abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 mei 2020 @ 07:58:36 #201
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193332897
Poging tot bijlees.

Sicilia, wat een droppie O+

B_u wij hadden een stoel zonder newborninsert. Bas zat daar met een verkleiner in. We hebben later nog een IKEA antilop gekocht voor mee op vakantie, daar bleek Bas beter in te zitten dus die gebruiken we nu gewoon. De andere stoel staat boven _O- .

Hier is de opvang ook nog niet heel moeilijk met Bas zijn happy wheezing. Maar dat zijn bekende klachten.

Bobby, goede stats! Heeft hij nog last gehad van de vaccinaties? Wij mogen de 11e.
Met Bas gaat het heel goed op de opvang. Kreeg gisteren foto's, hij was lekker aan het spelen met 2 dreumessen. Allemaal blije koppies O+ . Wel gisteravond na een uur in bed ineens heel hard huilen, even lekker geknuffeld en toen was alles weer goed. Bij Bas komt het er vaak 's nachts uit, al die prikkels.

[ Bericht 7% gewijzigd door douche-eendje op 27-05-2020 08:20:12 ]
  woensdag 27 mei 2020 @ 08:19:53 #202
56471 pinquit
oh my lama!
pi_193333021
Hier ook team antilop! Zeker met kussentje kunnen ze daar al best snel stevig in zitten. Ook een ideale rapleystoel.
En euh, vanaf een maand of 5 denk ik.
Als ze meer aan tafel zit en het blad niet meer nodig heeft zit ze in een stokke trippttrapp. Die kan je zo fijn aanschuiven.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 27 mei 2020 @ 08:36:29 #203
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193333176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2020 08:19 schreef pinquit het volgende:
Hier ook team antilop! Zeker met kussentje kunnen ze daar al best snel stevig in zitten. Ook een ideale rapleystoel.
En euh, vanaf een maand of 5 denk ik.
Als ze meer aan tafel zit en het blad niet meer nodig heeft zit ze in een stokke trippttrapp. Die kan je zo fijn aanschuiven.
Ik kreeg mijn man niet overtuigd van een antilop als eerste stoel :'). Moest en zou een meegroeistoel zijn. Lekkere eigenwijze drol is het soms. O+
pi_193333837
Lijkt me heel vervelend als ze bij elk klein snotje een kind naar huis sturen, ook al zijn dat de regels (en is het begrijpelijk). Hopelijk snel weer beter!

Hier ging het gisteren wat beter bij de opvang. Hij heeft redelijk gedronken en geslapen en nog belangrijker: we hebben geen zombie opgehaald. Vorige week wou hij nog niet eens oogcontact maken zo moe was hij. Dat voelde niet fijn. Nu was hij gewoon vrolijk. Ik hoop dat dat niet eenmalig was.

Hij zou misschien even rechtop in een stoel kunnen zitten maar ik ben bang om het te forceren door hem met kussens erin te proppen. Hij past nog goed in de newbornset. Het is alleen irritant dat die niet goed aan te schuiven is en geen blad heeft. Hij kan daarin ook afduwen en de stoel naar achter schuiven.

Ik wist niet dat die antilop zo populair was. We hebben de stokke gekregen en de newbornset kunnen lenen. Babyset ligt al klaar, die hebben we wat te vroeg gekocht. We hebben wel de gliders er al opgezet want op de ruwe tegels buiten weet ik niet of hij zonder zou blijven staan. Hij duwt echt met volle kracht naar achter :X
pi_193334112
Ja, dat naar huis sturen ivm snotneus lijkt me ook niet fijn. Want waar is dan de grens? En dan moet 't nog herfst/winter worden :X

En herkenbaar qua gevoel mbt moeheid en langs me heen kijken.

Qua kinderstoelen moet ik nog even kijken, we hebben nu dus het wippertje en ik heb voor als ze rechtop kan zitten zo'n bumbo stoel met tafeltje.
__________________________________________________

Kunnen jullie me ajb. ff wat advies geven, Miepie is 10 weken en zit met de volgende 2 dingen:

1) Merk dat onze dame overdag moeite heeft met inslapen, ze gaat langs je heen kijken, op vuistjes sabbelen, af en toe gapen. Als ik haar dan in de box leg of in 't wippertje (wat vast staat, dus ze kan niet wippen maar ligt alleen achterover), dan zie ik aan de blik in d'r ogen dat ze zit te vechten tegen de slaap. Als ik haar laat liggen dan gaat ze huilen >> maar niet slapen. Laten liggen betekent harder huilen >> niet slapen.

Als ik haar oppak en bij me heb, dus ik zit bijv. op de bank een blaadje te lezen en Miepie heb ik op schoot/in mijn armen, dan is ze met 5 mins vertrokken.

Is dit een fase? Kan ik iets op een andere manier doen? Bijv. echt boven in dr ledikant leggen? Of iets anders? :s)

2) ze gaat binnenkort naar de opvang ; 0800 tot uiterlijk 1800. Ik struggle met de dagindeling :D

Voeden gebeurt normaal tussen 0615-0700.
Stel dat ze om 0615 komt, dan voed ik meestal 30 mins.
0645 klaar, dan leg ik haar normaal nog terug voor een tweede tukkie. Dat zou nu dus betekenen dat ik haar nu aankleed en dan wakker houd tot 0745 of laat ik haar slapen?
0745 deur uit naar kinderopvang

En 's avonds,uiterlijk 1800 ophalen en dan?
Hoelaat stop je je kindje normaal op bed? Ze moet iig nog gewassen worden en gevoed, mis ik nog iets? Nog aanraders/suggesties?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_193334408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Als ik haar oppak en bij me heb, dus ik zit bijv. op de bank een blaadje te lezen en Miepie heb ik op schoot/in mijn armen, dan is ze met 5 mins vertrokken.
Ik zou haar lekker in je armen in slaap laten vallen dan. 10 weken is nog zo jong joh. Als dat werkt, waarom dan iets anders zoeken?

quote:
2) ze gaat binnenkort naar de opvang ; 0800 tot uiterlijk 1800. Ik struggle met de dagindeling :D
Op deze leeftijd hield ik mijn baby 's avonds meestal bij me tot ik zelf naar bed ging. Kon hij gewoon op me slapen, en dan in de cosleeper naast ons bed als ik zelf ging slapen.

Maar eerlijk, ik zou me er nu nog niet druk om maken hoe je het straks precies gaat doen. De opvang zorgt voor allemaal nieuwe indrukken, dat gooit haar ritme sowieso om. Wacht af hoe het gaat en veer mee, dat is makkelijker dan nu al een hele planning op willen stellen.
pi_193334494
Wat Luna zegt. Wat is het probleem met haar vasthouden tot ze slaapt? Ik voed Lily nog steeds in slaap, dat is voor ons allebei de minst stressvolle en snelste manier. Zie dus niet hoe dat een 'slechte slaapassociatie' zou zijn. Ze geeft je aan wat ze nodig heeft om in te slapen, waarom dat niet volgen?

En qua opvang moet je het echt even afwachten hoe ze reageert. Lily slaapt bvb maar 1x op een dag bij de opvang, want ze vindt het veel te gezellig. Die dagen eten we dus eerder zodat ze vroeger kan slapen. Thuis slaapt ze nog steeds twee keer.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_193334516
Punt 1 had over prot kunnen gaan. Helemaal hetzelfde. Hij heeft heel veel op mij geslapen. Of samen dutjes op de bank (die mis ik nu, zo knus!). Op een bepaald moment wilde hij beneden nergens meer slapen want teveel indrukken. Vanaf toen boven in bed. Na weken geworstel merkte ik dat het met nabijheid wel lukte om in bed in slaap te vallen. Maar dan moet ik echt wang tegen wang gaan liggen met hem en hem over zijn hoofd strelen. In de cosleeper valt dat nog mee want dan kan ik op bed zitten en vooroverbuigen. In een ledikant is nefast voor mijn rug. Ik hoop dat die fase over is als het ledikant naar beneden moet :)
Maar vaak voed ik hem in slaap en leg ik hem over. Met wisselend succes.

Met de opvang heb ik niet veel gepland. Ik had geen verwachtingen van de avonden. De eerste dagen was zo snel mogelijk eten erin en gewoon op bed. Of op ons slapen. Dat ritme komt dan wel een keer. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat we allebei nog een tijd thuiswerken.
pi_193334537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
1) Merk dat onze dame overdag moeite heeft met inslapen, ze gaat langs je heen kijken, op vuistjes sabbelen, af en toe gapen. Als ik haar dan in de box leg of in 't wippertje (wat vast staat, dus ze kan niet wippen maar ligt alleen achterover), dan zie ik aan de blik in d'r ogen dat ze zit te vechten tegen de slaap. Als ik haar laat liggen dan gaat ze huilen >> maar niet slapen. Laten liggen betekent harder huilen >> niet slapen.

Als ik haar oppak en bij me heb, dus ik zit bijv. op de bank een blaadje te lezen en Miepie heb ik op schoot/in mijn armen, dan is ze met 5 mins vertrokken.

Is dit een fase? Kan ik iets op een andere manier doen? Bijv. echt boven in dr ledikant leggen? Of iets anders? :s)
Mijne slaapt overdag goed in d'r bed, maar doet ongeveer dit 's avonds.

Ze slaapt nu overdag in haar eigen kamer, en 's nachts in de co-sleeper. Overdag gaat helemaal prima, 's avonds niet. Dan wil ze bij ons zijn. Pas als ze zeker weet dat ik ook naast haar lig, gaat ze slapen.

Ik vind het ook lastig, met een reden. Over 2,5 week zal ze bij opa en oma (beide kanten) gaan logeren, een nachtje in de week. Ze zal dan ineens - net als nu overdag - in haar eentje op een kamer liggen. Hoop zo dat die twee weken nog wat verschil gaan maken, het is nu al een wereld van verschil met een week geleden.


Edit: als het aan mij lag zou ik het trouwens gewoon zo laten. 's Avonds lekker bij me laten slapen, ik geloof dat we vanzelf weer een stap verder komen. Maarrr het nadeel is natuurlijk dat je dan zelf ook vast zit. Kan me goed voorstellen dat je het daarom liever anders zou zien!

[ Bericht 7% gewijzigd door LastRequest op 27-05-2020 11:03:36 (aanvulling) ]
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:03:11 #210
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_193337714
10 weken is echt nog zo klein. Mijn dochter sliep op die leeftijd ook bijna alleen maar op mij of dicht tegen me aan. Het lijkt mij logisch babygedrag en ondanks zwaar soms om zo "gegijzeld" te zijn, zou ik er maar gewoon van genieten :)

Op dit moment, met haar 9,5 maand, ligt ze weer op mij te slapen. In de draagdoek in een hangstoel aan de lindeboom in de tuin O+
Ondanks vaak wakker worden kan ze nu wel prima alleen slapen 's middags en begin vd avond. Maar vandaag was ze heel hangerig en vannacht onrustig. Ik denk dat ze wat last heeft van boventandjes die binnenkort doorkomen.
Ik had andere plannen met mijn dag, maar als ik er eenmaal aan toegeef vind ik het ook wel fijn met zo'n lief mensje tegen me aan gekleefd :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_193339083
Thanks allemaal! Even ter toevoeging: Ik weet niet wat ik niet weet :)

We hebben een corona baby, dus ondanks alles is het contact met moeders of laat staan gewone mensen nog steeds minimaal en sowieso heb ik voor onze dochter geboren werd max 3 babies in mijn handen gehad. Het is voor mij allemaal supernieuw.

Het is niet zo dat ik me zorgen maak, maar me afvraag of ik het op de beste manier doe. Wellicht herkent iemand het en dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te gaan vinden. Dat is vooral de reden waarom ik de vragen stel.

Dus bijv. met inslapen dan vind ik het sneu voor dr dat het niet lukt en wellicht is er een betere manier. Dat blijkt lekker bij mama liggen te zijn, nou, da's prima :D

Bedankt voor jullie input, kan er zeker wat mee ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_193339137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef _aurum_ het volgende:
Dus bijv. met inslapen dan vind ik het sneu voor dr dat het niet lukt en wellicht is er een betere manier. Dat blijkt lekker bij mama liggen te zijn, nou, da's prima :D
^O^
  donderdag 28 mei 2020 @ 07:12:15 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193348004
Erwt viel vaak aan de borst in slaap. Vanaf ongeveer 5 maanden merkte ik dat hij kort nadat hij in bed werd gelegd onrustig wakker werd. Hij leek dan het momentje te missen dat hij in bed is gelegd. We proberen hem nu half wakker in bed te leggen, zodat hij dat wel mee maakt.

Ik schrok vannacht om 5 uur wakker... Meneer was nog jet gekomen. Hij heeft van 19.30 tot 6.20 geslapen. Was er een beetje bang voor, want gisteren overdag 3 korte slaapjes gedaan (auto en wandelwagen).

Mbt de opvang.
Misschien slaapt ze dan net iets langer. Dat was hier het geval. Hij kwam dan in de nacht eerder en daarna rond 7.00 uur.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!fossiel donderdag 28 mei 2020 @ 09:49:01 #214
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193349771
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 07:12 schreef automatic_ het volgende:
Erwt viel vaak aan de borst in slaap. Vanaf ongeveer 5 maanden merkte ik dat hij kort nadat hij in bed werd gelegd onrustig wakker werd. Hij leek dan het momentje te missen dat hij in bed is gelegd. We proberen hem nu half wakker in bed te leggen, zodat hij dat wel mee maakt.
Ja zoiets hadden wij hier ook (maar dan al met drie maanden ofzo). Als ze overdag na het drinken indommelde en op bed gelegd was ze binnen no-time weer wakker. (Daarvoor voedde ik haar regelmatig in slaap). Maar als we haar dan een beetje wakker maakten en na vijf minuten op bed legde, ging het wel goed.


Het heeft hier even geduurd maar we voelen nu dat hier 2 tandjes aan het doorkomen zijn :D

(En nog steeds een paar keer per dag een beetje snot, volgende week woensdag gaat ze weer naar de opvang en ik hoop dat het dan na 2,5 week wel klaar is. Ik vind het alleen wel sneu dat ze dan waarschijnlijk weer een paar dagen moet wennen, ze was net 3,5 dag weer geweest en dan weer gelijk zo lang thuis).
Chick on a mission
pi_193350452
Geen enkele baby is hetzelfde maar onze kleine is nu 7 maanden en geen probleem met slapen.

Na 2,5 week hebben we de wieg op onze slaapkamer naar haar eigen kamer verhuisd. Deze stond in het ledikantje waar ze nu in slaapt. In het begin was het lastig om haar 's avonds te laten slapen in het wiegje. Na de fles, die ze op haar kamer krijgt, legden we haar zo wakker mogelijk weg. Soms/vaak sliep ze op onze arm. Na wegleggen wakker en huilen. Troosten en wanneer ze rustig was, de kamer verlaten. Werd ze weer wakker en huilen? Dan weer troosten. Was het meer murmelen en klagerig huilen? dan wachtten we. Op een gegeven moment, viel ze zelf in slaap. neerleggen en ze sliep :) Na een maand of 4 kon ze niet zonder speen in slaap vallen. Dus die geven we sindsdien voor het slapengaan. Afgezien van de sprongetjes e.d. slaapt ze prima. Wordt 's nachts vrijwel nooit meer wakker, ook omdat we nachtvoeding vrij snel afgebouwd hebben door steeds minder te geven. Van 200 ml naar 150, naar 90 naar 40. Je moet soms even doorpakken en vooral doorbijten. Maar nu is het heerlijk als ze gewoon van 18:30/19:00 tot 06:30 slaapt,

Lang verhaal kort: haar op haar eigen kamer laten slapen zo snel mogelijk was de beste beslissing voor zowel ons als haar :) Ik kan het aanraden!
s_a
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:53:48 #216
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193350850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks allemaal! Even ter toevoeging: Ik weet niet wat ik niet weet :)

We hebben een corona baby, dus ondanks alles is het contact met moeders of laat staan gewone mensen nog steeds minimaal en sowieso heb ik voor onze dochter geboren werd max 3 babies in mijn handen gehad. Het is voor mij allemaal supernieuw.

Het is niet zo dat ik me zorgen maak, maar me afvraag of ik het op de beste manier doe. Wellicht herkent iemand het en dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te gaan vinden. Dat is vooral de reden waarom ik de vragen stel.

Dus bijv. met inslapen dan vind ik het sneu voor dr dat het niet lukt en wellicht is er een betere manier. Dat blijkt lekker bij mama liggen te zijn, nou, da's prima :D

Bedankt voor jullie input, kan er zeker wat mee ^O^
Je corona-baby doet het hartstikke goed! Rond die periode viel Bas geloof ik graag bovenop mij in slaap, heerlijk O+. In zijn eigen bedje overdag slapen deden we pas toen hij actiever ging spelen en ook ging rollen/tijgeren denk ik, dat was met een maand of 5?

Met je dagindeling voor de opvang straks, ik zette voor mijzelf een wekker en liet Bas zo lang mogelijk nog liggen inderdaad. Ervoor zorgen dat ik zelf aangekleed en ontbeten had, alle spullen klaarstonden. Bas wakker maken, voeden, even nog een minuut of 10 knuffelen en samen spelen en dan naar de opvang brengen. Maar hij sliep toen nog uit tot laat :').
pi_193352399
Hier ook een baby die overdag het beste slaapt op mij. In de nachten gaat het gek genoeg prima. Meestal slaapt ze van 23.00 tot 06.00 ongeveer. Ze is a.s. zondag 2 maanden oud. Overdag zijn het meer hazenslaapjes. Ze slaapt nog wel bij ons op de slaapkamer in haar ledikant, maar niet heel lang meer denk ik.

Frum krijgt nu afgekolfde borstvoeding. Sinds gisteren zijn we begonnen met het ‘oefenen’ met kunstvoeding erbij voor 1 voeding. Mijn productie is sinds haar ziekenhuisopname flink teruggelopen en aangezien ik natuurlijk ook weer een keer moet gaan werken hebben we de keuze gemaakt niet te proberen mijn productie weer op te hogen. Dus gisteren hebben we het eerste flesje kunstvoeding gemixt met moedermelk en dat ging er gelukkig met smaak in! Ik merk dat ik heel voorzichtig nog ben met haar maar ze doet het zo ontzettend goed.
pi_193352444
Oh en kan het lijstje nog in de OP?
  donderdag 28 mei 2020 @ 13:39:23 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_193352978
Mijn minies sliepen gewoon bij me op het voedingskussen toen ze zo klein waren. Pas toen ze daar alleen maar gingen wurmen omdat ze behoefte kregen aan een rustigere omgeving ben ik ze in bed gaan leggen.

Dat was denk ik bij een maand of 3-4?

Nu zijn ze 9 maanden en ze slapen naast mn bed. Zolang ze in de nacht nog een aai van me willen vind ik het vervelend om ze naar een eigen kamer te verhuizen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_193354619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:56 schreef _aurum_ het volgende:
Thanks allemaal! Even ter toevoeging: Ik weet niet wat ik niet weet :)

We hebben een corona baby, dus ondanks alles is het contact met moeders of laat staan gewone mensen nog steeds minimaal en sowieso heb ik voor onze dochter geboren werd max 3 babies in mijn handen gehad. Het is voor mij allemaal supernieuw.

Het is niet zo dat ik me zorgen maak, maar me afvraag of ik het op de beste manier doe. Wellicht herkent iemand het en dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te gaan vinden. Dat is vooral de reden waarom ik de vragen stel.

Dus bijv. met inslapen dan vind ik het sneu voor dr dat het niet lukt en wellicht is er een betere manier. Dat blijkt lekker bij mama liggen te zijn, nou, da's prima :D

Bedankt voor jullie input, kan er zeker wat mee ^O^
Mijne is nu 9 weken en is hetzelfde als Miepie; overdag kan ik haar echt niet wegleggen. Toevallig probeerde ik het vanmorgen weer, maar nope, geen succes. Ben erg blij met de draagzak :D 's nachts ligt ze tegenwoordig wel in haar ledikant (naast ons) en dat gaat dan weer heel goed! Het blijven aparte wezens.. Maar goed, met de andere twee was het precies hetzelfde en gingen ze overdag op een gegeven moment ook in hun bedje liggen in plaats van in de draagzak. Ik probeer het gewoon af en toe. Wanneer gaat ze naar de opvang trouwens?
Oh en wat is een corona-baby? Geboren in deze tijd of heb jij corona gehad?

Ik ben hier niet echt actief verder, veel te druk met het genieten van T! Het is zo heerlijk met d'r (zeker nu school en opvang deels weer open zijn ;) ). Ik heb deze (laatste) verlofperiode uitgerekt tot september dus ik kan extra lang van d'r genieten voordat ze naar de opvang gaat.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 15:56:47 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193384291
Nou, 2x op het kinderdagverblijf geweest en meneer is weer verkouden. Top.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 16:46:49 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193384986
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:56 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, 2x op het kinderdagverblijf geweest en meneer is weer verkouden. Top.
Haha. Welkom terug cadeautje van KDV :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 30 mei 2020 @ 16:51:15 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_193385051
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 15:56 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, 2x op het kinderdagverblijf geweest en meneer is weer verkouden. Top.
Hier 2 verkouden met koorts in de avond. Uhuh.

Oh en ik hou ze dus netjes thuis en de rest van de kinderen ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:23:52 #224
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193386287
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier 2 verkouden met koorts in de avond. Uhuh.

Oh en ik hou ze dus netjes thuis en de rest van de kinderen ook.
Ja Bas blijft dinsdag dus ook thuis. Geen koorts nog, maar het loopt gewoon zijn neus uit.
pi_193388205
Inslapen gaat overdag een stuk beter, hou d'r gewoon lekker bij mij O+

OIT: Ze is aan het begin van onze intelligente lockdown geboren, dus geen kraamvisite, kraamzorg die dagelijks de regels aanscherpte en we hebben tot 2 weken geleden bijna geen mensen gezien. Beginnen nu meer het normale leven in te stappen want mjaah, hoe lang kan een mens dit volhouden.
_______________
Had van de week wel weer een fijne avond :X

We zijn begonnen met naast borst ook flesvoeding te geven, alleen wilde ze van de week dus niet aan de borst. Als in; sputteren, tepel constant uitspugen (dus paar slokken en dan tepel uitspugen), handjes die rondwapperen en een kindje wat steeds gefrustreerder werd (en ik ook -O- ). Manlief was natuurlijk die avond net weg :')

Kreeg het niet opgelost en uiteindelijk maar een flesje met melk gemaakt en dat gegeven, toen was ze binnen no time tevreden en lag ze te slapen.

Was er zo zat van, denk als het zo'n strijd moet worden om de borst te geven (toen ben ik maar naar bed gegaan :+ )

Volgende morgen maar even met lactatiekundige gebeld, schijnt dat ze met flesjes net makkelijker drinken dus onze dame wilde de weg van de minste weerstand. De volgende keer moest ik 'r als ze begint te sputteren omleggen van de ene naar de andere borst, dat heb ik gister dus gedaan en dat werkte als een tiet :P Gelukkig maar! Ging zo aan mezelf twijfelen, of ik iets verkeerd deed of dat ik niet genoeg melk aanmaakte ofzo

Heb trouwens zelf onze kinderopvang moeten bellen wanneer we langs konden komen voor kennismaking, "ze had ons telefoonnummer net voor haar liggen". Mijn man gaat iig dinsdag langs (mag maar 1 persoon komen) en woensdag gaat ze een dagdeel proefdraaien *O*

Nu mag ik op zoek naar een leuk kinderrugzakje wat niet de hoofdprijs kost (iemand nog tips? ) En wat stop ik in het rugzakje? Ik kom niet verder dan reservekleding en gekolfde melk :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')