Dat is dan in theorie de iets betere keuze. Maar als Geheel is zo’n bowl gewoon een maaltijd die hee goed in een gezond eet patroon past.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:31 schreef Koettie het volgende:
[..]
Mwah, dan zou ik kiezen voor complexe kh, geen witte rijst. En helemaal niet als de keuze bestaat uit of rijst of avocado.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is dan in theorie de iets betere keuze. Maar als Geheel is zo’n bowl gewoon een maaltijd die hee goed in een gezond eet patroon past.
Dat zilvervliesrijst dan een betere keuze is, zeker. Maar ivm vee ander afhaal voer is dit is dan toch echt een goede keuze.
True. Ik heb door dit topic net een poke bowl besteld, zin in. Zonder rijstquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is dan in theorie de iets betere keuze. Maar als Geheel is zo’n bowl gewoon een maaltijd die hee goed in een gezond eet patroon past.
Dat zilvervliesrijst dan een betere keuze is, zeker. Maar ivm vee ander afhaal voer is dit is dan toch echt een goede keuze.
ha, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:40 schreef Koettie het volgende:
[..]
[..]
True. Ik heb door dit topic net een poke bowl besteld, zin in. Zonder rijst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |