quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorover gebogen staan alsof je een grote negerlul moet ontvangen in een Amerikaanse gevangenis.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zou het eigenlijk wel moeten doen ja. Beetje lening worden
KLB / Vroeger hè, vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:48 schreef 00wildchild het volgende:
Wat als in wat. Hoe link jij mij aan jouw bafgedoe. Je hebt m’n kont niet eens gezien dus...
Ik oordeel ook niet over of je geestelijk wel of niet gezond bent. Ik vind je alleen vaak overkomen hier alsof alle aandacht op jou gericht moet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
Jaja ninja.
Ik zeg toch nergens dat ik geestelijk gezond ben?
Begin daar nu pas iets van te merken (rust in je hoofd) en vind het veel chiller dan wat dan ook.
Wow ik had toen al iets met peggen. I did not know.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
KLB / Vroeger hè, vroeger was alles beter
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow ik had toen al iets met peggen. I did not know.
Zie edit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
SEX / Baffen / rimmen.
door jou zag ik vrouweanus als lustobject.
Ben aanwezig en typ veel. Dat is waar. Niet alledaagse onderwerpen ook vaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet over of je geestelijk wel of niet gezond bent. Ik vind je alleen vaak overkomen hier alsof alle aandacht op jou gericht moet zijn.
Bah rimmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:51 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
SEX / Baffen / rimmen.
door jou zag ik vrouweanus als lustobject.
Dat doen er wel meer. Gaat meer erom dat je elk onderwerp wat hier besproken wordt naar je eigen situatie probeert te trekken, 0 interesse in andere users toont, met een `toppakill'komt als mensen posten maar niet reageren op jouw post. Maakt mij verder niet uit hoor. Ben gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben aanwezig en typ veel. Dat is waar.
hoezo? Zelfs bij mooie vrouw?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bah rimmen.
Moet er niet aan denken.
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer. Gaat meer erom dat je elk onderwerp wat hier besproken wordt naar je eigen situatie probeert te trekken, 0 interesse in andere users toont, met een `toppakill'komt als mensen posten maar niet reageren op jouw post. Maakt mij verder niet uit hoor. Ben gewoon eerlijk.
Ook mooie vrouwen kunnen onhygenisch zijn.quote:
Oke, chill dat je wel die zelfkennis hebt danquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.
Dan kan je nog wel meer bijdragen aan discussies in de algemeenheid, boeit het geen reet of je mensen wel of niet mag.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee klopt, heb ook weinig interesse in mensen in het algemeen. Dat is een flaw. Vind maar een paar mensen leuk en daar focus ik me op.
Ja dan komt er nog bloed bij kijken ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee maar doen er daarna vrouwedinge mee waardoor dat niet merkbaar is.
Heh watquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nee maar doen er daarna vrouwedinge mee waardoor dat niet merkbaar is.
Vind het geen chille eigenschapquote:Op vrijdag 15 mei 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, chill dat je wel die zelfkennis hebt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |