Principieel liet ik hem aan me voorbij gaan. Heb al op genoeg tenen gestaan afgelopen tijdquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ja jezus, ik had het niet in de gaten, 1 topic is al teveel voor me
Ik vind dat we topic wel Goed moeten beginnen, met Goede muziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja duurde lang, beetje karig IxCalypso.
Sla deze ook maar op, ik heb een hekel aan nieuwe vervolgtopics openen, als het kan vermijd ik dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Principieel liet ik hem aan me voorbij gaan. Heb al op genoeg tenen gestaan afgelopen tijd
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind dat we topic wel Goed moeten beginnen, met Goede muziek.
Ik ga typen voor je.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sla deze ook maar op, ik heb een hekel aan nieuwe vervolgtopics openen, als het kan vermijd ik dat.
Je kan mijn nummer nooit beluisterd hebben in die tijd.quote:
Volgende in de lijstquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kan mijn nummer nooit beluisterd hebben in die tijd.
Ik ken de kinderbijbel ja. Las ik toen ik jong was bij mijn opa. Verder ben ik atheïst.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn boekje? Ken je de bijbel?
Na little red corvette uiteraard.
Groen of grijs.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ken de kinderbijbel ja. Las ik toen ik jong was bij mijn opa. Verder ben ik atheïst.
Maar zo dik ja? Jeetje.
Gaan we even testen, welke kleur hebben mijn ogen?
Deed m'n best ook niet. Met alle respect, maar kleur van de ogen is voor mij geen relevante informatie.quote:
Wat wel dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deed m'n best ook niet. Met alle respect, maar kleur van de ogen is voor mij geen relevante informatie.
Stray weet dat dus nietquote:
Je gaat voorbij aan het punt, maar dat is ook niet zo relevant verder.quote:
Ik miste inderdaad het punt, wat was het punt?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het punt, maar dat is ook niet zo relevant verder.
Ik wil me naar jou toe niet hoeven te bewijzen hoor
In het DTS toppaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik miste inderdaad het punt, wat was het punt?
Dat Irish in mijn vorige nick kwam wel ergens vandaan ja.quote:
You go, girlquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat Irish in mijn vorige nick kwam wel ergens vandaan ja.
Maar geen rood haar, rode gloed hooguit in de zon.
Wel wit
Je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het, oh wacht.. daar kom ik toch nooit.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan speel ik liever WoW
Deze is belangrijk, want ik vind dat echt irritant, daardoor kan je ook dingen wegklikken die je nog niet gelezen had?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Hey zeg.
Waarom als ik wissel van tabblad als ik 2 topics open heb staan zie ik elke keer opnieuw de mentions?
Ik hou niet zo van die rapscenequote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is de autoplay, maar ik vond hem wel toepasselijk
Gingersquote:
Die is wel juistquote:
Knap ironisch wel.quote:
Jij hebt weer andere skills tochquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:48 schreef IxCalypso het volgende:
Dit kan ik zo niet meezingen, slechte rappert ben ik.
Zeker, ik ben erg goed in Princemuzieknummers dumpen hiero ^^quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere skills toch
Ik weet weer van niksquote:
Dat is wel echt een zieke skill van je ja. Eerlijk is eerlijk, ik denk er pas weer rond woensdag of donderdag aan, maar toch! Spanning wordt geleidelijk opgebouwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:50 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zeker, ik ben erg goed in Princemuzieknummers dumpen hiero ^^
De mood hypen voor de komende week door afwezig te zijn
Jij zou echt in ons DTS kliekje moeten komen hangen. Dat is onze specialiteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:51 schreef IxCalypso het volgende:
Tegen mezelf lullen kan ik erg goed, tegen iedereen lullen ook
Nou nee. Not my style.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij zou echt in ons DTS kliekje moeten komen hangen. Dat is onze specialiteit.
Wat is nou weer EZ gainsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 02:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is het hele idee juist. Het is een ongelofelijk dom spel. EZ gains zou je zeggen@:Zeroku
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Srry was weer verkeerde toppa. M'n verwarde hoofd soms 😂
Ik zal je een geheimpje verklappen. Het geldt voor heel de wereldquote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:12 schreef IxCalypso het volgende:
Dit nummer kan je posten voor de helft van dit forum
Zullen we wedden van niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen. Het geldt voor heel de wereld
Een weddenschap die we uiteraard nooit sluitend kunnen beslissen. Ik denk dat je er naast zit.quote:
Jij zegt de hele wereld. De hele wereld.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een weddenschap die we uiteraard nooit sluitend kunnen beslissen. Ik denk dat je er naast zit.
Dit was niet eens Nederlands dus goed verhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zegt de hele wereld. De hele wereld.
Ik durf wel te wedden.
Ik haalde de hele wereld er niet bijquote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit was niet eens Nederlands dus goed verhaal.
Wel nederhopquote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik haalde de hele wereld er niet bij
Vermoedelijk niet over Nederlandse hiphop, maar dit is louter speculatie.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je weet waar het nummer van Prince over gaat?
Wel over drugs en verslavingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vermoedelijk niet over Nederlandse hiphop, maar dit is louter speculatie.
Ow en...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er bestaat alleen zoiets als 2 slow
Nee dat ben ik niet, ik ben het alleen zelden eens met anderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Recalcitrante dame ben je wel. Hou ik wel van.
Ik kies ervoor om dit te lezen als een compliment.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:30 schreef IxCalypso het volgende:
Je hebt ergens wel gelijk over het gebruik van drugs, niet de hele wereld, maar wel schrikbarend veel.
Ik vind het afschuwelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om dit te lezen als een compliment.
Het wordt er op geen enkele manier heel veel duidelijker op. Kun je misschien toelichten wat je bedoeld?quote:
Hoe lang lees je me nou? Ik hou niet van drugs.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het wordt er op geen enkele manier heel veel duidelijker op. Kun je misschien toelichten wat je bedoeld?
Weet je wel wat drugs zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoe lang lees je me nou? Ik hou niet van drugs.
Ja je telt drank ook mee, maar ik hou niet van de schimmige wereld rondom de andere drugsquote:
Ik heb het allerminst over drank. De schimmige wereld rond de farmaceutische industrie vind ik persoonlijk een stuk zwaarder wegen in het algehele belang.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 03:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja je telt drank ook mee, maar ik hou niet van de schimmige wereld rondom de andere drugs
Ik niet, als mensen drugs of medicijnen willen, het is te makkelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb het allerminst over drank. De schimmige wereld rond de farmaceutische industrie vind ik persoonlijk een stuk zwaarder wegen in het algehele belang.
Met alle respect, maar je gebruikt nu veel woorden om weinig te zeggen. Weet je zeker dat je niet gewoon shit napraat wat anderen je hebben verteld?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik niet, als mensen drugs of medicijnen willen, het is te makkelijk.
En ja je hebt ook drank, maar drank dood zelden meteen.
Drugs en zeker de medicijnen (drugs) van nu wel.
Ik ben 47, ik heb rondgezworven in de housescène. Ja ik weet waar ik over praat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met alle respect, maar je gebruikt nu veel woorden om weinig te zeggen. Weet je zeker dat je niet gewoon shit napraat wat anderen je hebben verteld?
Jij hebt jouw wereldje gezien. Niets ten nadele daarvan of iets in de trant van willen bagatelliseren, maar jouw wereldje is die van een ander niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben 47, ik heb rondgezworven in de housescène. Ja ik weet waar ik over praat.
Wil ik direct van je aannemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb meer meegemaakt dan jij waarschijnlijk![]()
Dit is dus gewoon een hele kortzichtige uitspraak lieve schat. Denk je eens in wat drugs nou is, denk er over na.quote:
Kan ik niet, teveel ellende gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een hele kortzichtige uitspraak lieve schat. Denk je eens in wat drugs nou is, denk er over na.
En die heeft mijn sympathie getriggerd, heb ik ook al vaker verteldquote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:32 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn antipathie voor drugs heeft een reden, heb ik al vaak hier verteld.
Dat komt, omdat je heel erg zwart/wit wil denken en dat is raar. Daar zou je zelf ook achter komen als je het echt even goed gaat overwegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:36 schreef IxCalypso het volgende:
Ik word soms een beetje pissig ja als ik zie hoe drugsgebruik op dit forum opgehemelt wordt.
Ik denk echt totaal niet zwart /wit in het algemeen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat komt, omdat je heel erg zwart/wit wil denken en dat is raar. Daar zou je zelf ook achter komen als je het echt even goed gaat overwegen.
Je snapt hopelijk dat een "normaal doe ik het niet, maar nu even wel" argument niet heel sterk is hoop ik? Het probleem zit hem nog altijd in de gebruiker. Dat is met wapens zo, dat is met drugs zo.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk echt totaal niet zwart /wit in het algemeen.
Drugs is iets anders en dat kan ik inderdaad lastig loslaten.
En dat komt echt ook niet alleen door wat ik gezien heb in het verleden maar ook door simpel redenen. De ellende die drugs aanricht op álle vlakken.
Dit argument heb ik dan ook nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat een "normaal doe ik het niet, maar nu even wel" argument niet heel sterk is hoop ik? Het probleem zit hem nog altijd in de gebruiker. Dat is met wapens zo, dat is met drugs zo.
2night is our night, bans SLIKKEN wequote:Op zaterdag 16 mei 2020 04:58 schreef IxCalypso het volgende:
Muziek, want topic, must enzo voor ik weer notes krijg
Als ik een ban zou krijgen deze avond dan zou het echt gek zijn, ik was erg lief voor mijn doen ^^quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
2night is our night, bans SLIKKEN we
Ik vind het ook prima zoals het gaat, maar stiekem hoop ik ergens wel een beetje indexering bij je aan te kunnen brengenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:02 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik een ban zou krijgen deze avond dan zou het echt gek zijn, ik was erg lief voor mijn doen ^^
Ik zeg meer dan de meesten hieroquote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je roept heel veel, maar je zegt enorm weinig. Jammer genoeg verblind door woede.
Je bent de zoveelste die dat probeert.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima zoals het gaat, maar stiekem hoop ik ergens wel een beetje indexering bij je aan te kunnen brengen
Dat is omdat wij allebei een stel recalcitrante klootzakken zijn en dit topic gebruiken voor iets waar het niet voor bedoeld is, maar goed. Anderzijds moeten ze ook niet zo zeikenquote:
Cassidyquote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die dat probeert.
Ik ben ik.
Ix, IC, Irish, wat de naam ook is.
Er is nergens ooit gezegd dat je in dit topic niet mag ouwehoeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is omdat wij allebei een stel recalcitrante klootzakken zijn en dit topic gebruiken voor iets waar het niet voor bedoeld is, maar goed. Anderzijds moeten ze ook niet zo zeiken
Korte toelichting bij een linkje hooguit, maar niet wat wij nu doenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Er is nergens ooit gezegd dat je in dit topic niet mag ouwehoeren.
Tom Hanks bijvoorbeeld ja. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:11 schreef IxCalypso het volgende:
Je hebt ook van die acteurs die echt in ongelofelijk veel films gespeeld hebben en je weet nog steeds de naam niet.
Nou nee, die wel, maar inderdaad staat die niet in mijn top 5quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tom Hanks bijvoorbeeld ja. Heel vervelend.
Ik weet ook dat dat zo is.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die zo'n uitspraak mag doen ja en dat meen ik oprecht.
Je boi dus ook nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik weet ook dat dat zo is.
Klinkt arrogant misschien, maar ik ben niet van gisteren
Je boi.quote:
Ik ben ooit erg in love geweest met een een Alexquote:
Heb je wel eens verteld inderdaad. Ik denk iedereen wel 🤭quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben ooit erg in love geweest met een een Alex
Oja waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pijnlijke shizzle dit, recht in de feels
Dat klinkt niet goed, hou je nog een beetje van me?quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 05:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, hou je nog een beetje van me?
Nee natuurlijk niet.quote:
Jij post vooral arrogantiequote:
Geeft niet. Ik ben gewoon veel leuker. Kan jij niks aan doen.quote:
We gaan het zien;)quote:Op zaterdag 16 mei 2020 06:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben gewoon veel leuker. Kan jij niks aan doen.
Percquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |