Oeh goeie tip!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 10:32 schreef BFmango het volgende:
Na 14 jaar uit elkaar gegaan hier.
Heb één ding geleerd: ook al denk je 'goed' en 'als vrienden' uit elkaar te gaan... cold turkey alle contact verbreken werkt écht het beste!
Dan is dat natuurlijk moeilijker ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Grublit het volgende:
[..]
Oeh goeie tip!
En hoe doe je dat als je samen (kleine) kinderen hebt?
Dan lijkt het me in belang van je kinderen dat je dat juist niet doet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Grublit het volgende:
[..]
Oeh goeie tip!
niet.. want kinderen hebben 2 ouders.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Grublit het volgende:
[..]
Oeh goeie tip!
Zeker per whatsapp.. kun je best sociaal wenselijk antwoorden ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat kan best maar zelfs als je niks voelt kun je nog een empatische reactie maken...
Mijn opmerking was ook licht sarcastisch. En licht wanhopig. Want ik weet nog niet hoe ik de komende periode door ga komen...quote:Op zondag 24 januari 2021 08:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
niet.. want kinderen hebben 2 ouders.
Maar dan nog kun je het contact wel beperken tot je kind en de zaken daar omheen.
Betekent wel dat je elkaar regelmatig blijft zien en een goede verstandhouding is dan wel echt een must.
Maar eerst even goed emotioneel loskomen van elkaar.. kun je daarna weer wat meer van elkaar hebben ook.
dag voor dag.. stap voor stap...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef Grublit het volgende:
[..]
Mijn opmerking was ook licht sarcastisch. En licht wanhopig. Want ik weet nog niet hoe ik de komende periode door ga komen...
Oplaaiende gevoelens niet. Had wel dat mijn ex (overbodige) papieren van mijn hond had afgegeven bij mijn vader. Toen had ik wel echt iets van: Waarom? Zijn denk 4,5 jaar uit elkaar en heb totaal geen behoefte om hem meer te zien of te spreken. Denk nog wel eens aan hem hoor, maar dat is ook weer zo voorbij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:46 schreef byah het volgende:
Meer mensen met oplaaiende gevoelens na langere tijd? Ik zit bijna 15 jaar weer in een fase waarin in veel te veel aan mijn ex denk. Zou het ooit echt overgaan?
Waarom heb je in godsnaam contact met zo'n iemandquote:Op maandag 8 maart 2021 04:38 schreef Mishu het volgende:
Ook ik heb een zware nacht. Mijn gevoel zei me dat zijn nieuwe relatie uit was. 2 weken na mij had hij een relatie met een ander.
Ik had hem geappt en het is nog aan. Zijn gevoel voor haar is dieper zegt hij. Gevoel van verdriet, paniek. Kom ik hier ooit nog wel overheen? Het duurt al 1 jaar.
Ik zat wat dingen terug te lezen op Facebook messenger en daar merkte ik al dat hij ontevreden was. Maar ipv dat te uiten ging hij me fucken. Ik heb hem nu midden in de nacht geappt waarom. Mijn werk ging niet lekker, ik was enorm veel met mijn uiterlijk bezig voor hem en ik was te veeleisend. Dat lees ik ook in die berichtjes terug. Ik zat gewoon niet lekker op mijn werk en in mijn vel, ging van sportschool naar werk etc. Ik kon echt tegen hem uitvallen. Heb hem ook hier over geappt dat ik nu mijn eigen aandeel zie en dat ik daar samen met hem aan had willen werken aan mezelf.
Maar ipv dat te bespreken ging hij met me spelen, daten met andere meiden. Zijn boosheid was begrijpelijk ivm prinses op de erwt gedrag maar het vergoeilijkt niet 'abusive' gedrag.
En verder doet het gewoon pijn dat hij bij haar dat gevoel wel heeft.
Verder nog wat gevraagd naar wat leugens die ik ontdekt heb.
ik ben het niet zo vaak met jou eens.. .maar eh... QFTquote:Op maandag 8 maart 2021 09:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam contact met zo'n iemand
Ja zat vanochtend bij de huisartsquote:Op maandag 8 maart 2021 08:55 schreef Hineni het volgende:
Als je na een jaar nog een zware nacht hebt is hulp zoeken misschien een overweging waard? Zeker ook om te voorkomen dat je in je volgende relatie niet zo gaat uitvallen naar de persoon die in principe het dichtstbij je staat?
Voor de rest was hij qua uiterlijk en vertrouwdheid en humor enzo wel wat ik wou. En ik vind het moeilijk om die droom en fantasie los te laten.quote:Op maandag 8 maart 2021 09:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam contact met zo'n iemand
Hij vindt ook dat hij het achteraf niet goed heeft aangepakt en hij heeft er van geleerd zegt hij. Fijn dat ik er dan geen profijt meer van heb.quote:Op maandag 8 maart 2021 07:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Als je vindt dat hij abusive gedrag vertoonde...
ben je beter af zonder hem
Dus waarom je dan nog terug wil is me een raadsel.
Of het viel stiekem wel mee.
Leg je er bij neer dat ie zich met haar anders gedraagd.. als het na een jaar niet uitnis.. heeft ie je echt niet gemist.
En eens abusive... niets dat hem stopt dat nogmaals te doen.
Je kijkt van een afstandje toe, het is een beetje gissen en invullen of hij werkelijk alles ineens goed zou doen. Mocht het toch zo zijn, dan zou je het anders bekeken ook als bevestiging kunnen zien dat jullie echt niet bij elkaar passen en dat hij misschien toch wel iets geleerd heeft van jullie tijd samen. Daar heb jij geen direct profijt meer van, maar dan is het toch niet helemaal voor niks geweest..quote:Op maandag 8 maart 2021 11:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat hij het achteraf niet goed heeft aangepakt en hij heeft er van geleerd zegt hij. Fijn dat ik er dan geen profijt meer van heb.
De leugens vond hij zelf ook gek dat hij over sommige dingen heeft gelogen schijnbaar. Hij kon het niet echt verklaren. Ook omdat het soms leugens zonder echt voordeel voor hem waren, gewoon in het wilde weg iets verzinnen wat niet klopt wat hem ook niet in een beter daglicht stelt ofzo. Hij heeft dingen gezegd waar hij nu niet meer achter staat.
1 van zijn vorige exen zei tegen mij: je verdient iemand die je kan vertrouwen. En nu bij die nieuwe doet hij alles opeens wel goed. Voelt zuur en onbegrijpelijk.
natuurlijk doet hij het niet bij die nieuwe vriendin spontaan wel goedquote:Op maandag 8 maart 2021 11:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij vindt ook dat hij het achteraf niet goed heeft aangepakt en hij heeft er van geleerd zegt hij. Fijn dat ik er dan geen profijt meer van heb.
De leugens vond hij zelf ook gek dat hij over sommige dingen heeft gelogen schijnbaar. Hij kon het niet echt verklaren. Ook omdat het soms leugens zonder echt voordeel voor hem waren, gewoon in het wilde weg iets verzinnen wat niet klopt wat hem ook niet in een beter daglicht stelt ofzo. Hij heeft dingen gezegd waar hij nu niet meer achter staat.
1 van zijn vorige exen zei tegen mij: je verdient iemand die je kan vertrouwen. En nu bij die nieuwe doet hij alles opeens wel goed. Voelt zuur en onbegrijpelijk.
Simpelweg omdat jullie niet samen zijn, ik zou alles van hem deleten als ik jou was, zo blijf je alleen maar op een zere plek drukken.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:23 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor de rest was hij qua uiterlijk en vertrouwdheid en humor enzo wel wat ik wou. En ik vind het moeilijk om die droom en fantasie los te laten.
mja misschien wel.. of in een shitty periode van zijn levenquote:Op maandag 8 maart 2021 11:41 schreef Mishu het volgende:
Tja ik twijfel dus zelf ook steeds of het echt abusive was of gewoon onhandigheid. Dus ik twijfel zelf ook of het nou echt zo erg en grensoverschreidend was dat het leek.
Misschien heb ik hem wel gewoon in een shitty periode van zijn leven getroffen.
Even heel onaardig gezegd, wat boeit het waar het aan lag en hoe erg dat wel of niet was? Het werkte niet en ongeacht hoe erg het wel of niet was, je hebt nu eenmaal deze gevoelens.quote:Op maandag 8 maart 2021 11:41 schreef Mishu het volgende:
Tja ik twijfel dus zelf ook steeds of het echt abusive was of gewoon onhandigheid. Dus ik twijfel zelf ook of het nou echt zo erg en grensoverschreidend was dat het leek.
Misschien heb ik hem wel gewoon in een shitty periode van zijn leven getroffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |