abonnement Unibet Coolblue
pi_193159372


Wat de fuck is dit ?
Dit is Terraria, een action-adventure indie platformer. Het spel leent inspiratie en concepten van olschool games zoals Metroid, Castlevania en ander 2D advanture platformers, en voegt daar wat stalker-achtige equipment bij. Vervolgens is er een vleugje minecraft doorheen gedaan.

TL;DR, Het is een 2D adventure RPG waar je ook alles kan bouwen wat je will. Het is pure awesomeness.

Dus ? Waarom zou ik het leuk vinden ?
Houd je van oude platformers ? Mischien de competitie van een CTF ? Of houd je van die verstand-op-nul RPG's ?

Nou, Terraria bied het allemaal ! Met een in-game 4 team PvP, goede basis voor puzzle level design en een groot aantal wapens en vijanden is dit een van de betere indiegames van de laatste tijd. En er wordt nog steeds regelmatig gratis nieuwe content toegevoegd. Hier is een lijst van een paar features :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.

De trailer:
OP afkomstig uit GAM / [Terraria #4]: Version 1.3 is rising
  Eindredactie Games zaterdag 16 mei 2020 @ 15:06:46 #3
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193159482
Gereekst (al was deel 4 nog niet helemaal vol)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193159511
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:06 schreef 2dope het volgende:
Gereekst (al was deel 4 nog niet helemaal vol)
Top, thanks!
Ik kon niet meer posten in deel 4, te oud topic.
pi_193181076
Gisteren nieuw poppetje in master mode gemaakt.. tweede dag meteen een Pinky op mn dak, wat een slachtpartij. Spawn lag binnen no time vol met gravestones en mn npc's dood.

Dat zal nog wel even duren voordat ik de moonlord dood heb _O-
  Lieve Belg zondag 17 mei 2020 @ 20:39:02 #6
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_193182370
Vergeet je gravestones niet weg te halen :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')