Ja dat heb ik ook. Je punt?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het gewassen heb en ik haal mijn hand over mijn natte haar dan heb ik onderaan een losse pluk, niet dat de hele dag de plukken uit mijn hoofd vallen. Maar wel heel veel losse haren.
Misschien de tijd van het jaar x 2, want ik eet best heel gezond, heb geen stress of andere problemen.
En hoe heet het als men beduidend minder dan 100 haren per dag verliest?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:07 schreef D. het volgende:
[..] Verliest men echter beduidend meer haren per dag dan spreekt men van haaruitval. [..]
bron
Gewoon, haarquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En hoe heet het als men beduidend minder dan 100 haren per dag verliest?
Ik heb geen punt, D. welquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Je punt?
Ik ben niet kaal of kalend.
O dan blijven losse haren misschien langer in je kapsel zitten ipv dat het hele huis eronder ligt zoals bij mij het geval is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het gewassen heb en ik haal mijn hand over mijn natte haar dan heb ik onderaan een losse pluk, niet dat de hele dag de plukken uit mijn hoofd vallen. Maar wel heel veel losse haren.
Misschien de tijd van het jaar x 2, want ik eet best heel gezond, heb geen stress of andere problemen.
Mijn huis ligt ook onder, ik kom ze overal tegen en als ik een staart doe is die ook beduidend dunner dan een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:23 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan blijven losse haren misschien langer in je kapsel zitten ipv dat het hele huis eronder ligt zoals bij mij het geval is.
En je hebt geen chemotherapie?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn huis ligt ook onder, ik kom ze overal tegen en als ik een staart doe is die ook beduidend dunner dan een paar maanden geleden.
Ik skip alleen gluten en lactose, dat heeft een mens niet echt nodig.quote:
Godver neequote:
Weet je het zekerquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik skip alleen gluten en lactose, dat heeft een mens niet echt nodig.
[..]
Godver nee
Glutamine heb je wel nodig voor haargroei. En dat zit in die gluten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik skip alleen gluten en lactose, dat heeft een mens niet echt nodig.
[..]
quote:
Dat laatste had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:43 schreef drakin het volgende:
Op thuisarts stond ook meerdere oorzaken:
Enkele oorzaken van haaruitval zijn:
ziektes, zoals schildklierziekte;
te laag gewicht;
medicijnen en chemotherapie;
na een stressvolle gebeurtenis, operatie of bevalling;
ijzertekort in uw voeding;
haren trekken.
Ik wist niet dat jij in Den Haag woondequote:Op donderdag 14 mei 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste had ik niet verwacht.
jE HAD KNIPPEN OF SNIJDEN VERWACHT ZEKERquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste had ik niet verwacht.
Dat wist je wel of begin je te dementeren?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Den Haag woonde
Alzheimer light denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wist je wel of begin je te dementeren?
Geen last van (nog)quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overgang kan ook voor haaruitval zorgen
Had niet anders verwachtquote:Op donderdag 14 mei 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk, jullie mogen in de eredivisie blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |