16/8quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:02 schreef Salina het volgende:
Godver. Ik maak geen kans zo.
Solyaris 1972
The Wicker Man![]()
Ik moest wel even graven om tot dat aantal te komen. Maar verder is het een afwijking die ik heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:11 schreef Salina het volgende:
En die andere films schut je zo uit je mouw? Pfff...dat lukt mij niet hoor.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
Fantastic Beasts and Where to Find Them?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:44 schreef drakin het volgende:
Die hoed zit in Dail M for murder dacht ik
quote:
Tikkie terugquote:
Ik vrees dat er meer mensen met je eens zullen zijn. Sowieso verreweg de beste film uit de reeks en voor mij persoonlijk één van de mooiste bioscoop ervaringen ooit. Zelfs mooier dan Endgame.quote:Op zondag 17 mei 2020 00:24 schreef Sands het volgende:
[..]
De beste scene uit die film...vind ik tenminste.
Ik vind de film daarvoor net wat beter. Dat is ook meteen een hint voor mijn vraagquote:Op zondag 17 mei 2020 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat er meer mensen met je eens zullen zijn. Sowieso verreweg de beste film uit de reeks en voor mij persoonlijk één van de mooiste bioscoop ervaringen ooit. Zelfs mooier dan Endgame.
quote:
quote:A successful cocaine dealer gets two tough assignments from his boss on the eve of his planned early retirement.
quote:In a countryside town bordering on a magical land, a young man makes a promise to his beloved that he'll retrieve a fallen star by venturing into the magical realm.
Layer Cake (mooie rol van pre-Bond Daniel Craigquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 12:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Layer Cake (mooie rol van pre-Bond Daniel Craig
en Stardust (bijrol van De Niro als dragqueen/luchtpiraat)
Klopt helemaal 5/5quote:Op zondag 17 mei 2020 12:51 schreef Sabata het volgende:
En volgens mij ook Kickass en Kingsman: The Secret Service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |