Niet iedereen hier is een pauper!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon merkschoenen op aliexpress bestellen voor 15 euro
Die schoenen boeien me niet, maar wat is dat voor een horloge? Want het logo lijkt in ieder geval op een Breitling maar ik kan het niet heel goed zijn en er zijn ook logo's die er op lijken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:11 schreef Welvaert het volgende:
Beste allemaal, vandaag heb ik mijn collectie aangevuld met een heerlijke paartje. Ik hou van de mooie dingen in het leven en deze konden niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van?
Christian Louboutin Louis Orlato Navy suede hightops (885 euro)
Het is een Longines!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die schoenen boeien me niet, maar wat is dat voor een horloge? Want het logo lijkt in ieder geval op een Breitling maar ik kan het niet heel goed zijn en er zijn ook logo's die er op lijken.
Dat was m'n andere gok geweest. En dan te bedenken dat ik zelf 2 Longines hebquote:
Ja in 1 keer goed! Ongelofelijk hahaquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was m'n andere gok geweest. En dan te bedenken dat ik zelf 2 Longines hebIs dat een hydroconquest?
Nou nee, zo ongelofelijk is het niet, maar ik heb zelf 2 Longines uit de Master Collection en die kun je wel krijgen met een stalen band, maar die ziet er anders uit dacht ik, en de enige andere lijn van Longines die ik ken is de Hydroconquest, dus dat was ook de enige die ik kon noemenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:24 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja in 1 keer goed! Ongelofelijk haha
Nice zeg! Vind het een mooi horlogemerk! Heb je ook nog andere klokjes?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nee, zo ongelofelijk is het niet, maar ik heb zelf 2 Longines uit de Master Collection en die kun je wel krijgen met een stalen band, maar die ziet er anders uit dacht ik, en de enige andere lijn van Longines die ik ken is de Hydroconquest, dus dat was ook de enige die ik kon noemen
Ja, 2 Breitlings. Een Super Avenger 2 en een Navitimer World.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:29 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Nice zeg! Vind het een mooi horlogemerk! Heb je ook nog andere klokjes?
Die schoentjes draag je denk ik niet in de regenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:36 schreef maily het volgende:
Eerste indruk was "mwah", maar in de combinatie met de afgekloven nagel vind ik het drie keer niks.
En jammer van die gaatjes aan de zijkant ... niet handig als het regent.
Maar smaken verschillen.
Gaaf man!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, 2 Breitlings. Een Super Avenger 2 en een Navitimer World.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:36 schreef maily het volgende:
Eerste indruk was "mwah", maar in de combinatie met de afgekloven nagel vind ik het drie keer niks.
En jammer van die gaatjes aan de zijkant ... niet handig als het regent.
Maar smaken verschillen.
Zeker!quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Welvaert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komen on-feet een stuk beter tot hun recht vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |