Klopt, maar dan gaat het wel over meerdere schijven, die verkoper heeft het ook weer van iemand, die het ook weer van iemand heeft en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dus, de source, heeft een keer legaal iets moeten aanschaffen. Dus je blijft nooit 100 procent onder de radar
Doelde op Kaneel. Maar ik ben om die reden ook wel voorzichtig met drugs jaquote:
Lijkt me inderdaad enorm onverstandig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, laten we mensen die mentaal niet altijd even stabiel zijn aan de pillen helpen
Goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doelde op Kaneel. Maar ik ben om die reden ook wel voorzichtig met drugs ja
Ik had de blikken van de clubleiding wel willen zien bij het ontvouwen van dit spandoekquote:
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een anderequote:
Neem een pilletjequote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een andere
Zet er een leuk meisje of meme in.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die stond er al. Geen inspiratie voor een andere
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had de blikken van de clubleiding wel willen zien bij het ontvouwen van dit spandoek
Dat Amerikaanse overacting zit er al vroeg inquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel eens onder invloed van drugs naar het stadion gegaan, vond alles interessant behalve het voetbal, was dus eenmalig
PalingGenot.quote:
Snap ik als je naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel eens onder invloed van drugs naar het stadion gegaan, vond alles interessant behalve het voetbal, was dus eenmalig
Gewoon googlen op offensive memesquote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor subreddits bezoek jij joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |