Nu maar hopen dat niet een of andere grapjas een account gaat aanmaken en zich voordoet als het vriendje van Nijn...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht ff dit wordt lachen. Hier moet ik bij zijn
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier sluit ik me overigens ook bij aan. Je geeft (onbedoeld) iemand wel heel veel macht over je zo.
Neemt niet weg dat je er niet "gezellig" bij hoeft te zitten/ze welkom hoeft te heten in je huis. Daarom ook de tip om het op een neutraal moment te bespreken en het bij je eigen gevoel te houden, vrienden affikken gaat geen enkele partner waarderen, maar een "joh, veel plezier, ik blijf liever alleen thuis/zie ze liever niet" moet geen probleem zijn. Eigen levens, ditdat.
tijd voor de fokknokploegquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lees ik dat Nijn liever zou hebben dat hij met ze zou breken omdat ze misbruik van hem maken in haar ogen. Als die dames dat aanvoelen en dat zou goed kunnen, dan zien ze haar terecht als een bedreiging van hun vriendschap met de partner van Nijn. En Nijn geeft aan dat deze walgelijke figuren de relatie tussen haar en haar partner stuk willen maken. Hier gaan aan beide kanten dingen mis.
Tijd om te stretchen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn rug. weet neit meer hoe ik moet zitten
Ga liggen. Doe ik ook zoquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
jongens mijn rug. weet neit meer hoe ik moet zitten
Mijn meccano krijg je nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk beter demonteren en opnieuw in elkaar zetten
Als dat eens kon...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk beter demonteren en opnieuw in elkaar zetten
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpenquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als dat eens kon...Waar zit het in je rug?
Fysio al gebeld?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpen
Ze weten dit trouwens niet omdat ik zelf pas sinds vanmiddag weet dat hij er zelf zo enorm mee zit en ik dus ook sinds vanmiddag pas hoop dat hij zelf voor z'n eigen gemoedstoestand afstand gaat nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook lees ik dat Nijn liever zou hebben dat hij met ze zou breken omdat ze misbruik van hem maken in haar ogen. Als die dames dat aanvoelen en dat zou goed kunnen, dan zien ze haar terecht als een bedreiging van hun vriendschap met de partner van Nijn. En Nijn geeft aan dat deze walgelijke figuren de relatie tussen haar en haar partner stuk willen maken. Hier gaan aan beide kanten dingen mis.
Als een snelle stretch: ga plat op je rug liggen en trek je knieën naar je toe.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
onderin en dan over de gehele breedte plus bekken dus als ik dat stuk er uit kan halen., goed schoonmaken en op nieuw er in zou dat helpen
Neuhquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liefjes![]()
Heb ik nog iets leuks/opmerkelijks/spannends/vul maar in gemist?
Nou, dan zitten jullie dus eigenlijk inhetzelfde schuitje. Doe er samen wat aan. Schup hemquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze weten dit trouwens niet omdat ik zelf pas sinds vanmiddag weet dat hij er zelf zo enorm mee zit en ik dus ook sinds vanmiddag pas hoop dat hij zelf voor z'n eigen gemoedstoestand afstand gaat nemen.
Heb ik gedan. 1 keer?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als een snelle stretch: ga plat op je rug liggen en trek je knieën naar je toe.
Is het een schubdierquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan zitten jullie dus eigenlijk inhetzelfde schuitje. Doe er samen wat aan. Schup hemHij moet ook voor zichzelf opkomen. Iemand anders doet het niet.
Tijdje vasthouden, beetje heen en weer wiegen. Als je 'm voelt, zit je goed.quote:
als ik hem voel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijdje vasthouden, beetje heen en weer wiegen. Als je 'm voelt, zit je goed.
En anders is het net een ander stukje rug.
Jij gaat eerst je rug fiksen. Schuurdierquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het een schubdier![]()
want dan wil ik hem wel overnemen
Zie je, te weinig informatie om goed advies te geven. Maar pas alsjeblieft op want zulke dingen kunnen echt je relatie slopen. En doe wat IJs zegt als je het gesprek aan gaat, houdt het bij je eigen gevoel en ga niet wijzen naar zijn vrienden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze weten dit trouwens niet omdat ik zelf pas sinds vanmiddag weet dat hij er zelf zo enorm mee zit en ik dus ook sinds vanmiddag pas hoop dat hij zelf voor z'n eigen gemoedstoestand afstand gaat nemen.
Kan ook heel goed elders zitten hoor, maar deze kan je sowieso niet echt wat fout aan doen. Pigeon pose is ook een leuke bij heup/bekken/onderrug.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik hem voel.
hmm oke nog een keer proberern :p
Ik snap het niet?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdateen beetje te overdreven was.
ziet er wat pijnlijk uitquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ook heel goed elders zitten hoor, maar deze kan je sowieso niet echt wat fout aan doen. Pigeon pose is ook een leuke bij heup/bekken/onderrug.
Slaap lekker Flesquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liebchens, ome Fles gaat slapen. Ik mag van bepaalde kudtmensen geen pappie meer zeggen dusjahBraaf zijn allen, en tot morgen
Trustequote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou liebchens, ome Fles gaat slapen. Ik mag van bepaalde kudtmensen geen pappie meer zeggen dusjahBraaf zijn allen, en tot morgen
Gaat meestal ook niet in 1x over. Je kan ook ergens aan gaan hangen zodat alles even uitzakt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
oke dit heeft duidelijk niet geholpen :p
be nog onder een heette douche geweestquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker iets warms erop is ook fijn vaak.
Trustequote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn die meiden voor types dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ze behandelen mijn vriend trouwens ook nogal naar (ze maken heel veel misbruik van het feit dat hij geen ruggengraat heeft en niet goed voor zichzelf kan opkomen, op allerlei gebieden, financieel, sociaal, mentaal, z'n auto, etc.) En waarschijnlijk pikt hij dit dus omdat jawel, hij geen ruggengraat heeft. Ik hoop dat hij op een dag inziet dat hij deze meiden beter kwijt dan rijk kan zijn en dat is dan géén uitspraak van een jaloerse vriendin.
[..]
Ach, ik ga daar niet te veel over nadenken, ben blij dat het nu anders is.
Goed rondje, hoewel niet onder strakke streeftijdquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker iets warms erop is ook fijn vaak.
Hetequote:Op woensdag 13 mei 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
be nog onder een heette douche geweest![]()
Maar zal morgen wel weer goed zitten.
En hoe gaat dit helpen in de relatie tussen Nijn en haar vriend precies?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn die meiden voor types dan?
Ik schat in of gewoon wel knap, goed gekleed en denken de wereld aan te kunnen, of van die chagrijnige dikkies met kort pittig kapsel.
Maar hoe dan ook behandel ze in je eigen huis bij een weerwoord of negatieve innotatie als voetveeg. Gewoon ultiem vernederen.
Als ze wat zegt aan een ander vragen “wat zegt ze nou, ze praat zo onduidelijk”
Of hapjes rondbrengen en haar steeds vergeten, en dan lachend “goh gek ik kijk steeds lang je heen, of je er niet bent hahahah grapje”.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik schat in of gewoon wel knap, goed gekleed en denken de wereld aan te kunnen, of van die chagrijnige dikkies met kort pittig kapsel.
Maar hoe dan ook behandel ze in je eigen huis bij een weerwoord of negatieve innotatie als voetveeg. Gewoon ultiem vernederen.
Of hapjes rondbrengen en haar steeds vergeten, en dan lachend “goh gek ik kijk steeds lang je heen, of je er niet bent hahahah grapje”.
Ze laat zien dat er niet met haar te fucken valt, dat geeft zelfvertrouwen en anders zet ze dat joch maar buiten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe gaat dit helpen in de relatie tussen Nijn en haar vriend precies?
Klinkt nuttig.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dank! Het scheelt voor mijn ego dat ik de streeftijd niet zelf bedacht heb.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed rondje, hoewel niet onder strakke streeftijd
Hoe oud ben je, 16?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze laat zien dat er niet met haar te fucken valt, dat geeft zelfvertrouwen en anders zet ze dat joch maar buiten.
Ze wil graag dat hij het voor haar opneemt. Dan gaat lullig doen tegen zijn vrienden zeker niet helpen. Dat werkt juist averechts.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze laat zien dat er niet met haar te fucken valt, dat geeft zelfvertrouwen en anders zet ze dat joch maar buiten.
Ja +24 en dan ben je er ongeveer.quote:
Een paar uur in dit bad kan ik van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
be nog onder een heette douche geweest![]()
Maar zal morgen wel weer goed zitten.
Das het goede voorbeeld geven. Goed voorbeeld doet volgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze wil graag dat hij het voor haar opneemt. Dan gaat lullig doen tegen zijn vrienden zeker niet helpen. Dat werkt juist averechts.
Welnee. Hij gaat het dan juist voor zijn vrienden opnemen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das het goede voorbeeld geven. Goed voorbeeld doet volgen.
Dit klinkt vooral als een niet doordacht plan waar niemand beter van wordt. Niet de gevolgen overzien is ook typisch pubergedrag immers.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja +24 en dan ben je er ongeveer.
Maar 16 jarigen zijn niet beperkt door allerlei bagage en gaan daar idd makkelijker mee om (de meesten dan),
Niks mis mee, zie je dan wel weer.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt vooral als een niet doordacht plan waar niemand beter van wordt. Niet de gevolgen overzien is ook typisch pubergedrag immers.
Liever aan de andere kant van het bad.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar uur in dit bad kan ik van harte aanbevelen.
[ afbeelding ]
Wat is daar?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liever aan de andere kant van het bad.
Ja, ik zag pas toen ik ‘m postte dat dit het speelbad isquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liever aan de andere kant van het bad.
Met stroomversnelling.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zag pas toen ik ‘m postte dat dit het speelbad is
quote:
Mja, met een hoge dwarslaesie voel je idd weinig meerquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
misschien heb ik nog ergens advil. anders gooi ik mezelf van de trap. heb ik ergens anders pijn en geen rugpijn meer
Je hebt toen ooit wel eens foto's gepost van het bad vlakbij je oude huis waar ze wel dezelfde bron voor gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kom nooit aan die kant. Sowieso ga ik tegenwoordig meestal naar een ander bad, waar het minder druk is.
Zwemmen.quote:
Het Dagály.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt toen ooit wel eens foto's gepost van het bad vlakbij je oude huis waar ze wel dezelfde bron voor gebruiken.
Is dat die onder dat hotel?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Dagály.Dat is jaren dicht geweest. Ik geloof dat het nu weer open is.
Dit is mijn nieuwe favoriete bad![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang voor schorpioenen.quote:
Fancy.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het Dagály.Dat is jaren dicht geweest. Ik geloof dat het nu weer open is.
Dit is mijn nieuwe favoriete bad![]()
[ afbeelding ]
Ik ben denk ik al ver over de helft met Zelda, maar ik speel zo langzaam mogelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor schorpioenen.
Maar eilandje loopt lekker, ben nu bruggetjes en ramps aan het bouwen, kan ik meer bewoners kwijt.
Ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is het Rudas, een Ottomaans bad uit 1578. Gebouwd door pasha Mustafa Sokoli![]()
![]()
Is goed!quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik al ver over de helft met Zelda, maar ik speel zo langzaam mogelijk.Als ik helemaal klaar ben ga ik weer eens kijken, dan moet je me maar je code geven kom ik even bij je kijken.
Animal Crossing, spelletje.quote:
Had toen zo'n tip gelezen voor kuilen graven maar dat is voor de motorisch minder gehandicapten, Voor mij werkte het niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Met echte spinnen en schorpioenen heb ik minder moeite.
40?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar 16 jarigen zijn niet beperkt door allerlei bagage en gaan daar idd makkelijker mee om (de meesten dan),
40?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Budapestquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar uur in dit bad kan ik van harte aanbevelen.
[ afbeelding ]
Dat werkt wel! Ik kwam echt achterlijk vroeg al op Tarantula Island, maar toen ben ik dus eerst gaan zoeken naar tips.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had toen zo'n tip gelezen voor kuilen graven maar dat is voor de motorisch minder gehandicapten, Voor mij werkte het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |