quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zware oorbel. Kerel hangt de hele tijd naar rechts
idd.. zijn ze weer vegan enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Meestal heb ik wel snel een crush bij dit programma maar als je ze dan 5 minuten hoort praten denk ik laat maar
In z'n Golfje lekker boven de pook hangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zware oorbel. Kerel hangt de hele tijd naar rechts
Is ook meteen het antwoord waarom er nooit een tweede date komt. Die kliks van mannen. Gaat nergens overquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:49 schreef KennyPowers het volgende:
Meestal heb ik wel snel een crush bij dit programma maar als je ze dan 5 minuten hoort praten denk ik laat maar
quote:
Zit je dan met je koffiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Elke avond krijg ik dorst van die cocktails.
Geen spoilers hèquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
Oh ja die gast was alleen maar bezig met die beesten. geen aandacht voor zn date.
quote:
Dude spoilersquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
Oh ja die gast was alleen maar bezig met die beesten. geen aandacht voor zn date.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]Ik heb deze nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:
Allebei natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik weet nou niet of ik die paardenmuil zo irritant vind om zijn paardenmuil of omdat het een jood is
Erik ten Hag is zn broertje.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:56 schreef Poefbank het volgende:
Hebben ze het over vrijwilligerswerk bij de supportershome van Ajax?
Ik zit me steeds af te vragen wat er hier geschreven zou worden als ik mee zou doenquote:
Post een fotoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me steeds af te vragen wat er hier geschreven zou worden als ik mee zou doen
Die geen tweede date wilde of deze?quote:
Prioriteiten stellen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:02 schreef itchycoo het volgende:
Halverwege gaat ie even de honden uitlaten
Zo klinkt het nu wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Je zal altijd moeten opboksen tegen zijn eerste vrouw
Die zijn in Engeland het leukst. Hier werkt het nietquote:
Hahahaquote:
Het zijn toch geen Argentijnse doggen?quote:
Yepquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:10 schreef snoesje45 het volgende:
Dit is herhaling toch? Ken dit oudere stel al
Baby's en honten: vrouwenmagnetsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Hij gaat gelijk met die meid aan de andere tafel flirten
Ze zijn verplicht de 27 muziekjes van First dates UK te gebruiken…quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen op haar Facebook gaat trouwen?
Ze is 24.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef Caland het volgende:
Dacht dat die twee homo’s inmiddels wel samen corona hadden
Nog 1 week zei iemandquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zijn er volgende week nog afleveringen?
En toch roepen veel mensen dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
Afstandin NEDERLAND. je bent overal in 2uur
Groningen-Vlissingen is al meer dan 3 uurquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef RipCity het volgende:
Afstandin NEDERLAND. je bent overal in 2uur
Die matchen ze dan ook niet. Maar voor de rest valt het allemaal super mee.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Groningen-Vlissingen is al meer dan 3 uur
https://www.tvgids.nl/gids/18-05-2020/npo1-npo2-npo3quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:17 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zijn er volgende week nog afleveringen?
Groningen was a mistakequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Groningen-Vlissingen is al meer dan 3 uur
Ja dat is waar, maar niet iedereen heeft blijkbaar zin om een tijd in de auto te zitten voor een relatiequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die matchen ze dan ook niet. Maar voor de rest valt het allemaal super mee.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:18 schreef Nine. het volgende:
Over 18 jaar komt de dochter van Stacey bij Spoorloos
In het begin zaten ze toch in een ander restaurant.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:24 schreef Poefbank het volgende:
Volgende week weer nieuwe afleveringen. Vandaag was seizoen 1 aflevering 1. Herkende het helemaal niet
Correct. Nu bij Amsterdam CS.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In het begin zaten ze toch in een ander restaurant.
Niet boeiend verder.
Volgens tvgids.nl wel, maar na vrijdag vertrouw ik het niet meerquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl wel, maar na vrijdag vertrouw ik het niet meer
Waar gaan we het dan over hebben op de achtergrond bij het etentje?quote:
Alles behalve darten en voetbal natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2020 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Waar gaan we het dan over hebben op de achtergrond bij het etentje?
Is wel in de buurtquote:Op maandag 18 mei 2020 19:43 schreef CrushedTinBox het volgende:
Die komt rechtstreeks van de wallen?
Wat een leuke spreukquote:Op maandag 18 mei 2020 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kleed me vandaag alsof het NYE is. Het leven is tenslotte elke dag een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |