Dat scheelt zeker. Nu, maar ook in de jaren hierna. Mijn moeder is heel erg in angst gaan leven om opnieuw ziek te worden. Daar wordt je leven niet leuker vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief![]()
Het is een moedig en sterk meisje, dat scheelt
Ja dat is tragisch dan maar dat zie ik met haar niet snel gebeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker. Nu, maar ook in de jaren hierna. Mijn moeder is heel erg in angst gaan leven om opnieuw ziek te worden. Daar wordt je leven niet leuker van
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is tragisch dan maar dat zie ik met haar niet snel gebeuren.
Was er net even en het hele huis stond vol met bloemen "ja iedereen is wat aan de vroege kant met bloemen maar goed welkom in mijn crematorium"
Ja dat scheelt allesquote:
ja beter. was uurtje wezen lopen begon het wel te voelen dus nog niet schilderproofquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertel.
Hoe is het met je rug vandaag trouwens?
Beter, nou ja rug geneest maar langzaam hoor, had vorig jaar zomer voor het eerst ergens lichamelijk last van en dat was meteen mijn rug, kon geen 10 meter normaal lopen zonder heftige pijn te krijgen, duurde ook iets van drie maanden en ik meende hem vanmorgen nog even te voelen toen ik aan het rondrauzen wasquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beter. was uurtje wezen lopen begon het wel te voelen dus nog niet schilderproof
Ja ik ben niet zo geduldig, moet het wel afmaken anders doe ik het nooit meer :pquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter, nou ja rug geneest maar langzaam hoor, had vorig jaar zomer voor het eerst ergens lichamelijk last van en dat was meteen mijn rug, kon geen 10 meter normaal lopen zonder heftige pijn te krijgen, duurde ook iets van drie maanden en ik meende hem vanmorgen nog even te voelen toen ik aan het rondrauzen was
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
virtuele wachtrij voor de efteling
[ afbeelding ]
Joh ik was al blij dat ik kon pissen en ik ben echt niet flauw met mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo geduldig, moet het wel afmaken anders doe ik het nooit meer :p
ja denk dat het hier dan niet zo erg isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh ik was al blij dat ik kon pissen en ik ben echt niet flauw met mezelf.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' u heeft een plek gerserveerd voor 27-11-2027'
je mag nu alleen reserveren als je zon kaart hebt. vanaf maandag mag iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit doorlopende jaarkaarten gekocht voor de wurmen van mijn zussen, zouden die voorrang krijgen?
Even checken of dat nog afgeschreven is dit jaar
Ja dus, 6 maal 199 euroquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag nu alleen reserveren als je zon kaart hebt. vanaf maandag mag iedereen
ze kunnen zich aansluitein de rij, heb je toch l een beetje de efteling ervarinquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar als ze er geen gebruik van kunnen maken is het wel een beetje zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |