en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
' ja moet je dat nou wel doen voor dat beetje geluid'
Nou ja draai mentaal door dus...
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de vraag: Gaat de voorgestelde oplossing het probleem wel verhelpen?
Praat bovengnoom dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het praten en snurken wel ja. het lopen niet, zal wat gedempt worden
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wiltquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt het aan hem of heb je zelf snel last van geluiden?
Oplossen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo wasquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
maar ben beetje klaar met dat ongevraagd advies van iedereen ;P stiefmonster ook; ja weten ze dan wel dat daar misschien leidingen lopen?
![]()
![]()
En tante die dan begint over haar aannemers die ietsverkeerd hebben gedaan. Vraag ik toch allemaal niet om ;p
ja wat plumpyquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt het zo luid, is het een dikkerdje dan?
Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling nee. Wellicht hebben ze boven ook weinig vloerisolatie maar dan kan jij verder ook niks mee in eerste instantie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou aan wie dit ligt is niet zo relevant toch. Ik wil gewoon niet constant mijn bovenbuurman horen praten. Denk dat niemand dat wilt
Echt niet :p Constant advies geven. mijn stiefmoeder is de ergste en geeft ook hele domme adviezen. Heb haar welles gevraagd of ze zelf zo dom is dat ze daar niet aan zou denken? Zei ze ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen mijn moeder zo was
Zo'n type dat zowat bakboter zweet dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat plumpyEn dat elke dag thuisbezorgd werkt ook niet mee denk ik :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |