Oh jij hebt daar overduidelijk meer zicht op, en het vangen in cijfers is ook niet goed te doen dat klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik begon aan lerarenopleiding had ik 2 docenten die er sterk in geloofden, waren beiden al in de 60. Daarna kreeg ik jongere vent die er een stuk meer kritisch op was.
Ik zie ook wel dat mensen verschillende kwaliteiten hebben en die anders ontwikkelen. Het probleem blijft alleen dat ze proberen menselijk gedrag in cijfertjes te vangen. Dat lukt niet altijd even lekker.
Daarna willen ze het overzichtelijk maken door het in te delen in groepen. God wat heb ik veel van die diagrammen voorbij zien komen. En dan moest ik verantwoorden waarom mijn lesplan niet voldoende rekening hield met de Bewegers.
Ja maar dat principe kan je toch ook op een zo leuk mogelijke manier brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oefenen wel. Herhaling is de vader van het geleerde
Liefde bestaat in zo veel vormen dat het bijna een inhoudsloos concept is.quote:
Hoe zo'n date tot stand komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe vind je van zo'n date? leuk...
wat wil je nog meer weten jr
quote:
Merci!quote:
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan blijft het een hels dilemma.
Ga je voor het gebrek aan aantrekkingskracht bij degelijke, saaie mannen of blijf je gaan voor de Ricardo's van deze wereld. Make your choice.
De present perfect continuous leren is gewoon niet leuk. Als een school het leuk wil hebben moeten ze de toetsing niet volledig af laten hangen van een voorgekookt pta.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat principe kan je toch ook op een zo leuk mogelijke manier brengen.
Je bent gewoon dom aan het zeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.
Maar die vrijen vaak zo gemiddeld.
Misschien toch maar een andere smaak proberen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.
Maar die vrijen vaak zo gemiddeld.
Ben wel 100% voor herinvoering van LTS etc.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar overduidelijk meer zicht op, en het vangen in cijfers is ook niet goed te doen dat klopt.
Van iemand die wegkwijnt in zijn simulerende levenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Truman Show 2 kan je wel een goed psychologisch drama van maken denk ik.
oh, ze stelde voor om samen te eten. toen zei ik van tuurlijk lijkt me dat leuk, en toen vroeg ze waar en wat en toen stelde ik pannenkoeken voor (omdat ze wel eens zegt dat ze dat lekker vind) en ik zei dat het wel bij mij kon..quote:
ja maar niet van Nederlandse bodemquote:
Lekker kinderen geen enkele intellectuele bagage meegeven en hun een leven toeschikken van spirituele leegte. Het heeft niks te maken met de schoolstructuur, het is een cultuurprobleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel 100% voor herinvoering van LTS etc.
Laat die apen lekker leren hoe ze moeten timmeren, schilderen en lassen ipv leren hoe een reflex werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |