ofzo, hoef ik heel de zomer niet meer te gaan
Bij mij een stukje aan de binnenkant van voortand afgebroken. Doet geen pijn maar moet hetzij gerepareerd hetzij glad gemaakt wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Tandarts. Er zit ergens een vulling los.
Valt mee, het is mijn kneuzenkies.quote:
Mijn vorige tandarts wilde altijd verstandskiezen trekken, huidige rept er met geen woord overquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee, het is mijn kneuzenkies.Verstandskies die om de zoveel tijd komt trollen, zenuw is al jaren dood.
mwha, worst case moet ik paar weekjes extra wachten.. overleef ik, denk ik, wel..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou wel alvast de afspraak maken want voor je aan de beurt bent kan wel even duren. Ik ben nog steeds niet gebeld.
Het is ook niet perse "omdat verstandskies", maar deze staat niet recht tov de rest en de vulling is er al een paar keer uitgevallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vorige tandarts wilde altijd verstandskiezen trekken, huidige rept er met geen woord over
Ik ben er tig jaar terug 2 kwijt geraakt en heb er nog 2 maar die zitten ondergronds, heb liever dat ze blijven zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet perse "omdat verstandskies", maar deze staat niet recht tov de rest en de vulling is er al een paar keer uitgevallen.
Zou 'm ook niet echt missen, maar kiezen trekken is gewoon kut.
Snap ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben er tig jaar terug 2 kwijt geraakt en heb er nog 2 maar die zitten ondergronds, heb liever dat ze blijven zitten
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij mij zijn er in 2003 ooit 4 uitgezaagd en recent hoorde ik dat er nog twee aan komen. Jolijt
Eens! 👍😬quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om daar heen te gaan hoor, alleen voor een vakantie ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:47 schreef Dity het volgende:
Drenthe is gewoon leuk om te wonen, alhoewel ik ook de helft van de tijd in Maastricht verblijf. En daar is het ook goed toeven
Wat vind je er niet leuk aan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om daar heen te gaan hoor, alleen voor een vakantie ofzo
Voel mij er niet echt op mijn gemak, voel mij veel prettiger als ik mijn eigen dialect kan praten met ''eigen mensen''quote:
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:57 schreef Dity het volgende:
Ja, dat kan. Is bij mij ook zo hoor. Vooral met dat dialect gedoe 😂 In Maastricht heb ik dat ook wel dat ik de helft niet versta🙊
prima hoorquote:
Maastricht?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:47 schreef Dity het volgende:
Drenthe is gewoon leuk om te wonen, alhoewel ik ook de helft van de tijd in Maastricht verblijf. En daar is het ook goed toeven
Snap ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima hoorzo goed en zo kwaad als het gaat allemaal in deze rare tijd
Daar?
Hangt er vanaf waar ik ben. Meestal geen. In Brabant Brabantsquote:
Oh sorry, was vraagje voor Woudquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik ben. Meestal geen. In Brabant Brabants
Ik bemoei me ook maar zomaar overal mee hoorquote:
wow, echt woonplaats? Eigen woonplaats en vriend ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:07 schreef Dity het volgende:
[..]
Mijn tweede woonplaats, ik pendel wat heen en weer.
ik kijk het nog een keer terug, stond hier steeds iets anders op vanavondquote:
Misschien wel weer op dezelfde manierquote:
Ik hoop toch met publiek...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien wel weer op dezelfde manier
Met overmacht. Volgend jaar weer in Rotterdamquote:
Ik heb niks met EFS maar ik hoop het ookquote:
Dat mag 🤓quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bemoei me ook maar zomaar overal mee hoor
Ik heb het ook jaren niet gevolgd. Tot een paar jaar geleden. Maar ik vind het wel wat hebben. al zijn de meeste liedjes totaal niet mijn smaak..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb niks met EFS maar ik hoop het ook
Zit inderdaad een hoop troep tussen, maar sommige nummers zijn dikke prima en een beperkt aantal daarvan zou ik na het festival nog wel willen horenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook jaren niet gevolgd. Tot een paar jaar geleden. Maar ik vind het wel wat hebben. al zijn de meeste liedjes totaal niet mijn smaak..
Vriend woont daar ja, dus we rijden wat heen en weer, ik ga intussen even een etage hoger met thee en chocola...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, echt woonplaats? Eigen woonplaats en vriend ofzo
Lego Masters toch??quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik was dat hele gebeuren vergeten dus stond ie op RTL4 de hele tijd
forse afstand welquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:19 schreef Dity het volgende:
[..]
Vriend woont daar ja, dus we rijden wat heen en weer, ik ga intussen even een etage hoger met thee en chocola...
quote:
Tsja. Geen kloot te doen verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen gaat in het weekend vaak eerder dan door de week
dit is toch een beetje mijn normale tijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De wereld draait ook zonder bitterbal gewoon door hoorquote:
Ik niet iigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rolt gewoon door, ook zonder ronde snack.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wereld draait ook zonder bitterbal gewoon door hoor
Echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wereld draait ook zonder bitterbal gewoon door hoor
We zijn half een serie aan het kijken hier, maar babbelen via zeh interwebz wint het voorlopig.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn half een serie aan het kijken hier, maar babbelen via zeh interwebz wint het voorlopig.
Ik heb geen druppel op vanavond. Wil morgen vroeg even hardlopen en dat kan ik beter na een alcoholloze avond dan na 1 met alcohol..quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel met bier, dat doe ik doordeweeks dan weer niet.
Ik soms. Net hoe de pet staat. Vanavond even wel. Als ik de stats van tien jaar geleden erbij pak schrik ik nogquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel met bier, dat doe ik doordeweeks dan weer niet.
moet m'n reputatie toch een beetje hoog houden hequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel achter de rokjes aan he die Koen
Echt nietquote:
Ik heb maandag weer mijn groepje.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel op vanavond. Wil morgen vroeg even hardlopen en dat kan ik beter na een alcoholloze avond dan na 1 met alcohol..
Hou je nog iets hoog huehuehuequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet m'n reputatie toch een beetje hoog houden he
Mijn groepje ligt vooralsnog nog steeds stil.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maandag weer mijn groepje.Nu mocht ik pauze het mijn best doen afgelopen week.
Het is geen ijzeren wet hoor, maar mijn week verloopt meestal prettiger als ik niet aan de alcohol ga. Toch een soort van verstandig ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik soms. Net hoe de pet staat. Vanavond even wel. Als ik de stats van tien jaar geleden erbij pak schrik ik nog
Allebei vaste baan, willen we niet opgeven. Gaat wel goed zo. Ik ga nog ff lekker lezen en genieten van mijn thee en core d'or en dan het licht uut en slapen😂🤪quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
forse afstand wel
nog geen samenwoonplannen?
Hier gaat 'ie komende week weer open geloof ik!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn groepje ligt vooralsnog nog steeds stil.![]()
Komt ook omdat wij op een atletiekbaan trainen en die is volgens mij nog niet open...
Ja is natuurlijk ook zoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen ijzeren wet hoor, maar mijn week verloopt meestal prettiger als ik niet aan de alcohol ga. Toch een soort van verstandig ofzo.
geniet er vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef Dity het volgende:
[..]
Allebei vaste baan, willen we niet opgeven. Gaat wel goed zo. Ik ga nog ff lekker lezen en genieten van mijn thee en core d'or en dan het licht uut en slapen😂🤪
Eur 6,38quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook zoEn sinds ik elke dag ¤ 6,38 in het Leuke-dingen-potje kan stoppen door niet te drinken, gaat het best goed
Dan moet je er ook niet op bijten.quote:
Da's sowieso positiefquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk ook zoEn sinds ik elke dag ¤ 6,38 in het Leuke-dingen-potje kan stoppen door niet te drinken, gaat het best goed
stukje van m'n voortand aan de binnenkant afgebroken, ga er telkens met m'm tong langsheenquote:
Zou goed kunnen hier ook hoor. Maar het lopen gaat via mijn werkgever en de loopgroep staat niet bekend om de snelheid van het regelen van zulke dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier gaat 'ie komende week weer open geloof ik!
Ja nou ja, de baseline is het daggemiddelde van september 2008 tot en met eind 2016. Dat omgerekend naar kratjes Warsteiner bij de Plus. Dus ja het kon best wat minder inderdaadquote:
Is dat de prijs van een kratje schultenbrau?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je op je werk aangesproken wordt op een ziekteverzuim van 21 % dan wordt het wel eens tijd om wat bakens te verzettenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's sowieso positief![]()
Zolang het je niet in de weg zit, kan wat mij betreft genoeg, maar ik hou die grens wel goed in de gaten. Heb 'm in het verleden genoeg overschreden ook, dus een beetje verstand op dat vlak mag ook wel eens.
Ja, klopt. Veel te veelquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat de prijs van een kratje schultenbrau?
Edit ik laat maar, bijna een half krat Warsteiner dus.
Gemiddeld wel veel trouwens.![]()
Ja, precies. Die grens opzoeken in je studententijd wordt toch wat makkelijker vergeven. Maar wel echt goed hoe je het aanpakt zo!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je op je werk aangesproken wordt op een ziekteverzuim van 21 % dan wordt het wel eens tijd om wat bakens te verzettenMaar goed dat heb ik dus een jaar of 3-4 geleden ook gedaan
en wat ik daarmee bespaar zet ik nu opzij voor leuke dingen
Ik train bij een ZZP-er, voor hem heeft het allemaal wat meer impact.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hier ook hoor. Maar het lopen gaat via mijn werkgever en de loopgroep staat niet bekend om de snelheid van het regelen van zulke dingen![]()
Dank jequote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel echt goed hoe je het aanpakt zo!
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen kijk ik een anime over insecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |