Oh goede wel. Want dit kan toch niet serieus zijn lijkt me.quote:
Als je nu niet nuchter goed naar de situatie kunt kijken dan heb je wel een probleem hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:44 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Dit is serieus. En ik had een borreltje op en was al zwaar geīrriteerd die dag.
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef Marsenal het volgende:
Maar als hij nog bij zijn ouders eet en dan alsnog om 19.00 bij jou is, dan is dat toch best wel een nette tijd? Ik bedoel, ik zou er dan van uitgaan dat hij zich niet voor acht uur zou laten zien.
Verder snap ik dat dingen eens verkeerd vallen enzo, maar dan alsnog is dat niet iets wat je over een appje stuurt, als je zo confronterend gaat doen, doe je dat in iemands gezicht. Nu snap ik wel dat hij zoiets heeft van ‘zoek het maar uit met je gezeik’.
Je kan altijd je excuses aanbieden, maar je moet niet gek opkijken als hij er de brui aan geeft. Je zegt zelf dat hij superveel energie in je steekt, maar als het een keer iets anders loopt ga je meteen het zeikwijf uithangen. Moet je je eens voorstellen wat hij denkt waartoe je in staat bent als je langere tijd bij iemand bent.
If geen lemming: je hebt je ware gezicht laten zien en hij heeft besloten dat jij geen leuk persoon bent. Ik snap die conclusie wel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
mensen moeten perfect zijn? Als je een verkeerd appje stuurt, dan vervolgens het contact willen verbreken is wel erg drastisch. Terwijl hij voor die tijd hard aan het jagen was..
Nee, maar het is gewoon een rare app en ik zou ook zo reageren (als man) als je zo raar gaat doen. Beter snel 'ervan af' bij wijze van spreken dan. Wie weet wat er nog meer zou gebeuren...quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
mensen moeten perfect zijn? Als je een verkeerd appje stuurt, dan vervolgens het contact willen verbreken is wel erg drastisch. Terwijl hij voor die tijd hard aan het jagen was..
quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef pumpjess het volgende:
Hoi,
Ik date nu ongeveer paar weken met een man. We hebben 2 dates gehad, en 3e date stond deze week gepland.
Hij is aardig, lief, zorgzaam, attent en nam enorm veel iniatitief om contact met mij te zoeken, en dates te plannen. Hij stuurt mij nu ongeveer een maand lang 3 appjes per dag. Hij heeft mijn woning gezien, en ik zijn woning.
Nu hadden wij gisteren even contact via de app, hij liet weten iets later bij mij te zijn omdat hij bij z’n ouders ging eten, ik reageerde dat het ook een andere dag zou kunnen omdat ik doordeweeks niet te laat af wil spreken ivm werk. Toen appte hij, ik ben er 7 uur.... ik was geīrriteerd en liet weten dat het op deze manier niet hoeft, ook appte ik of hij wel over z’n ex heen is omdat hij laatste date flink over haar aan het praten was, en dat wij niet bij elkaar passen, en ik niks heb aan een man zonder ruggengraat en een ander niveau gewend ben.
Hij was vandaag boos, we hebben gebeld en ik heb m’n excuses aangeboden en wel spijt. Alleen wil hij mij niet meer zien, wat jammer is omdat hij serieus over kwam.
Vinden jullie dit overdreven, en kan ik hem nog een laatste app sturen met excuses en dat ik er voor open sta om verder te daten?
Wat een naar wijf ben jijquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:51 schreef pumpjess het volgende:
[..]
We hadden 7 uur afgesproken, maar hij zou later komen...hij wist nog niet hoe laat. Gewoon “ iets later”. Als je weet dat je een afspraak hebt, waarom kom je dan later met ik ga bij m’n ouders eten? Afspraak is afspraak klaar
En ik heb vandaag m’n excuses aangeboden aan de telefoon, en hij wil mij niet meer zien. Op het laatst zei hij ik zie je misschien wel “ maar weet het nog niet”. Prima dan maar ga dan ook niet maand op mij jagen.
-quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon een rare app en ik zou ook zo reageren (als man) als je zo raar gaat doen. Beter snel 'ervan af' bij wijze van spreken dan. Wie weet wat er nog meer zou gebeuren...
Sowieso heb ik overigens dat appen altijd al apart gevonden. Bel gewoon met elkaar, er kunnen zoveel mistverstanden ontstaan doordat je emoties niet goed kunt lezen.
Je hebt meer gedaan dan een verkeerd appje sturen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef pumpjess het volgende:
Er zijn geen irritaties. Hij wilde de tijd last minute wijzigen en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En vorige date had hij het steeds over zijn ex, vandaar m’n vraag of hij wel over haar heen is? Zoniet dan kan ik ook verder en mijn tijd niet verdoen. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Na 3 dates al vol irritaties
Zonde,hier zat perspectief in.
Prinsessengedrag dit. Je kan het niet hebben dat hij je niet moet. En 'om het minste'? Hoe zou jij het vinden als een man zo tegen jou praat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Bellen hebben we vandaag gedaan, maja als hij zo sneu wil doen om gelijk het contact te verbreken. Hoe leuk heb je het contact dan gevonden als je om het minste het gelijk verbreekt ? Beetje kinderachtig
Je kan het gewoon niet hebben dat hij niet alles voor jou opzij gooit. Dat zeg ik, prinsessengedrag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb een hele drukke baan, en druk leven. Bij mij is afspraak, afspraak.
Welke vuile woorden? Ik zei in het algemeen mannen die geen ruggengraat hebben. Dat je zo snel gekwetst bent tja, dan kan hij mijn persoonlijkheid idd niet aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt meer gedaan dan een verkeerd appje sturen.
Ik wil niet eens voorstellen hoe je zou zijn in een relatie wanneer jij je zin niet krijgt of je onbegrepen voelt of zo.
Je wil een man met een ruggengraat, maar stiekem toch weer niet want hij moet al die vuile woorden over zichzelf maar gaan accepteren?
Ik vind jou nogal kinderachtig, dat je om simpelweg verzetten van een afspraak uit je dak gaat op app en iemand direct beschuldigd van niet over zijn ex heen zijn, het niet hebben van ruggengraat en 'dan hoeft het niet meer'.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:55 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Bellen hebben we vandaag gedaan, maja als hij zo sneu wil doen om gelijk het contact te verbreken. Hoe leuk heb je het contact dan gevonden als je om het minste het gelijk verbreekt ? Beetje kinderachtig
Zoals ik al zei, er strandt hier een gouden huwelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:57 schreef pumpjess het volgende:
[..]
Er zijn geen irritaties. Hij wilde de tijd last minute wijzigen en dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. En vorige date had hij het steeds over zijn ex, vandaar m’n vraag of hij wel over haar heen is? Zoniet dan kan ik ook verder en mijn tijd niet verdoen. Eerlijkheid duurt het langst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |